abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:43:06 #101
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38921175
Mijn AniWay is ook binnen vandaag. Es effe kieken.. Zie allemaal series die ik allang gezien heb.

Ook heb ik X - The Movie al een jaar of 4 in huis, gewoon hier in NL gekocht terwijl er staat dat ie Out Now is.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38921524
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SureZal het volgende:

[..]

Ik nog niet

Kep ze al gemailed vandaag maar nog geen reply gehad
'k was eigenlijk een beetje (beetje erg) teleurgesteld... Het begon al met de voorpagina... Een behoorlijk amateuristische tekening van Mai-HiME, terwijl er van die serie meer dan genoeg promotiemateriaal beschikbaar is (de poster in het midden was wel gewoon the real thing)

Ik wist wel al dat de coverstories over oude dingen gingen: Mai-HiME uit 2004 (terwijl zelfs het vervolg Mai Otome allang achter de rug is) en Ghost in the Shell 2: Innocence die ook uit 2004 komt... Het hele blad lijikt echter nogal achter de feiten aan te lopen. Ik snap dan ook niet helemaal waarom ze zich niet gewoon toespitsen op fansubs (een ontzettend belangrijk onderdeel van de animé-wereld), zodat ze een beetje bij de tijd zijn met hun reviews...

En wat de vliegende neuk moeten die spelreviews in dat blad?

Niet dat het hele blad beroerd is, trouwens... Het stukje over B'z (Jpop/Jrock-band) was wel geinig, bijvoorbeeld, maar mijn algemene indruk is toch vrij negatief. Ik vind het geen stijl dat een blad dat slechts vier keer per jaar wordt uitgebracht, zo'n dun floddertje is met zulke oude meuk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:55:58 #103
139770 Miasan
Roemer has it
pi_38921677
Aniway is een blad dat veel gesponsord wordt door bedrijven als Archonia, als ik het goed heb, en dan kunnen ze het niet veroorloven om over download-praktijken te spreken. Ze zullen voornamelijk anime en manga behandelen die hier net in Nederland uitkomen in manga of op DVD. Daarnaast gaat het blat over de volledige J-culture. Dus ook games en J-pop muziekbands/groepen, conventiereports etc. Ze gebruiken trouwens voor hun voorkant altijd fanart, wat er *meestal* best aardig uitziet. Ik vind Aniway best een goed blad hoor, zeker als je het vergelijkt met wat er verder hier in Nederland te verkrijgen is. En dat het een 'dun' floddertje is: De otaku scene is hier lang niet zo groot als in bijv. Duitsland of Frankrijk, en dan is het nog moeilijker om een fatsoenlijke redactie te vinden die naast hun vaste werk ook nog eens een blad wil produceren. Ik denk namelijk niet dat ze hier verschrikkelijk veel aan verdienen. Voor fans, door fans anyone? En naja, op diezelfde manier zijn stichting J-pop en stichting Abunai, die de conventies organiseren, ook organisaties zonder winstoogmerk.

* Miasan denkt erover na na om een abbonnement te nemen op de Duitse Animania.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_38922734
Leg mij eens uit wat een oorspronkelijk Koreaans spel, een ordinaire MMORPG, met J-culture te maken heeft. De J-pop vind ik wel geinig, maar een review van twee bladzijden over een spel wat nauwelijks met Japan te maken heeft, kan mij dus echt niet bekoren.

Dat ze te maken hebben met sponsoren, neemt niet weg dat het voor lezers veel interessanter is om te lezen over animé waarvan net is aangekondigd dat ze in Nederland gaan verschijnen, ipv reviews van spul wat allang in de winkel ligt.
Mijn DVD van de film X komt uit 2001, bijvoorbeeld. Ik snap dat de middelen beperkt zijn, maar om nou een review te geven van een tien (!) jaar oude film, waarvan de DVD al vijf jaar in de Nederlandse winkels ligt, is op zijn minst vreemd te noemen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:23:34 #105
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38922819
Kyou no Go no Ni (Today in Class 5-2)

5-delige OVA waarvan de 1e ep net uit is. Mijn god, wat is dit grappig.
Gaat over een groepje 5th-graders van de lagere school. Genre: school/comedy/ecchi...
5th-graders en ecchi
pi_38922869
heeft belgie geen vlaams anime blad die wat beter is dan aniway?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:30:50 #107
139770 Miasan
Roemer has it
pi_38923085
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
Leg mij eens uit wat een oorspronkelijk Koreaans spel, een ordinaire MMORPG, met J-culture te maken heeft. De J-pop vind ik wel geinig, maar een review van twee bladzijden over een spel wat nauwelijks met Japan te maken heeft, kan mij dus echt niet bekoren.
Nou ja, Korea begint ook op te komen wat otaku meuk betreft. Volgens mij heeft dat inmiddels ook al in de Aniway gestaan. Het gaat hier om de zogehete Manwha (of iig iets wat er op leek XD). Ik denk dat je dan Koreaanse games ook ertoe kan rekenen... daarnaast komt het natuurlijk een beetje uit dezelfde hoek. Nou ja, sorry dan, mijn fout. Zal ik het dan maar otaku culture noemen?

En wat die releases betreft... misschien is die DVD uit 2001 niet van een uitgever die op een of andere manier banden heeft met Aniway? Of misschien is dit een re-release... dunno.
Ik zou het zelf trouwens ook interessant vinden om meer over up-to-date anime te lezen, maar er zijn hier genoeg mensen in Nederland die altijd met smart wachten op de Nederlandse relases omdat ze het niet over hun hart kunnen krijgen iets te downloaden En als je echt dat soort up-to-date nieuws wilt hebben, kun je misschien eens kijken naar de Newtype USA. Misschien dat je in Nederland daar een abonnement op kan nemen... maar daar weet ik verder niks van.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_38924896
@-Strawberry-
welke fansub van PetoPeto-san heb jij kunnen vinden?
pi_38925474
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
@-Strawberry-
Waarom niet gewoon van Doremi, zoals ik op de tweede pagina al aangaf? Zij hebben alle twaalf afleveringen nog beschikbaar.
pi_38925531
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon van Doremi, zoals ik op de tweede pagina al aangaf? Zij hebben alle twaalf afleveringen nog beschikbaar.
overheen gelezen zeg maar

en volgens ann zouden er 13 eps zijn?

--edit--
High school girls is heel fout

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 16-06-2006 18:20:30 ]
pi_38925825
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

@ciel: volgens lopen er hier wel wat mensen die wat kunnen. (iemand die iets doet met muziek, iemand die met computer teken programmaas werkt.. nou ja iig 3d smileys kan maken, en iemand die op kleine kinderen valt, dus wat heb je nog meer nodig voor een manga ^_^ )
iig leuk dat je het weer leven in blaast.

voeg me anders toe op msn oid. Lijkt me iig leuk om te horen wat voor verhaal je ongeveer in je hoofd had. Zie profiel.
Ik kan ook tekenen! Laaaaaat maaaaarrrrr.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kroekroek op 16-06-2006 18:37:50 ]
pi_38926058
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:20 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ik kan ook tekenen!
ja, dus?
pi_38928621
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:58 schreef mschol het volgende:

[..]

--edit--
High school girls is heel fout
Zeker je lievelingsanime nu? Wat gebeurt er dan, dat zo fout is? Ik wordt nu wel nieuwsgierig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kroekroek op 16-06-2006 20:17:32 ]
pi_38929702
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Zeker je lievelingsanime nu? Wat gebeurt er dan, dat zo fout is? Ik wordt nu wel nieuwsgierig.
nee dat zeker niet..

het is een echt op-het-randje-van-hentai serie imho (lees: nog net ecchi)
maar ach ik hou wel van dit soort series

en:
het gaat over Eriko en haar vriendinnen Yuma en Ayano die net naar high school gaan. Ze beginnen het jaar al goed door voor de ceremony al de regels te bereken en er zo achter te komen dat hun voorgevoelens (ik kan niet op een beter woord komen ) voor een vrouwen school misschien toch niet helemaal correct zijn...
ze ontmoeten ondertussen ook nog wat vrienden, die net als hun ook de regels aan het breken zijn. en besluiten samen door de 3 jaar van high school te gaan...

--reviewers note--
dit kan heel brakke uitleg zijn, ik heb er niet echt me kop bij zeg maar
pi_38930111
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:58 schreef mschol het volgende:

[..]

klopt... de 13e episode is nog niet uit...
pi_38933963
ik heb ook mijn aniway niet binnen maar daar stond iets van nr 4? zal wel later komen. en wat ik er nu over hoor vind ik niet erg hoopgevend.

