Op welke positie speelt Roger?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:58 schreef keijz het volgende:
[..]
Wat zou er kunnen spelen dan?
Dat hij vorig jaar niet kwam kan ik nog begrijpen (oa door Blind), maar dit jaar staat er een goed team, kan hij werken met een bevriende trainer, en CL spelen!
Ik snap het gewoon echt niet, net als waarom hij toen weg ging bij Barca!
edit: pardon, was nog aan het lachenquote:Hier ben ik echt ziek van... Doodziek. Moest ik Steven vandaag of morgen tegenkomen ik verkocht hem een muilpeer. Dat verdient hij wel, jezusmina rotkind.
Let nou eens op man!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:00 schreef VoreG het volgende:
Huh? Transfers? Defour?
Wat gebeurt er allemaal?
Lijkt me logisch dat hij gehaald is als linkermiddenvelder. Als Van Geel zegt dat hij gehaald is als basisspeler.quote:
Komt hij eigenlijk transfervrij?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat hij gehaald is als linkermiddenvelder. Als Van Geel zegt dat hij gehaald is als basisspeler.
Zuiderburenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:01 schreef egoTRON het volgende:
Onze oosterburen worden al wat emotioneler![]()
[..]
Dat het zo lang duurde getuigde sowieso al niet van echte wil.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef Jajong het volgende:
Edgar, daar valt geen pijl op te trekken.. Hij zou komen, dat heeft ie gezegd, en zomaar verandert hij van gedachten.
Die moet je nu echt uit je hoofd halen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:02 schreef Jajong het volgende:
Edgar, daar valt geen pijl op te trekken.. Hij zou komen, dat heeft ie gezegd, en zomaar verandert hij van gedachten.
Nou Spaanse spelers hebben tot nu toe nog niet goed gespeeld voor Ajax dus als hij het goed doet zullen ze hem wel verlengen denk ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:03 schreef Devano het volgende:
Blijft toch opvallend. Iemand voor de basis halen en dan voor slechts 1 jaar vastleggen.
Het is ook nakende nooit goed met jou hè...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:52 schreef M0NTANA het volgende:
TT even veranderen in: Het grote AFC Ajax-topic #383: Met Spaansch bloed
Nou hij viel alleen in bij Villareal. Dus je weet niet op wat voor niveau hij nou zit. Dus 1 jaar vind ik niet ongunstig. Als ze maar optie hebben op nog een paar jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:03 schreef Devano het volgende:
Blijft toch opvallend. Iemand voor de basis halen en dan voor slechts 1 jaar vastleggen.
Ik hoef die Davids hier niet meer te zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Komt hij eigenlijk transfervrij?
Ik kan me dan indenken dat Ajax hem voor 1 jaar heeft laten tekenen met een optie voor nog een jaar met in het achterhoofd dat Davids volgend seizoen komt?
Het is maar een hersenspinsel hoor.
Het WK is bezig, ik heb tentamens gehad, vakantie enz enz. Ik ben een vent, die kunnen maar 1 ding tegelijk!quote:
Maar dat doen we dan ook wel heel erg goed!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het WK is bezig, ik heb tentamens gehad, vakantie enz enz. Ik ben een vent, die kunnen maar 1 ding tegelijk!
Is niet waar. Ze hebben voor rechts midden al Gudjonson en Cziommer. Als het wel waar is dan is AZ gewoon erg dom bezig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:07 schreef SirG het volgende:
Mocht 't nog een kwestie zijn: vanmiddag wordt bekend gemaakt dat David Mendes da Silva naar AZ verkast. (volgens nu.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |