Jep, ik zie het nu ook! Op de radar lijkt er ook een puntje van een bui eindhoven net wel of net niet te gaan halenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie ten Z toch wat dikke bewolking hangen. Veel is het niet zo te zien verder.
Ah, dan valt 't dus daarquote:Op zondag 18 juni 2006 21:59 schreef meami het volgende:
Sow! Hier in Sittard nu hevige regenbuien met wat onweer. Ik heb het zelden zo hard zien regenen
Ik heb nu ff lekker alles open gezet, heerlijk die frisse luchtquote:Op zondag 18 juni 2006 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dan valt 't dus daar.
Zie ook buienradar.nl.
Vanuit 't ZW. Zie ook http://www.buienradar.nl/quote:Op zondag 18 juni 2006 22:23 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzzzz..... wat is trouwens de windrichting ?
[afbeelding]
Yepz de bewolking begint nu donkerder te worden idd.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:21 schreef Drugshond het volgende:
Dikke bewolking komt binnen drijven boven Veldhoven/EHV, ziet er veel belovend uit.
Je proeft gewoon dat het allemaal wel goed zit.
Ja, hij heeft inmiddels het buienstadium bereikt. Toch wel interessant dat de buien nu de zon ondergaat toch nog activeren. Heeft denk ik iets met het nachtelijk windmaximum te maken.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:08 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Het begint hier ten zuiden van me toch echt wel donker te kijken (Eindhoven-Tivoli). Kan alleen op buienradar.nl nog niks zien. Een stapelwolk lijkt nu toch echt uit te gaan groeien tot een bui..... hoop ik. Iets meer wind ook nu.
Inderdaad.. goed warm nog. Jammer dat die bui niks meer is geworden.. 3 druppels ongeveerquote:Op zondag 18 juni 2006 22:40 schreef DemonRage het volgende:
in Eindhoven blijft de temperatuur goed hangen (nu nog 23°C)
http://www.knmi.nl/actueel/
Inderdaadquote:Op maandag 19 juni 2006 11:55 schreef Stevie_ het volgende:
In Groningen wordt ook vrij donker, windstoten en hoorde zojuist een onweersdonder'tje![]()
Ik heb onderweg wat spetjes gehad, niet genoeg om écht nat van te worden. Motor geparkeerd, doe net mijn laarzen uit en *ZEIK* een gigantische bui barst los. (Beverwijk, ca 09:00)quote:Op maandag 19 juni 2006 08:38 schreef Mathijz het volgende:
In alkmaar toch nog flink wat regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |