Denk dat hij doelde op de prijs van het pakje van cpt Tessarossa, hij moet nog een nieuwe outfit voor de weekenden hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wat is er? heeft je vrouwelijk gezelschap je verlaten?
nee, ik ben zelf weggegaanquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wat is er? heeft je vrouwelijk gezelschap je verlaten?
ach iig naturto danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
Niet bitchen over de fillers van Bleach. Ik vind dat ze voor een goede oplossing hebben gekozen door er een lang verhaal van te maken.
Dat het verhaal je niet aanstaat is jouw probleem, niet die van de makers
ey! zijn er geen 14/15 jarige meisjes die je moet lastig vallen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:01 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Denk dat hij doelde op de prijs van het pakje van cpt Tessarossa, hij moet nog een nieuwe outfit voor de weekenden hebben![]()
De serie Gravitation heeft wat met muziek te maken, maar de hoofdmoot van de serie is de liefdesrelatie tussen twee mannen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:09 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, iemand nog tips voor een goeie serie die wat met muziek te maken heeft ala Beck? Ken er voorderest niet zoveel
12 jaar is mijn nieuwe doelgroep!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ey! zijn er geen 14/15 jarige meisjes die je moet lastig vallen?![]()
Jawel hoor, maar dan krijgen we niet zulke schitterende posts zoals die van jouquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
kunnen jullie elkaar niet gewoon aan je MSN toevoegen, kinders?
Moet je ff aan BrauN vragen hoe je die het beste plaats hier @ fokquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
'k wilde eigenlijk een PNVD-opmerking maken...
BrauN is gebanned tot 2007quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Moet je ff aan BrauN vragen hoe je die het beste plaats hier @ fok
WWWWWWWWWWWWHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:40 schreef outcast_within het volgende:
Wil degene die dacht dat ik 30, frieking hell 30! was terug komen van zijn nep vakantie en zijn excuses aanbieden?
.oek .oek
Mag je 3x raden waaromquote:
Alles met love in de titel verwerkt:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik zoek voor iemand de naam van een of andere anime film of serie, schijnt bekend te zijn maar ik ken het niet. Misschien dat iemand hier het weet?
Beschrijving gaat ongeveer zo: Japan wordt belaagd door monsters en een meisje kan iets summonen ofzoiets en dat verslaat dan iedereen. Maar ze wilt het alleen summonen als het haar geliefde is(??). Titel is iets met "Forever" of "Love".
Is op Canal+ en op de Belgische tv geweest.
Hoop dat iemand iets weet over deze anime. Bedankt alvast! [afbeelding]
Bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:59 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Alles met love in de titel verwerkt:
http://www.animenfo.com/search.php?query=love&queryin=anime_titles&action=Go&option=keywords
Have fun met zoeken
En WELKOM natuurlijk
Heb het ook maar zo overgeschreven van de chat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:01 schreef Jordy-B het volgende:
Je bent maar 'n klein beetje heel erg vaag in je beschrijving, joh...
Tof, ik ben er zwaar overtuigt dat het beter wordt als het vorige van mij ^_^quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:13 schreef Ciel het volgende:
Nou ja, punt is, als iemand mij een verhaal kan geven, kan ik daar waarschijnlijk wel wat mee, hoop ik.
Klinkt wel tof. maar ja als het 10 jaar duur voor 1 heen email en 1 terug email. Dat schiet natuurlijk niet op. Wel interessant en ben best benieuwd hiernaarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:42 schreef Sh0g het volgende:
Ik kon niet pitten, dus ben ik maar Hoshi no Koe aka Voices of a Distant Star gaan kijken. 1 OVA van 24 minuten, bedacht en getekend (nou ja, getekend) door 1 persoon.
Het geeft toch stof tot nadenken. Wat zou je in een mailtje zetten dat pas jaren later aankomt? Zou je überhaupt het contact nog in stand houden?
Deze OVA heeft een erg hoge rating gekregen. Al met al ziet het er wel mooi uit, de muziek is goed en het verhaal is eigenlijk best wel origineel en daar gaat het uiteindelijk om. Ik denk dat je er, OF geen ene hol aan vind, OF je raakt er door gefascineerd.
Outcast toevoegen op MSN... weet wat je doet... de rust is gelijk overquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tof, ik ben er zwaar overtuigt dat het beter wordt als het vorige van mij ^_^
[afbeelding]
ghehe er is zelfs een nummer 2 ^_^
hmm mss binnen kort maar eens nieuw leven in blazen.
@ciel: volgens lopen er hier wel wat mensen die wat kunnen. (iemand die iets doet met muziek, iemand die met computer teken programmaas werkt.. nou ja iig 3d smileys kan maken, en iemand die op kleine kinderen valt, dus wat heb je nog meer nodig voor een manga ^_^ )
iig leuk dat je het weer leven in blaast.
voeg me anders toe op msn oid. Lijkt me iig leuk om te horen wat voor verhaal je ongeveer in je hoofd had. Zie profiel.
Je weet dat dat de enige reden is dat je in mijn msn staat he? De leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat meer om het gedragquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en iemand die op kleine kinderen valt
Ik volg je niet meer. De post waar ik op klikte was ik die zei:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Je weet dat dat de enige reden is dat je in mijn msn staat he? De leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat meer om het gedrag
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Timmah het volgende:Oh Yeah... Oh yeah... Ik sta in de OP.
Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |