abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:51:33 #31
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_38884459
Alweer een nieuwe topic tvp
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:33 schreef ThaBrain het volgende:
nieuw topic

ben gistreren begonnen met het lezen van het eerste deel van Death Note manga.
Er komt 16 juli een live action film hiervan uit...ben benieuwd, want het eerste deel van de manga is wel vet

hier de trailer

Heb niet zo veel met manga maar hebben ze geen anime ervan mooie trailer komt het ook hier in Nederland uit kan niet wachten
pi_38884615
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef outcast_within het volgende:

-knip-

@koraneger: pita ten ^_^ als je die al leuk vind moet je daarna het 1ste manga boekje ergens vandaag halen.
Koraneger.

Ik vind de TT eigenlijk wel wat hebben.
pi_38885399
we gaan weer hard....

next up: Honey & Clover OF Mai Otome
pi_38885443
suzumiya haruhi no yuutsu 11 was weer helemaal top
hoe verzinnen ze het
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:15:35 #35
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_38885459
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef stroopje het volgende:
Alweer een nieuwe topic tvp
[..]

Heb niet zo veel met manga maar hebben ze geen anime ervan mooie trailer komt het ook hier in Nederland uit kan niet wachten
nope er is geen anime van
ze zijn er wel een aan het maken als het goed is

of het in nederland uit komt...geen idee....denk niet dat de film in de normale bios komt te draaien, misschien wel in de filmhuizen
pi_38885463
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef koffiegast het volgende:
suzumiya haruhi no yuutsu 11 was weer helemaal top
hoe verzinnen ze het
tsjah tsjah, leuk zo'n computer spelleke maar toch....
pi_38885711
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:24 schreef Koranaga het volgende:

Hierna ga ik Noir kijken.
Veel plezier alvast Het verhaal gaat alleen pas een beetje vanaf episode 7 lopen...

Vooral de soundtrack is
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38886592
Hajime no Ippo is vet

tvp
pi_38887051
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef mschol het volgende:
we gaan weer hard....

next up: Honey & Clover OF Mai Otome
Ze zijn ongeveer even goed (Honey & Clover wordt iets meer gewaardeerd)... Als je Mai HiME nog niet gezien hebt, zou ik sowieso wachten met Mai Otome.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:15:08 #40
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38887621
Ik ga hier weer H&C spammen!

Ik begon geloof ik in deel... 10 met het spammen ervan.

Het heeft wel degelijk zin gehad, want ik geloof dat voor deel 9 of 10 er niemand van gehoord had (ik heb uiteraard niet alle vorige delen gelezen)..
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38888013
Ik zou zeeeeeker voor H&C gaan
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38888424
--dubbel--
internet doet hier vreemd..
pi_38888476
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ze zijn ongeveer even goed (Honey & Clover wordt iets meer gewaardeerd)... Als je Mai HiME nog niet gezien hebt, zou ik sowieso wachten met Mai Otome.
Mai HiME heb ik niet...
moet ik eerst 'kopen' dan...
pi_38888526
Mai Otome is een vervolg op Mai HiME, dat in het begin nogal spin-off achtig aandoet... Als je verder in de serie komt, blijkt echter dat het weldegelijk om een vervolg gaat en niet om een spin-off.

Daarom kan je beter eerst Mai HiME zien voordat je Mai Otome kijkt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38888795
iemand die mij een linkje kan sturen van een goede fansub?
pi_38888863
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:49 schreef mschol het volgende:
iemand die mij een linkje kan sturen van een goede fansub?
Je kan op www.anidb.info verschillende fansubs vergelijken. Via de site kan je vervolgens op de site van de fansubgroep komen... De rest lijkt me duidelijk.

De beste fansub komt trouwens van Static Subs, maar ik weet niet of zij hem nog online hebben staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordy-B op 15-06-2006 16:57:10 ]
pi_38889060
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je kan op www.anidb.info verschillende fansubs vergelijken. Via de site kan je vervolgens op de site van de fansubgroep komen... De rest lijkt me duidelijk.

De beste fansub komt trouwens van Static Subs.
net gezien idd, vind die site niet echt lekker werken,
maar ik weet nu wel welke ik moet downloaden

zij hebben em niet meer online, maar ik kan er wel op hunten ^_^
pi_38889758
tvp!

maak vanavond een voetbalteam
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:05:27 #49
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_38890850
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Qunix het volgende:
Hajime no Ippo is vet

tvp
hmmm, maar eens proberen dan.
Ik heb laatst Xenosaga - the animation gekeken...
Ik vond hem wel leuk, alleen zullen de mensen die CG in een serie niet waarderen de serie wat minder vinden.
Want de serie gebruikt veel CG.

tvp
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_38898505
Net de xxxHolic film gezien...

serieus gaaf...
pi_38900505
hmm net de eerste 3 eps van H&C gezien, en ik vind em helemaal niet echt grappig ofzo...
ook de tekenstijl staat me niet aan...
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:25:02 #52
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38900897
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
hmm net de eerste 3 eps van H&C gezien, en ik vind em helemaal niet echt grappig ofzo...
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38901345
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef RipCore het volgende:

[..]

ik mag me eigen mening niet geven
voorlopig laat ik de serie kinks liggen en zie ik wel wanneer ik em afkijk
ga high school girls eens proberen..
pi_38901726
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef RipCore het volgende:
Weheheh...

Net de eerste twee afleveringen gezien van PetoPeto-san... De serie gaat over een schoolklas in een Japan waar alle 'monsters' uit de vertellingen en sagen zijn begonnen om samen te leven met de mens... De klas bestaat uit gewone mensen, maar ook uit watermonsters, muurmonsters en andere bijzondere gevallen. Ze hebben wel allemaal het uiterlijk van mensen, dus wat dat betreft is er geen probleem, maar er ontstaat wel eens wat wrijving tussen de monsters en mensen en tussen de monsters onderling. De serie gaat over Oohashi Shingo en Fujimura Hatoko... Hakoto is beter bekend als Petoko, een koosnaam die ze gekregen heeft omdat ze een Petopeto is. Petopeto's hebben de eigenschap dat ze blijven kleven als ze iemand aanraken. Om weer los te komen, moet Petoko of haar 'slachtoffer' in slaap vallen.

Petoko noemt zichzelf een ero-monster, omdat ze door haar eigenschap steeds in lastige situaties terecht komt. Ik heb twee afleveringen van de serie gezien en Petoko is zeker niet het enige ero-monster... Een beetje ecchi, dus...

De serie wordt slecht gewaardeerd op Animenfo, maar ik denk dat het wel een geinige serie is om te volgen. De fansub die ik gezien heb, was van Doremi.
pi_38901932
quote:
zucht, weer eentje die de gouden regel vergeet
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38903754
quote:
ik vond em niet zo leuk, en toen ik em bleef kijken bleef ik em niet leuk vinden.

Die half autistische mini pop kon mij niet boeien, dat kereltje van die fiets is wel leuk maar word pas interessant op het einde, Cyclops tjah wat hij met zijn liefdes leven doet is helemaal apart, en die kerel die er iedere keer tussen uit gaat is wel cool, maar maakt de rest van deze matige serie niet goed.

P.s. Help anime in onz en doe mee
[Anime] WK-team Samen stel topic

[ Bericht 8% gewijzigd door outcast_within op 15-06-2006 23:28:04 ]
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:38:32 #57
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38904409
Ik zat te dolen op wat sites en kwam zo op een (van de zovele) Japanse site die allerlei spul verkoopt rond anime: alledaagse kleding, kostuums, figures etc.

Chidori kostuum (FMP)

Tessa kostuum (FMP)

Haruhi Suzumiya kostuum.

Er ging toch iemand naar zo'n cosplay event in Nederland, verkleed als Chidori en Sousuke? Met d'r vriend ofzo? Diegene postte in het vorige topic voor het eerst hier. Heb jij ook zo'n pakkie? Die dingen zijn gruwelijk duur (gemiddeld 250 euro).
Op zich is dat uniform van Tessa wel cool. Daar zou je zo mee over het station kunnen lopen, want ik zie er wel vaker stewardessen in uniform, alleen zouden ze nooit kunnen raden bij welke maatschappij je vliegt

Ook wel cool op tas of jas. ^^

http://www.cospa.com/
Japans, dus je moet je weg vinden via de url van de links, die links onderin boven je taakbalk verschijnen als je met de buis erover beweegt.
pi_38904512
LAAT MAAR WEER!
pi_38904543
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef Sh0g het volgende:
Ik zat te dolen op wat sites en kwam zo op een (van de zovele) Japanse site die allerlei spul verkoopt rond anime: alledaagse kleding, kostuums, figures etc.

[afbeelding]
Chidori kostuum (FMP)
[afbeelding]
Tessa kostuum (FMP)
[afbeelding]
Haruhi Suzumiya kostuum.

Er ging toch iemand naar zo'n cosplay event in Nederland, verkleed als Chidori en Sousuke? Met d'r vriend ofzo? Diegene postte in het vorige topic voor het eerst hier. Heb jij ook zo'n pakkie? Die dingen zijn gruwelijk duur (gemiddeld 250 euro).
Op zich is dat uniform van Tessa wel cool. Daar zou je zo mee over het station kunnen lopen, want ik zie er wel vaker stewardessen in uniform, alleen zouden ze nooit kunnen raden bij welke maatschappij je vliegt

[afbeelding]
Ook wel cool op tas of jas. ^^

http://www.cospa.com/
Japans, dus je moet je weg vinden via de url van de links, die links onderin boven je taakbalk verschijnen als je met de buis erover beweegt.
ze doen een beetje schuimrubber achtig aan.... hoe zeg ik dat. euh Nep. ofzo
Maar wel cool dat er zulke winkels zijn. ik vond die uniformen voor kerels in midori no hibi wel okee, maar mij zou zoiets wss niet staan.
pi_38904568
Inkukami! is een vaaaage serie. Na 2 afleveringen heb ik geen idee of ik dit leuk vind, en waar het plot heen gaat. Tis wel erg vreemd allemaal, terwijl ik daar normaal niks op tegen heb. Ook fluctueert de animatie nogal eens naar mijn idee, sommige momenten is het echt lelijk getekend. .

Maar het heeft wel Yui Horie .
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')