@strawberry je staat er gewoon in hoor al kei lang toch? naast roek roek
pi_38934753
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Miasan het volgende:
totdat in 2007+ weer nieuwe FMP anime verschijnt
waaaaaaaaaaaa, 2006 is voor mij bij deze afgesloten!

Releasen die hap!
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38935163
Woei, lekker al geregistreerd voor abunai, ook als gopher
net aflevering 11 van Higurashi no Naku Koro ni gekeken, vind het nog steeds een vage serie.. bij elke ep is het tijdsverschil ook raar.

Maar toch wel spannend soms
pi_38935216
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:27 schreef Intronic het volgende:
Woei, lekker al geregistreerd voor abunai, ook als gopher
net aflevering 11 van Higurashi no Naku Koro ni gekeken, vind het nog steeds een vage serie.. bij elke ep is het tijdsverschil ook raar.

Maar toch wel spannend soms
is dat the melancholy of bla bla bla?

Graag de namen van de (fansub) releases aanhouden, dan weten we allemaal waar we het over hebben
pi_38935281
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Graag de namen van de (fansub) releases aanhouden, dan weten we allemaal waar we het over hebben
Engelse benaming is When the Higurashi Cried, is niet zo'n populaire anime denk ik

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2006 00:44:06 ]
pi_38935335
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:33 schreef Intronic het volgende:

[..]

Engelse benaming is When the Higurashi Cried, is niet zo'n populaire anime denk ik
Ahhh, ok

Toevallig is ook net de 11e ep van the melancholy gereleased die ook zo'n vage titel heeft vandaar mijn opmerking.

Zou je wat meer over deze (niet zo populaire) serie kunnen vertellen, wellicht is het wat voor mij/ons

edit: Helaas heeft Baas B gelijk, graag even editen, de meeste van ons weten angstig water wel te vinden denk ik

[ Bericht 9% gewijzigd door Zeurberus op 17-06-2006 00:41:55 ]
pi_38935392
Torrentsites zijn niet toegestaan, Intronic..
pi_38935507
duss, waren waren we

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2006 00:45:31 ]
pi_38935561
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:45 schreef Intronic het volgende:
duss, waren waren we
uitleg serie
pi_38935578
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:
duuude het is gewoon the melablonie of soezoemia harahuhi
zo moeilijk is dat toch niet
pi_38935610
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:49 schreef outcast_within het volgende:

[..]

duuude het is gewoon the melablonie of soezoemia harahuhi
zo moeilijk is dat toch niet
Het probleem ligt meer bij het aspect dat ik het niet WIL leren, the melancholy volstaat
pi_38937833
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:36 schreef outcast_within het volgende:

@strawberry je staat er gewoon in hoor al kei lang toch? naast roek roek
I know, maar zie mijn eerste post in dit topic.
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
@-Strawberry-
Doremi. Maar dat had Jordy je al vertelt las ik.
pi_38937956
Ik heb even gekeken op Doremi's forum... Ze hebben bevestigd dat ze episode 13 sowieso nog gaan uitbrengen en dat het niet al te lang meer op zich zou moeten laten wachten...

De amateuristische site van Sailor Spork Productions, waarmee de samenwerking is (was, wellicht) geeft geen informatie over PetoPeto-san, dus het lijkt erop dat de laatste aflevering enkel van Doremi komt... (no problem... als 'ie maar komt)
pi_38938226
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Zie mijn eerste post in dit topic..
But I'll be back. Ooit.
oh ja sorry, ik was later de OP aan het bekijken en zag dat eropeens mensen in de hall of fame zaten. Zonder de jubilea procedure te volgen. (wachten tot 25 ^_^)

@jordy ik ben het steeds meer eens met jou aan het woorden wat betreft lang lopende series. Het kan idd de schwung uit een serie halen
pi_38938689
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:14 schreef outcast_within het volgende:

[..]

oh ja sorry, ik was later de OP aan het bekijken en zag dat eropeens mensen in de hall of fame zaten. Zonder de jubilea procedure te volgen. (wachten tot 25 ^_^)
Het geeft ook niet hoor, maar ik vroeg me gewoon af waarom.
pi_38943380
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef mschol het volgende:

[..]

nee dat zeker niet..

het is een echt op-het-randje-van-hentai serie imho (lees: nog net ecchi)
maar ach ik hou wel van dit soort series

en:
het gaat over Eriko en haar vriendinnen Yuma en Ayano die net naar high school gaan. Ze beginnen het jaar al goed door voor de ceremony al de regels te bereken en er zo achter te komen dat hun voorgevoelens (ik kan niet op een beter woord komen ) voor een vrouwen school misschien toch niet helemaal correct zijn...
ze ontmoeten ondertussen ook nog wat vrienden, die net als hun ook de regels aan het breken zijn. en besluiten samen door de 3 jaar van high school te gaan...

--reviewers note--
dit kan heel brakke uitleg zijn, ik heb er niet echt me kop bij zeg maar
dude high school girls, 3 episodes gezien en het heeft meer 'foute' dingen gehad dan alle voorgaande series die ik heb gezien bij mekaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38944300
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:06 schreef koffiegast het volgende:

[..]

dude high school girls, 3 episodes gezien en het heeft meer 'foute' dingen gehad dan alle voorgaande series die ik heb gezien bij mekaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan alleen maar leuk zijn .
pi_38945691
AniWay vandaag ontvangen

Gister dus gemailed voor niets
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38945785
Wie luistert hier regelmatig Japanse muziek? Via radio of mp3 speler?
pi_38946299
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:03 schreef Qunix het volgende:
ik, al jaren... Ooit begonnen met Yoko Kanno en Maaya Sakamoto (een zangeres die veel van Kanno's nummers heeft ingezongen... Kanno heeft de meeste muziek voor haar albums geschreven) en Morning Musume (don't ask...), vervolgens beland op de JPop-torrentsite waarvan de naam verdacht veel lijkt op die van de torrentsite die de meeste mensen voor animé gebruiken. Doorgaans vind ik Japanse muziek leuker dan Engelstalige of Nederlandstalige muziek. Jpop is wat vrolijker, JRock is wat heftiger, ballads klinken gevoeliger, etc...

Plus dat ik er geen reet van versta, zodat de muziek met niet erg afleidt als ik aan het lezen ben, ofzo...
pi_38946314
Ik ook, vooral op de sportschool
pi_38950912
Ik luister al een aantal jaar Japanse muziek. En ik heb onlangs nog een "nieuwe" zangeres ontdekt, Angela Aki. Ze heeft een erg goede stem. Ze zong ook ED3 van BLOOD+ en FFXII songs.
Daarnaast luister ik graag naar Utada Hikaru, Ito Yuna, Hamasaki Ayumi, Shibata Jun, Onitsuka Chihiro...
Ik heb alleen een hekel aan die meiden/jongens groepen (o.a. Morning Musume/Arashi (alleen WISH was leuk)) en zangers met zo'n anime stem. Het is erg verschrikkelijk om deze aan te horen.
pi_38954925
quote:
gelden lange en/of korte versies van OP/ED van series ook ?

zo ja dan luister ik er af en toe wel eens naar (er zijn enkele OP songs die ik wel ok vind
pi_38959773
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:36 schreef summerscent het volgende:
Ik luister al een aantal jaar Japanse muziek. En ik heb onlangs nog een "nieuwe" zangeres ontdekt, Angela Aki. Ze heeft een erg goede stem. Ze zong ook ED3 van BLOOD+ en FFXII songs.
Daarnaast luister ik graag naar Utada Hikaru, Ito Yuna, Hamasaki Ayumi, Shibata Jun, Onitsuka Chihiro...
Ik heb alleen een hekel aan die meiden/jongens groepen (o.a. Morning Musume/Arashi (alleen WISH was leuk)) en zangers met zo'n anime stem. Het is erg verschrikkelijk om deze aan te horen.
Utada Hikaru en Hamasaki Ayumi luister ik ook wel eens.
En soms gewoon Kawaii-radio (http://kawaii-radio.net/)
  zondag 18 juni 2006 @ 02:42:31 #140
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38963062
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:06 schreef koffiegast het volgende:
Dan moet je ff de eerste ep van Kyou no Go no Ni 'kopen'. Dit is van hetzelfde spul, geen hentai, maar ook geen standaard onderbroeken-ecchi (meisje valt op knullige wijze en laat meer zien dan de bedoeling is), tenminste niet in de eerste ep. Maar toch zit de serie op het randje van het toelaatbare, omdat de characters nog te jong zijn voor high-school . Maar het is wel waanzinnig grappig, serieus een must see als je van dit genre houdt.
quote:
Sinds kort en dan voornamelijk OP/ED's van anime: de FMP series, I''S Pure, Love Hina, KGNE, hack//iets..., Cowboy Bebop, Hajime no Ippo, Juuni Kokuki en nog wat andere. Die heb ik op een mp3 speler staan.
Uit verveling heb ik laatst de OP van FMP op een keyboard leren spelen, wel met 1 hand, want ik ben niet echt muzikaal.
Oja morning musume vind ik ook wel cool op zich best vrolijke nummers. En net als wat Jordy zegt, omdat ik er ook geen hol van begrijp, hoef ik me ook niet te ergeren aan foute teksten.
pi_38963888
quote:
Op zondag 18 juni 2006 02:42 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Dan moet je ff de eerste ep van Kyou no Go no Ni 'kopen'. Dit is van hetzelfde spul, geen hentai, maar ook geen standaard onderbroeken-ecchi (meisje valt op knullige wijze en laat meer zien dan de bedoeling is), tenminste niet in de eerste ep. Maar toch zit de serie op het randje van het toelaatbare, omdat de characters nog te jong zijn voor high-school . Maar het is wel waanzinnig grappig, serieus een must see als je van dit genre houdt.
[..].
in dat geval...
* downloaden gaat...
wanneer ik weer eens wat ruimte heb
pi_38965904
quote:
ik heel veel naar japan-a-radio geluisterd en daardoor een paar favo's gekregen. Mr children, Hitomi, Puffy amiyumi, B'z en , the pillows! bands als malice mizer, X-japan en dir&grey kende ik al wel war langer.

dus ik standaard een compleet album en wat extra nummers op mijn mp3-speler staan. zeker de soundtracks van trigun zijn echt te geweldig voor woorden
pi_38966696
shit man ik kijk my hime sneller dan dat ik em kan kopen, klere zooi
verplichte pauze...

My Hime

Het gaat over Tokiha Mai die samen met haar kleinere, zieke broer naar een prive school gaan omdat ze hiervoor een scholarschip hebben aangeboden gekregen..
Op deze school,Fuka Gakuen, is een gerucht dat er ooit enkele vreemde wezens naar de school waren gekomen en de enige die de monsters tegenkonen houden waren enkele meiden genaamd: HiME, wie de kracht van HiME (Highly-advanced Materializing Equipment) bezitten

Wanneer Mai en haar broer (welke beiden niet bekend zijn met bovenstaand gerucht) onderweg zijn naar de school gebeuren er op de boot enkele vreemde dingen.
Er zijn namelijk 2 meiden die tegenelkaar vechten met boennatuurlijkekrachten, de krachten van een HiME,
Later krijgt Mai te horen dat zij deze krachten ook bezit..
Waarom wordt dit plotseling bekend als zij naar een andere school gaan??
pi_38967094
Osu! Takea! Ouendan

een of ander spel met J-pop erin ^_^ enfin als ik em "V&A win" op fok.

ik hoor jullie allemaal over muziek praten ik denk van hmm mss is dat spelletje wel leuk
pi_38968078
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:42 schreef mschol het volgende:

[..]

gelden lange en/of korte versies van OP/ED van series ook ?

zo ja dan luister ik er af en toe wel eens naar (er zijn enkele OP songs die ik wel ok vind
Ik luister ook veel OP's en ED's van series. Meestal hebben ze een album of een OST met andere artiesten en doe ik die erbij.
pi_38968622
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:14 schreef mschol het volgende:
shit man ik kijk my hime sneller dan dat ik em kan kopen, klere zooi
verplichte pauze...

My Hime
Uit topic 2 (met screenshots)
pi_38968927
quote:
oldbie
pi_38969106
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Uit topic 2 (met screenshots)
kunnen die dingen niet gewoon in de OP geplaatst worden (of misschien centraal op 1 site, die dan weer in de OP komt), dan hoef ik niet telkens een stukkie te schrijven wat toch afgekraakt word...
pi_38969250
We hebben een search...

Ik heb de link alleen even geplaatst vanwege de screenshots, eigenlijk... 'k kon me niet herinneren dat er zo'n lang verhaal boven stond.
pi_38969320
quote:
Watashi mo!

Otsuka Ai (een paar hele goede songs maar sommige ook erg kinderachtig), Utada Hikaru, Morning Musume (vrolijk en Kawaii), BoA, Itou Yuna, Koda Kumi, Orange Range, Shimatani Hitomi, ZONE, Zeebra, Ketsumeishi, Shibasaka Kou en ga zo maar door

[ Bericht 34% gewijzigd door SureZal op 18-06-2006 13:45:13 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')