Doet me een beetje denken aan de kwestie rond Ronald en Frank de Boer indertijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:21 schreef Rixxx het volgende:
http://portal.krcgenk.be/forum_read.php?discID=366404&forumID=9&msgID=366452
geweldig altijd om die reacties te lezen![]()
al begrijp ik opzich wel hoe ze zich moeten voelen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Geel is al weken strontlazarus.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Van alle champagne die hij drinkt na het aflsuiten van contracten met goede spelersquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoop het wel. Maar Ajax is een bedrijf, dus dat zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Overigens verwacht ik dat Ajax mócht Defour echt komen op deze manier, toch nog iets van 2 miljoen overmaakt op de rekening van Genk. Vraag me niet waarom.
Foute informatie van vi. Er is helemaal geen arbitragezaak geweest, Defour maakt enkel gebruik van een gaatje in de Belgische wetgeving.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:14 schreef jorienvdherik het volgende:
doen ze goed, en
Van Geel hoopt een dezer dagen de champagne nog te proosten met Steven Defour. Ajax werd het met zijn club RC Genk niet eens over een transfersom, waarna de speler in kwestie een arbitragezaak aanspande tegen zijn werkgever. De talentvolle Belgische middenvelder (18) won deze zaak vanmiddag en is nu transfervrij.
zou wat zijn als die echt gratis is
Dat komt omdat het geen bijzondere speler is, behalve dan die 3 treffers van 50+ meter.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef JeroenV het volgende:
Het is eigenlijk ook best grappig dat niemand echt een goede omschrijving van Roger kan geven.
Geen bijzondere speler ok. Maar volgens mij weet niemand of hij aanvallend is ingesteld, verdedigend juist sterk is, of al dat soort simpele dingen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt omdat het geen bijzondere speler is, behalve dan die 3 treffers van 50+ meter.
Mwoah, druk....Pienaar, Galasek en Boukhari zijn vertrokken hč, moet je niet vergeten. Lijkt waarschijnlijk slechts wat drukker omdat er betere spelers voor in de plaats zijn gekomen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Roger, dat is wel een opvallende aankoop. Wordt druk op het middenveld zo, al denk ik niet dat hij gelijk verzekerd is van een basisplaats. Ajax kiest alweer voor extra routine.
Maar wat ik toch niet begrijp is, hoe had een rechtbank geoordeeld als Genk simpelweg had gezegd: "Defour is NIET te koop"?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Nah, het is gewoon de schuld van Genk. Ajax bied miljoenen voor een 18 jarige speler. Maar Genk blijft mooi nee zeggen.
Welk talent hebben we voor linksmidden dan? Niemand die gelijk het niveau aankan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees nu dat Roger wel voor de basis gehaald is, dit gaat ten koste van het talent bij Ajax vrees ik.
Talent moet je langzaam brengen, niet in de basis zetten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees nu dat Roger wel voor de basis gehaald is, dit gaat ten koste van het talent bij Ajax vrees ik.
Is iedereen dan het middenveld van vorig jaar vergeten, waar geen middenvelders meer opstonden omdat iedereen ziek, zwak of geblesseerd was?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Roger, dat is wel een opvallende aankoop. Wordt druk op het middenveld zo, al denk ik niet dat hij gelijk verzekerd is van een basisplaats. Ajax kiest alweer voor extra routine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |