quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:33 schreef ThaBrain het volgende:
nieuw topic
ben gistreren begonnen met het lezen van het eerste deel van Death Note manga.
Er komt 16 juli een live action film hiervan uit...ben benieuwd, want het eerste deel van de manga is wel vet
hier de trailer![]()
Koraneger.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef outcast_within het volgende:
-knip-
@koraneger: pita ten ^_^ als je die al leuk vind moet je daarna het 1ste manga boekje ergens vandaag halen.
nope er is geen anime vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef stroopje het volgende:
Alweer een nieuwe topictvp
[..]
Heb niet zo veel met manga maar hebben ze geen anime ervanmooie trailer komt het ook hier in Nederland uit kan niet wachten
tsjah tsjah, leuk zo'n computer spelleke maar toch....quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef koffiegast het volgende:
suzumiya haruhi no yuutsu 11 was weer helemaal top
hoe verzinnen ze het
Veel plezier alvastquote:
Ze zijn ongeveer even goed (Honey & Clover wordt iets meer gewaardeerd)... Als je Mai HiME nog niet gezien hebt, zou ik sowieso wachten met Mai Otome.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef mschol het volgende:
we gaan weer hard....
next up: Honey & Clover OF Mai Otome
Mai HiME heb ik niet...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze zijn ongeveer even goed (Honey & Clover wordt iets meer gewaardeerd)... Als je Mai HiME nog niet gezien hebt, zou ik sowieso wachten met Mai Otome.
Je kan op www.anidb.info verschillende fansubs vergelijken. Via de site kan je vervolgens op de site van de fansubgroep komen... De rest lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef mschol het volgende:
iemand die mij een linkje kan sturen van een goede fansub?
net gezien idd, vind die site niet echt lekker werken,quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan op www.anidb.info verschillende fansubs vergelijken. Via de site kan je vervolgens op de site van de fansubgroep komen... De rest lijkt me duidelijk.
De beste fansub komt trouwens van Static Subs.
hmmm, maar eens proberen dan.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
hmm net de eerste 3 eps van H&C gezien, en ik vind em helemaal niet echt grappig ofzo...
ook de tekenstijl staat me niet aan...
quote:
Weheheh...quote:
zucht, weer eentje die de gouden regel vergeetquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
hmm net de eerste 3 eps van H&C gezien, en ik vind em helemaal niet echt grappig ofzo...
ik vond em niet zo leuk, en toen ik em bleef kijken bleef ik em niet leuk vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
ze doen een beetje schuimrubber achtig aan.... hoe zeg ik dat. euh Nep. ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef Sh0g het volgende:
Ik zat te dolen op wat sites en kwam zo op een (van de zovele) Japanse site die allerlei spul verkoopt rond anime: alledaagse kleding, kostuums, figures etc.
[afbeelding]
Chidori kostuum (FMP)
[afbeelding]
Tessa kostuum (FMP)
[afbeelding]
Haruhi Suzumiya kostuum.
Er ging toch iemand naar zo'n cosplay event in Nederland, verkleed als Chidori en Sousuke? Met d'r vriend ofzo? Diegene postte in het vorige topic voor het eerst hier. Heb jij ook zo'n pakkie? Die dingen zijn gruwelijk duur (gemiddeld 250 euro).
Op zich is dat uniform van Tessa wel cool. Daar zou je zo mee over het station kunnen lopen, want ik zie er wel vaker stewardessen in uniform, alleen zouden ze nooit kunnen raden bij welke maatschappij je vliegt
[afbeelding]
Ook wel cool op tas of jas. ^^
http://www.cospa.com/
Japans, dus je moet je weg vinden via de url van de links, die links onderin boven je taakbalk verschijnen als je met de buis erover beweegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |