De standaardfoto's van SFquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:27 schreef Pat-man het volgende:
Ik heb wat dat betreft heel veel geluk gehad. Paar dagen 's morgens veel mist in SF maar 's middags veel zon. Kon toen onder andere deze fotos maken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:01 schreef masser120 het volgende:
...
Heee gaaf!! Die kerel staat ook bij mij op de homevideo. Die doet tenminste iets voor z'n geld en heb ik dan ook wat gegeven. Sommige mensen verspringen echt een aantal meter.. Erg grappig om dat op een afstandje te bekijken en te beluisteren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Pat-man het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die gast is super! Dat ie er nog steeds zit zeg. Vette foto's op je site verder!
Aardig wat reisjes geweest. Dacht dat ik al verwend was met mijn 2x GC, Zion, Mesa Verde en de Westkust.
@ Smeich: I know... heb nog wel meer foto's hoor maar dit zijn toch altijd weer degene die je post.![]()
Up!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:48 schreef forzaola het volgende:
[..]
Nog even een vraagje: Ik heb net een nieuwe digicam gekocht. Daarbij 4 oplaadbare batterijen met oplader. Bij de oplader zit ook een stekker voor in de auto(sigaretten aansteker). Nou heb ik voor in september een auto gehuurt in de USA. Kan die stekker ook in amerikaanse auto's?
Beetje vreemde vraag misschien maar ik heb nog nooit een auto gehuurt in de VS!
Natuurlijk kan dat. Is gewoon 12 volt en zelfde stekker. Heb 3 maanden met autokoelbox gereden en heb em daarna meegenomen naar NL. Werkt hier ook prima. Ook batterijenoplader gebruikt, ideaal als je lang rijd en de koelbox ff vol met ijs gooit. Dan zijn al je batterijtjes weer goed als je weer wil schietenquote:
Hey, die foto komt me bekend voorquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Pat-man het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die gast is super! Dat ie er nog steeds zit zeg. Vette foto's op je site verder!
Aardig wat reisjes geweest. Dacht dat ik al verwend was met mijn 2x GC, Zion, Mesa Verde en de Westkust.
@ Smeich: I know... heb nog wel meer foto's hoor maar dit zijn toch altijd weer degene die je post.![]()
Maar hij heeft ze met mooi en zonnig weer! Ik nietquote:
Korte kant qua dagen bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:25 schreef Dezz het volgende:
Ik denk dat het echt aan de korte kant is. Zo kun je vrij weinig zien van de natuur en de steden.
up...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef forzaola het volgende:
We zijn onze rond reis aan het plannen voor de komende zomer(lees september).
Hier zitten we aan te denken. Ben benieuwt naar jullie reactie. We hebben 12 a 13 dagen om te rijden. Let op de nummer zijn niet allemaal stops maar metname beziens waardig heden die we willen zien.
Het is ongeveel 2300 miles.
[afbeelding]
1 SF
2 Yosemite NP
3 Death valley
4 Las Vegas
5 Zion NP
6 Bryce NP
7 Navajo Indian Reservation
8 Monument Valley
9 Montezuma Creek
10 Gallup
11 Flagstaff
12 Williams
13 Grand Canyon NP
14 Lake Havasu City
15 LA
Denk idd ook dat het echt te kort is en dat je zo nooit iets kan zien van de parken en de steden tenzij je 's nachts rijd en verder dus niet slaapt. Zeker bij de NP ben je veel reistijd kwijt vanwegen slingerende bergwegen. Zou echt iets minder gaan zien/doen of een langere vak. plannen.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:07 schreef forzaola het volgende:
[..]
up...
Zijn er nog meer mensen die hun mening kunnen geve... ;-)
Niet iedereen zoekt het 'toeristisch geweld' opquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Portland is erg mooi. Erg bosrijk. Mt. Hood, daar kun je goed skien en Mt. St Helens is inderdaad wel grappig om te zien. Ik dacht dat daar vorig jaar een uitbarsting is geweest? Ik weet dus niet hoe dicht ze je er nog bij laten. Verder is het vanaf Portland niet al te ver rijden naar Seattle. Daar heb ik ook een dagje doorgebracht. Wel grappig maar niet bijzonder vergeleken bij al het toeristengeweld zuidelijker van Portland. Voor toeristen is er dus niet veel te doen maar om te wonen lijkt het me super. Het is er niet zo heet als in CA en de natuur vond ik prachtig.
En hoeveel tijd om al die dingen te zien?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef forzaola het volgende:
We hebben 12 a 13 dagen om te rijden.
Ik ben voor deze dagen eerst 3 dagen in SF en aan het eind nog 3 in LA.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef Smeich het volgende:
Vet! Mooi dat je orka's hebt gezien! Ik zat in het verkeerde seizoen voor oa een whalewatch..erg jammer want dat vind ik toch wel zo fascinating!
[..]
En hoeveel tijd om al die dingen te zien?Dat redt je volgens mij echt nooit, die 15 dingen in 13 dagen tijd! Ik snap het in ieder geval niet als dat de bedoeling is.. Ik had ook dolgraag naar Utah willen gaan om Zion en Bryce Canyon met eigen ogen te zien, ben daar dus jammer genoeg niet geweest..
Montezuma Creek? Gallup? williams? was dat?
ik zou die dagen allemaal in San Fran doorbrengen
Ik zou een dagje (of twee) minder LA doen... vond LA niet fantastisch. Je kunt die dagen beter gebruiken om iets van de parken te zien waar je doorheen reest.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:40 schreef forzaola het volgende:
[..]
Ik ben voor deze dagen eerst 3 dagen in SF en aan het eind nog 3 in LA.
HEt is dus te veel voor de dagen... gelukkig is het slechts een plan en kunnen we alles nog aanpassen.
Dir drie die je noemt is ook meer om weer terug te komen.
En die creek is een lekker meertje...![]()
Maar goed wat zouden jullie schrappen?
Geen Bryce Canyon in je planning.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:47 schreef forzaola het volgende:
We hebben onze route iets aangepast op het aantal dagen.
Wat vinden jullie hiervan?
Legenda kwa dagen
[Knip]
[afbeelding]
Microsoft Streets & Trips is datquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Edit: Waar heb jij die kaart vandaan? Is een mooie/goeie kaart!
Welk hotel zit je? Ik ben op de Strip geen hotel daar tegen gekomen zonder airco. Ttenzij je in een achteraf 1-sterren motelletje zit, kun je er wel vanuit gaan dat er airco is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef Remzz het volgende:
Ik ga morgen wegKom om 7 uur Amerikaanse tijd in Las Vegas aan.
Heb ff naar het weer gekeken, het word er maximaal 41 graden en minmaal 30
Wie weet hoe het daar met airco in het hotel zit? Op de site van het hotel staat niets? Of is het er gewoon standaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |