abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38904681
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef blessed19 het volgende:
LAAT MAAR WEER!
wat is er? heeft je vrouwelijk gezelschap je verlaten?
pi_38905190
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Denk dat hij doelde op de prijs van het pakje van cpt Tessarossa, hij moet nog een nieuwe outfit voor de weekenden hebben
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38905279
Oke, geen gezeik, de vakantie is in aantocht dus die fillers van naturo en bleach moeten gewoon zo snel mogelijk worden afgekapt!

VOORLOPIGE MELDLIJST KNOKPLOEG "NO MORE FILLERS":

-Agiath
-....

tvp
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38905387
Niet bitchen over de fillers van Bleach. Ik vind dat ze voor een goede oplossing hebben gekozen door er een lang verhaal van te maken.

Dat het verhaal je niet aanstaat is jouw probleem, niet die van de makers
pi_38905407
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef outcast_within het volgende:

[..]

nee, ik ben zelf weggegaan

maar het was schijnbaar oud nieuws wat ik voort wou brengen
pi_38905413
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
Niet bitchen over de fillers van Bleach. Ik vind dat ze voor een goede oplossing hebben gekozen door er een lang verhaal van te maken.

Dat het verhaal je niet aanstaat is jouw probleem, niet die van de makers
ach iig naturto dan
pi_38905432
Trouwens, iemand nog tips voor een goeie serie die wat met muziek te maken heeft ala Beck? Ken er voorderest niet zoveel
pi_38905455
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:01 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Denk dat hij doelde op de prijs van het pakje van cpt Tessarossa, hij moet nog een nieuwe outfit voor de weekenden hebben
ey! zijn er geen 14/15 jarige meisjes die je moet lastig vallen?
pi_38905483
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:09 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, iemand nog tips voor een goeie serie die wat met muziek te maken heeft ala Beck? Ken er voorderest niet zoveel
De serie Gravitation heeft wat met muziek te maken, maar de hoofdmoot van de serie is de liefdesrelatie tussen twee mannen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38905814
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ey! zijn er geen 14/15 jarige meisjes die je moet lastig vallen?
12 jaar is mijn nieuwe doelgroep!
pi_38905847
kunnen jullie elkaar niet gewoon aan je MSN toevoegen, kinders?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38905877
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
kunnen jullie elkaar niet gewoon aan je MSN toevoegen, kinders?
Jawel hoor, maar dan krijgen we niet zulke schitterende posts zoals die van jou
pi_38905925
'k wilde eigenlijk een PNVD-opmerking maken...
pi_38905948
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
'k wilde eigenlijk een PNVD-opmerking maken...
Moet je ff aan BrauN vragen hoe je die het beste plaats hier @ fok
pi_38906187
Wil degene die dacht dat ik 30, frieking hell 30! was terug komen van zijn nep vakantie en zijn excuses aanbieden?

.oek .oek
pi_38906227
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:29 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Moet je ff aan BrauN vragen hoe je die het beste plaats hier @ fok
BrauN is gebanned tot 2007
pi_38906235
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:40 schreef outcast_within het volgende:
Wil degene die dacht dat ik 30, frieking hell 30! was terug komen van zijn nep vakantie en zijn excuses aanbieden?

.oek .oek
WWWWWWWWWWWWHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

omfg, ja sorry het is offtopic maar wel geweldig, omfg kom niet meer bij hier.
pi_38906241
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:42 schreef Agiath het volgende:

[..]

BrauN is gebanned tot 2007
Mag je 3x raden waarom
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:56:37 #79
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_38906445
Ik zoek voor iemand de naam van een of andere anime film of serie, schijnt bekend te zijn maar ik ken het niet. Misschien dat iemand hier het weet?

Beschrijving gaat ongeveer zo: Japan wordt belaagd door monsters en een meisje kan iets summonen ofzoiets en dat verslaat dan iedereen. Maar ze wilt het alleen summonen als het haar geliefde is(??). Titel is iets met "Forever" of "Love".
Is op Canal+ en op de Belgische tv geweest.

Hoop dat iemand iets weet over deze anime. Bedankt alvast!
The Internets, I needs it..
pi_38906487
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik zoek voor iemand de naam van een of andere anime film of serie, schijnt bekend te zijn maar ik ken het niet. Misschien dat iemand hier het weet?

Beschrijving gaat ongeveer zo: Japan wordt belaagd door monsters en een meisje kan iets summonen ofzoiets en dat verslaat dan iedereen. Maar ze wilt het alleen summonen als het haar geliefde is(??). Titel is iets met "Forever" of "Love".
Is op Canal+ en op de Belgische tv geweest.

Hoop dat iemand iets weet over deze anime. Bedankt alvast! [afbeelding]
Alles met love in de titel verwerkt:

http://www.animenfo.com/search.php?query=love&queryin=anime_titles&action=Go&option=keywords

Have fun met zoeken

En WELKOM natuurlijk
pi_38906512
Je bent maar 'n klein beetje heel erg vaag in je beschrijving, joh...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 02:55:28 #82
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_38907724
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 00:59 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Alles met love in de titel verwerkt:

http://www.animenfo.com/search.php?query=love&queryin=anime_titles&action=Go&option=keywords

Have fun met zoeken

En WELKOM natuurlijk
Bedankt voor de link!
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:01 schreef Jordy-B het volgende:
Je bent maar 'n klein beetje heel erg vaag in je beschrijving, joh...
Heb het ook maar zo overgeschreven van de chat.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 16 juni 2006 @ 05:13:58 #83
149443 Ciel
Boo-fan/actalike
pi_38908356
Ik heb nogmaals de OP even doorgelezen en mijn ogen bleven (weer) hangen boven het stukje waar zo'n beetje opgeroepen wordt om het te melden als je iets kan wat waarschijnlijk wel zou helpen bij het maken van een manga. Of zo.

Nou vinden de mensen waar ik mee omga dat ik best wel goed kan tekenen (Natuurlijk doe ik dat in de stijl van anime en manga. Dat is gewoon vanzelfsprekend), ikzelf vind dan wel dat ik op bepaalde punten (handen natuurlijk, en actieposes...) behoorlijk wat beter kan worden. Als ik weer zo'n nederigheidsaanval krijg probeer ik tegen mezelf te zeggen "Joh, shut up, je bent in ieder geval beter dan de meesten van je leeftijd, beter zelfs dan veel mensen die ouder zijn." Maar volgens mij begin ik een beetje offtopic te raken.

Ik ben al wel van plan om eens in de nabije toekomst een manga te gaan tekenen, maar ja, daar heb je twee dingen voor nodig: het verhaal en de tekeningen die het verhaal vertellen. En nou ben ik niet echt zo goed in verhalen bedenken...

Nou ja, punt is, als iemand mij een verhaal kan geven, kan ik daar waarschijnlijk wel wat mee, hoop ik.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 05:42:38 #84
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38908442
Ik kon niet pitten, dus ben ik maar Hoshi no Koe aka Voices of a Distant Star gaan kijken. 1 OVA van 24 minuten, bedacht en getekend (nou ja, getekend) door 1 persoon.

Het verhaal gaat over een jongen en een meisje die samen op school zitten en daarbuiten veel met elkaar op trekken. Het jaar daarop wordt het meisje opgeroepen om met een luchtvloot een expeditie te ondernemen tot ver buiten het zonnestelsel, op zoek naar een alien beschaving. De jongen blijft op aarde, maar de twee houden wel contact via mail. Maar hoe verder het meisje van de aarde verwijderd is, des te langer doet haar mailtje erover om de jongen te bereiken. Hoe zal hun relatie zich op deze manier kunnen ontwikkelen? En zien ze elkaar ooit nog terug?

Het is een drama / mecha combinatie. De characters vond ik wat simpel getekend, de rest is veelal CGI en dat is wel schitterend gedaan moet ik zeggen. Als ik ff het hele mecha / science fiction gehalte buiten beschouwing laat (iets waar ik eigenlijk geen fan van ben) dan moet ik toch zeggen dat het verhaal me heeft geboeid. Het geeft toch stof tot nadenken. Wat zou je in een mailtje zetten dat pas jaren later aankomt? Zou je überhaupt het contact nog in stand houden?

Deze OVA heeft een erg hoge rating gekregen. Al met al ziet het er wel mooi uit, de muziek is goed en het verhaal is eigenlijk best wel origineel en daar gaat het uiteindelijk om. Ik denk dat je er, OF geen ene hol aan vind, OF je raakt er door gefascineerd.

nu toch vrij
pi_38910117
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 05:13 schreef Ciel het volgende:
Nou ja, punt is, als iemand mij een verhaal kan geven, kan ik daar waarschijnlijk wel wat mee, hoop ik.
Tof, ik ben er zwaar overtuigt dat het beter wordt als het vorige van mij ^_^

ghehe er is zelfs een nummer 2 ^_^
hmm mss binnen kort maar eens nieuw leven in blazen.

@ciel: volgens lopen er hier wel wat mensen die wat kunnen. (iemand die iets doet met muziek, iemand die met computer teken programmaas werkt.. nou ja iig 3d smileys kan maken, en iemand die op kleine kinderen valt, dus wat heb je nog meer nodig voor een manga ^_^ )
iig leuk dat je het weer leven in blaast.

voeg me anders toe op msn oid. Lijkt me iig leuk om te horen wat voor verhaal je ongeveer in je hoofd had. Zie profiel.
pi_38910171
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 05:42 schreef Sh0g het volgende:
Ik kon niet pitten, dus ben ik maar Hoshi no Koe aka Voices of a Distant Star gaan kijken. 1 OVA van 24 minuten, bedacht en getekend (nou ja, getekend) door 1 persoon.

Het geeft toch stof tot nadenken. Wat zou je in een mailtje zetten dat pas jaren later aankomt? Zou je überhaupt het contact nog in stand houden?

Deze OVA heeft een erg hoge rating gekregen. Al met al ziet het er wel mooi uit, de muziek is goed en het verhaal is eigenlijk best wel origineel en daar gaat het uiteindelijk om. Ik denk dat je er, OF geen ene hol aan vind, OF je raakt er door gefascineerd.
Klinkt wel tof. maar ja als het 10 jaar duur voor 1 heen email en 1 terug email. Dat schiet natuurlijk niet op. Wel interessant en ben best benieuwd hiernaar
pi_38910590
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Tof, ik ben er zwaar overtuigt dat het beter wordt als het vorige van mij ^_^
[afbeelding]

ghehe er is zelfs een nummer 2 ^_^
hmm mss binnen kort maar eens nieuw leven in blazen.

@ciel: volgens lopen er hier wel wat mensen die wat kunnen. (iemand die iets doet met muziek, iemand die met computer teken programmaas werkt.. nou ja iig 3d smileys kan maken, en iemand die op kleine kinderen valt, dus wat heb je nog meer nodig voor een manga ^_^ )
iig leuk dat je het weer leven in blaast.

voeg me anders toe op msn oid. Lijkt me iig leuk om te horen wat voor verhaal je ongeveer in je hoofd had. Zie profiel.
Outcast toevoegen op MSN... weet wat je doet... de rust is gelijk over
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38912672
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

en iemand die op kleine kinderen valt
Je weet dat dat de enige reden is dat je in mijn msn staat he? De leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat meer om het gedrag
pi_38912853
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:24 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Je weet dat dat de enige reden is dat je in mijn msn staat he? De leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat meer om het gedrag
Ik volg je niet meer. De post waar ik op klikte was ik die zei:
Iemand zegt ik kan tekenen, ik zeg geef maar een idee, dan verzin ik er wel wat omheen.

ben ik een keer serieus
pi_38912960
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Timmah het volgende:
Oh Yeah... Oh yeah... Ik sta in de OP.
Thanks.
Ik ook! Ik ook!

Ga 1 dagje even naar een bruiloft, gelijk 2 pagina's verder.. Zelfs zonder mijn kwartet-posts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')