quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef nanalune het volgende:Sugar , ik ben ook steeds in de war met het hoofdje en kontje, maar het is bij mij in ieder geval toch écht het kontje wat zo parmantig omhoog steekt..
VK:'wat een stevige billenpartij voel ik hier'
( heeft het heeuuuss niet van mij
![]()
)
Misschien vergis je je ?
Je kan het zelf duidelijk voelen door voorzichtig je handen aan weerszijden van het harde stukje te zetten en ze wat te bewegen. Een kontje is niet zo bewegelijk, een hoofje "rolt" (excuus voor de wat rare term in dit geval) en wiebelt wat meer.
Indalen kan je ook zelf voelen, als je op je rug ligt en je zet voelt het hoofdje dan kan je een oningedaald kindje nog een klein beetje "uit het bekken wippen". Allemaal niet zo heftig doen natuurlijk, maar het verschil is duidelijk te voelen met een hoofdje wat echt klem zit achter je schaambeen, daar krijg je nauwelijks nog beweging in.
Overigens was hier vandaag alles in orde bij de verloskundige. Bloeddruk nog steeds stabiel, 120/85 en maar een kilo aangekomen. Da's twee kilo in de afgelopen maand en daar ben ik stiekem wel blij mee want hiervoor ging het vrij snel.
Beebje ligt met haar hoofdje naar beneden, geen idee of ze echt aan het indalen is dar heb ik niet gevraagd en niets over gehoord. Wel ligt ze nu mar har rug naar rechts, dat vermoeden had ik al want gister voelde het alsof ze aan het verhuizen was.
Over twee en een halve week terugkomen, dan ben ik al weer 37 weken. God, wat gaat het snel nu!
[ Bericht 20% gewijzigd door owlet op 15-06-2006 19:57:55 ]