quote:vrijdag 30 juni om 20.00 uur. Locatie: maagjesbolwerk (voor de mediamarkt). Vandaar uit kunnen we bepalen waar we heen gaan. Of we bezoeken meerdere kroegen.
Aanwezig:
- Devlinsect
- Descendent1 (komt later)
- West
- Felic
Waarschijnlijk net wel:
PaRaR
Freaking
Waarschijnlijk net niet:
Der Bolle
Niet Zeker:
Chowi
Navvy
Kom je vanavond niet chillen bij Syyt?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:53 schreef DerBolle het volgende:
ik zit binnen ziek aan mijn verslagen te werken![]()
nope, loop nog steeds alles onder te kotsenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:14 schreef felic. het volgende:
[..]
Kom je vanavond niet chillen bij Syyt?
Nee. Naamtopics zijn lame.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:33 schreef felic. het volgende:
Hoi. Ik ben jarig. Ik wil een Naamtopic.
Doei.
Je hebt d'r al 1 gehad.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:33 schreef felic. het volgende:
Hoi. Ik ben jarig. Ik wil een Naamtopic.
Doei.
Wel kut dat ik dan net op vakantie gaquote:Op maandag 19 juni 2006 09:33 schreef PaRaR het volgende:
Jij ziet goed
Alleen is het waarschijnlijk niet om 20.00 ... misschien een uurtje later meest geschikt voor iedereen ?
op 30 juni?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:33 schreef PaRaR het volgende:
Jij ziet goed
Alleen is het waarschijnlijk niet om 20.00 ... misschien een uurtje later meest geschikt voor iedereen ?
Ja en ik ook.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
7 juli.. Dan kom ik net terug van vakantie geloof ik dus dat kan wel.
En zonder ons geen feestje natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja en ik ook.
Ik weet niet waarom WEST maar over de 30e blijft doorhameren, hij wilt me er gewoon niet bij hebben denk ik![]()
Het is hier nog wel droog anders?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
zeg maar gewoon regenachtig ( en ik heb geen jas bij me)
Hoi, nieuw?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
zie net dat er donker plastic op de ramen zit hierhet leek donkerder dan het is
valt ook weer mee.
maar nog niet lekker
regen in zwolle om 13:00quote:Op maandag 19 juni 2006 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
zeg maar gewoon regenachtig ( en ik heb geen jas bij me)
nee hoor hoe kom je erbij omdat er bij een nieuwe post steeds 30 juni stond, maar 7 juli einde van stage officieel dus dat moet helemaal goed komenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja en ik ook.
Ik weet niet waarom WEST maar over de 30e blijft doorhameren, hij wilt me er gewoon niet bij hebben denk ik![]()
Ik breng wel even een taart langs.quote:
quote:
waar moet je heen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef koele het volgende:
ah, dan kunnen jullie me allemaal komen helpen verhuizen!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef koele het volgende:
terug naar Zwolle!
dus wij moeten jou verhuizen richting de 9e etage ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef koele het volgende:
Monteverdiflat, holtebroek dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |