Nou al smoesjes verzinnen ....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
Had het er eindelijk eens vandaag in willen smijten. Morgen geen slippery clutch meer.![]()
We zijn toch geen motorclubje ofzoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:21 schreef Makster het volgende:
Gaat er nou nog iemand rijden of wat?
Ja, een hele goede..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We krijgen wel veel kijkers, vooral fokkers die gewoon blind in PTA iets aanklikken schat ik.quote:
Kan ook met de motor natuurlijk.quote:
Heb jullie net zien lopen, was er tegen 14:00 uurquote:
Jammer dat we je hebben gemistquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:27 schreef RB het volgende:
[..]
Heb jullie net zien lopen, was er tegen 14:00 uur
![]()
Ook net weer thuis van Arie![]()
Nieuwe Shoei XR1000 gescoord![]()
In een koekblik met aircoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jammer dat we je hebben gemist![]()
We gingen toen net weg zeker? Ik weet dat we iets later in ieder geval al weer op de motor zaten. Van Martie had ik begrepen dat je ook naar Arie zou gaan. Hij zei trouwens ook nog net voordat we weg gingen dat we je niet hadden gezien. Grappig dat je ons waarschijnlijk net dan hebt gezien.![]()
Hoe heb je dat dan meegenomen?![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:40 schreef RB het volgende:
[..]
In een koekblik met airco![]()
Pic
[afbeelding]
En dan zwart![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en daarom hebben we jou dus niet herkend
ik heb alleen op zwarte SV's gelet![]()
Was me tever om in m`n eentje naartoe tegaan op de motorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en daarom hebben we jou dus niet herkend
ik heb alleen op zwarte SV's gelet![]()
Ik kan kijken of ik het voor je kan bestellenquote:
Had van jou niet verwacht dat je je platen zou insmeren met vaseline om te voorkomen dat je geen excuus hebt..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, een hele goede..
Ik rij in de tweede versnelling, geef vol gas, en de toeren schieten van 2-3 Rpm naar 8 Rpm.. zonder extra trekkracht.Reed voorheen vooral met het gas opbouwend.
Maar kon nooit snel versnellen, op de snelweg al helemaal niet.![]()
Meer TLR rijders hebben er last van of gehad, en de oplossing was Motul 5000 olie.
Heb vandaag geen tijd om 2 uur heen en weer te rijden naar een dealer verder weg.
En het dan nog te verversen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |