Wow geweldigquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef BoNi het volgende:
Voor hen die Defour nog nooit hebben zien spelen, bekijk hier zijn sublieme spel...!
Let met name op de geweldige balvastheid en koelbloedige afronding...!
quote:Het spijt me, maar ik neem aan dat dit wel bewijst dat SS3000 en de rest grappenmakers zijn.. Ik heb jullie er op 12 juni nogmaals op gewezen dat Roger Garcia zou komen, het is nota bene mijn werk(!!) om dit soort dingen te onderzoeken en uit te vissen.. Toch bleven de zogenaamde insiders volhouden dat Davids zou komen en geen woord over Garcia... Nogmaals, dat waren dus in een veel eerder stadium al de reden dat ik hier mijn informatie niet meer deelde.. Spijt me gasten, maar er hangt nog zeker een verrassing in de lucht met het aanstaande vertrek van Grygera en waarschijnlijk ook Charisteas (niet naar Juventus en PSG overigens) en die zal ik daarom niet met jullie delen.. Jullie hebben de mooie weblog van Wijsneus (overigens in samenwerking met hemzelf) compleet verkracht en ik wil daar zeer nadrukkelijk geen deel van uitmaken.. Doe allemaal je ogen open, geniet van het WK en volgend seizoen bij ons geliefde Ajax!!
Zeer vriendelijke groet,
Michel, alias Boodschapper
Hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jammer dat jij dat niet beslist he.
Mwah, al die Davids schreeuwers die zeiden dat het al rond was (en die er zoals te verwachten was weer naast zaten) vond ik na een tijdje wel behoorlijk vervelend worden. Beetje transfergeruchten zijn altijd leuk, zolang het maar ergens op gebaseerd is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Jajong het volgende:
Och, het is hier toch geen journalistiek verantwoord forum, wie vindt het nou niet leuk om dat soort dingen te lezen. De hetze tegen Steef hier is vooral omdat cultheld hem helemaal de bom vindt volgens mij.
Als je alleen de dingen zal moeten posten waar je 100% zeker van bent, en alleen over feiten zou mogen discussieren zou je alle fora wel op kunnen doeken.
Davids was ook zo goed als rond, dat dacht íedereen. Hij had mondeling toegezegd. Hij is gewoon zomaar van gedachten veranderd... Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, al die Davids schreeuwers die zeiden dat het al rond was (en die er zoals te verwachten was weer naast zaten) vond ik na een tijdje wel behoorlijk vervelend worden. Beetje transfergeruchten zijn altijd leuk, zolang het maar ergens op gebaseerd is.
Het is meer de hetze tegen die gasten die allemaal beweren er verstand van te hebben, er middenin zeggen te zitten, af en toe eens een keer gelijk hebben, dan zeggen "zie je wel" maar vaker geen gelijk hebben. Irritante lui zijn dat...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Jajong het volgende:
Och, het is hier toch geen journalistiek verantwoord forum, wie vindt het nou niet leuk om dat soort dingen te lezen. De hetze tegen Steef hier is vooral omdat cultheld hem helemaal de bom vindt volgens mij.
Als je alleen de dingen zal moeten posten waar je 100% zeker van bent, en alleen over feiten zou mogen discussieren zou je alle fora wel op kunnen doeken.
Het punt is vooral (denk ik) dat de Steef-adepts blind napraten wat hij zegt alsof een soort profeet gesproken heeft.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Jajong het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Davids was ook zo goed als rond, dat dacht íedereen. Hij had mondeling toegezegd. Hij is gewoon zomaar van gedachten veranderd... Onbegrijpelijk.
Als dat zo is mag ie van mij voor altijd weg blijven.quote:
Dat dus ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is meer de hetze tegen die gasten die allemaal beweren er verstand van te hebben, er middenin zeggen te zitten, af en toe eens een keer gelijk hebben, dan zeggen "zie je wel" maar vaker geen gelijk hebben. Irritante lui zijn dat...
Dat zeggen ze bij DS, dus...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:02 schreef Radegast het volgende:
Davids had toch helemaal nils mondeling toegezegd?
Niet alles wat daar gezegd wordt is waar, maar ook niet per definitie kolder. Ik heb uit zoveel monden gehoord dat Davids rond was, van mensen die elkaar normaliter standaard tegenspreken...quote:
Wat een onzin. Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig, dus dan zou Davids flinke problemen krijgen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Davids was ook zo goed als rond, dat dacht íedereen. Hij had mondeling toegezegd. Hij is gewoon zomaar van gedachten veranderd... Onbegrijpelijk.
Hoe weet je nou dat dat de reden is van het afketsen van die transfer? Beetje voorbarig allemaal weer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:15 schreef marsu het volgende:
Vieze geldwolf is die Davids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |