abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:25:10 #51
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38887997
Poemojn, heel mooi, inderdaad!

Marmar, ik hoop het!

Gisteren voor het eerst echt veel harde buiken gehad. Was een dag vol zitten en vol emotie ook. Dat zal waarschijnlijk de reden zijn. Vandaag weer normaler in de buik.

Bij de controle dinsdag lag wolfje goed. Maar ik heb nu weer het idee dat ik een hoofdje voel bovenin... Spannend.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:00:26 #52
144006 chacama
Ondernemend!
pi_38889153
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:25 schreef Sugar het volgende:

Bij de controle dinsdag lag wolfje goed. Maar ik heb nu weer het idee dat ik een hoofdje voel bovenin... Spannend.
Dat is inderdaad spannend sugar. Gelukkig heeft wolfje nog even de tijd om eventueel weer van de gedachte te veranderen en lekker weer met zijn koppie naar beneden te gaan liggen.

sterkte met de harde buiken. Is inderdaad niet gek dat je die na zo'n dag als gisteren hebt gehad. Denk dat het voor velen een zeer moeizame dag is geweest.
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 juni 2006 @ 17:29:08 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38889946
Jeetje Sjoeg, ben jij ook alweer ruim 30 weken ver... Wat vliegt de tijd!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:37:29 #54
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38890161
MarMar is vast aan het , tot nu meldde ze zich toch trouw? En ze moest vandaag volgens mij naar de vk.

Hier gaat het goed, al heb ik de hele dag gesjouwd. (niet op trappen)
Vanavond les 1 van de voorbereidingscursus, dinsdag begint de pufles!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_38890276
Blerg.....
Ben de hele dag al zo misselijk. En barst vande koppijn en de kramp in mn kuiten!
Mn voeten hebben ook nog niet door dat t helemaal geen warm weer meer is en nu ben ik klar met zeuren geloof ik
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_38890537
misselijkheid kan toch een teken zijn Ik hoop het voor je, dan is het iig niet voor niks.

Ik hoorde gisteren trouwens dat we vanaf 30 juni geen internet meer hebben, voor wrs. een week Gelukkig heb ik een aantal mobiele nummers van Fok!ers mocht het nodig zijn
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:55:04 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_38890613
Nee LadyS, wat doe je ons aan
stormy waters...
sailin'
pi_38891006
Wat erg LadyS kom maar lekker hier bevallen dan

Fijn dat Wolfje goed lag Sugar! Hij ligt alleen niet ingedaald nog dus, maar je hebt nog 10 weken

En MarMar is er nog steeds niet Die moet haast wel (aan het) bevallen zijn dan

/edit
Oja, ben bij de vk geweest en nav de lage-bloeddruk-verhalen hier pas: ik had nu 130/55 (en denk dat de voor mij hoge bovendruk kwam doordat ik Myrthe van 't speelhoekje naar de spreekkamer heb gedragen ).

[ Bericht 21% gewijzigd door poemojn op 15-06-2006 18:32:17 ]
pi_38891225
Hier vanmorgen ook weer bij de vlos geweest. De kleine is nog niet ingedaald al hoe wel ik (en de vlos) dat wel hadden verwacht. Heb al zo'n ander half week last van steken helemaal onderin mijn buik en ook in mijn vagina zeg maar. En sinds ik die steken heb heb ik ook last van slijmverlies (lekker ) maar waar het dus wel van komt .

Maar verder is alles nog steeds goed. Maar dat had ik ook niet anders verwacht want ik voel me nog steeds super
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:25:51 #60
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38891279
Sugar , ik ben ook steeds in de war met het hoofdje en kontje, maar het is bij mij in ieder geval toch écht het kontje wat zo parmantig omhoog steekt..
VK:'wat een stevige billenpartij voel ik hier'
( heeft het heeuuuss niet van mij )
Misschien vergis je je ?
owja de rommels blijven doorgaan , maar mede omdat ik toch net weer door de stad gestrompeld ben, íets te overenthousiast.. pijnlijke harde buiken en het gevoel dat ik liters lek, maar er komt niets
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:49:10 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38892056
Poemojn wat een mooie duidelijke echo.

MarMar, ik durf er nu best een paar tegen aan te gooien. You go girl! Doe het maar voor, misschien kan ik er nog wat van leren.

Nanalune, jij schiet ookal lekker op. Dat van die afscheiding heb ik ook. Zonder inlegkruisje red ik het niet. Erg vervelend. Maar niks tegen te doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38892936
Wat een superecho Poemojn!
En Marmar zet hm op!!
pi_38893012
Poemojn hele mooie echo zeg
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:37:25 #64
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38893943
nog steeds geen "verse" babies? Kom op dames. (Of wachten jullie morgen de wedstrijd af...).
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_38894635
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef nanalune het volgende:
Sugar , ik ben ook steeds in de war met het hoofdje en kontje, maar het is bij mij in ieder geval toch écht het kontje wat zo parmantig omhoog steekt..
VK:'wat een stevige billenpartij voel ik hier'
( heeft het heeuuuss niet van mij )
Misschien vergis je je ?
Je kan het zelf duidelijk voelen door voorzichtig je handen aan weerszijden van het harde stukje te zetten en ze wat te bewegen. Een kontje is niet zo bewegelijk, een hoofje "rolt" (excuus voor de wat rare term in dit geval) en wiebelt wat meer.
Indalen kan je ook zelf voelen, als je op je rug ligt en je zet voelt het hoofdje dan kan je een oningedaald kindje nog een klein beetje "uit het bekken wippen". Allemaal niet zo heftig doen natuurlijk, maar het verschil is duidelijk te voelen met een hoofdje wat echt klem zit achter je schaambeen, daar krijg je nauwelijks nog beweging in.

Overigens was hier vandaag alles in orde bij de verloskundige. Bloeddruk nog steeds stabiel, 120/85 en maar een kilo aangekomen. Da's twee kilo in de afgelopen maand en daar ben ik stiekem wel blij mee want hiervoor ging het vrij snel.
Beebje ligt met haar hoofdje naar beneden, geen idee of ze echt aan het indalen is dar heb ik niet gevraagd en niets over gehoord. Wel ligt ze nu mar har rug naar rechts, dat vermoeden had ik al want gister voelde het alsof ze aan het verhuizen was.

Over twee en een halve week terugkomen, dan ben ik al weer 37 weken. God, wat gaat het snel nu!

[ Bericht 20% gewijzigd door owlet op 15-06-2006 19:57:55 ]
pi_38897825
even snel...

Inderdaad naar de VK geweest en hoefde niet echt te dwingen het lag dus toch echt aan de persoon.. De VK van vandaag was op zijn zachtst gezegd ietsjes doortastender, geen betuttelend typje, heerlijk!!!

Ik hoefde het woordje strippen maar te zeggen en *flop* ze had de handschoentjes al aan.
Sinds vanmiddag rommelt het lekker, er was zoals ik zelf al dacht inderdaad al een beetje ontsluiting (cm of 2) en ze verwacht nu toch ook echt wel, gezien de toestand waarin mijn baarmoedermond zich vanmiddag bevond, dat het binnen de komende 48 uur door gaat zetten.
Inmiddels heb ik vanavond al het nodige weg moeten puffen en daar ga ik nu maar weer even mee door, morgen een leuk verjaardagskado voor mij hoop ik
pi_38897866
Oeh MarMar, spannend!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38897908
ik dacht: ja hoor daar is ze, om haar beebie te showen
Niet dus

Ik hoop voor je dat het nu snel doorzet
pi_38897964
MarMar spannend pufse

Poejmon (sorry helemaal verkeerd gespeld) mooie echto

[ Bericht 26% gewijzigd door Bar_en_Mar op 15-06-2006 21:22:31 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38897993
Marmar, zet hem op!

Dutchie en Crazymoon, goed voorbeeld doet goed volgen!
  Jubileum moderator donderdag 15 juni 2006 @ 21:18:20 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38898037
Spannend MarMar, succes en probeer ook nog wat te rusten zolang het kan.

Ik kan door alle codes (ivm tellertjes e.d.) alleen * Op Springen boven de dames zetten en niet achter hun naam want dan gaan de codes helemaal vreemd doen enzo. Jammer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:30:54 #72
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38898586
jaa marmar komop heeej !!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:36:02 #73
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_38898801
Marmar, veel succes , zet hem op !! Enneh... alvast gefeliciteerd voor morgen in ieder geval!

Poemojn, wat een mooie echo!!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_38898962
Go MarMar

Mooi kindje Poemojn
Ik wil oohook, maar moet nog drie weken wachten
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:41:13 #75
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38899020
Spannend MarMar.. zouden we dan toch op zeer korte termijn verse babies gaan krijgen?

Mooie echo, poemojn!

Ik pleit voor een gekleurde naam en tagje voor de 'op-springen' dames
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')