Inda gaat niet op Bali of in Maleisië wonen. Inda gaat reizen! En daarna op een ander eiland wonen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan klopt je sig niet (of is die incompleet).
is allemaal nog erg twijfelachtig, we zullen wel zienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:
zondag wordt een beetje hevig.
Ben benieuwd.. er staan trouwens storende fouten in de tekstquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/27710
[..]
Ooh, dat ligt anders, ik vertrek 4 juli permanent naar Indonesië... daartussendoor ga ik af en toe op vakantie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan klopt je sig niet (of is die incompleet).
radio10gold weerquote:Morgen is het de grote vraag of het tot zware regen- en onweersbuien gaat komen. We krijgen te maken met een thermisch lagedrukgebied vanuit Frankrijk wat naar het noorden koerst. De rekenmodellen hebben moeite om de juiste koers van de storing te bepalen en ook in de timing zitten nogal wat verschillen. De een laat de meeste neerslag al in de middag beginnen, andere rekenmodellen hebben de meeste neerslag pas in de avond en nacht. Morgen hebben we in ieder geval wolkenvelden en wat zon. De maxima liggen tussen 21 en 25 graden. In de loop van de dag kans op regen- en onweersbuien. Het blijft afwachten of er zeer veel neerslag gaat vallen, sommige rekenmodellen komen met neerslaghoeveelheden van 30-60 mm. We zullen gewoon even moeten afwachten, de kans dat er veel neerslag gaat vallen is groot, maar of de meeste neerslag boven Nederland valt is nog afwachten. Tijdens de buien is er kans op hagel en mogelijk ook nog zware windstoten. De noordoostenwind wordt matig, later in kustgebied mogelijk flink toenemend.
Ik sta in ieder geval klaar voor noodweer. De brommer is afgetankt, de geheugen-kaartjes zijn geleegd en de batterijen zijn opgeladen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:43 schreef Againzender het volgende:
Hm, zo'n systeem zie je niet vaak in Nedrland. Bijna jammer dat ik op vakantie ben
Ik wacht wel op de pics morgen
De kaart ziet er nu een stuk minder schokkend (voor Nederland dan) uit ...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef i2Them2 het volgende:
Ik weet 't. Het is is nog ff een eindje weg, maar staat daar nou 101mm?
[afbeelding]
Ja dus:
[afbeelding]
balenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kaart ziet er nu een stuk minder schokkend (voor Nederland dan) uit ...
regen? Ik zag wel wat donkerdere lucht, maar hier is het droog... in Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:17 schreef DemonRage het volgende:
Op het moment warm en een btje regen in Eindhoven.
morgen meer...
Ik heb eigenlijk nog geen idee... het wordt denk ik toch nowcasten. Ik denk dat ik lekker ga chasen, maar even kijken hoe het zich allemaal ontwikkeld en vooral waar en wanneer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar zou je dan naartoe rijden? Chasen of ergens gaan wachten?
quote:WARNLAGEBERICHT für
NORDRHEIN-WESTFALEN
ausgegeben vom Deutschen Wetterdienst
am Samstag, 24.06.2006, 10:00 Uhr
Aufgrund der Wetterlage ist die Ausgabe von Warnungen nicht
erforderlich.
Entwicklung der WETTER- und WARNLAGE
bis Sonntag, 25.06.2006, 10:00 Uhr
Das Zwischenhoch wandert bereits nach Polen ab, es sorgt aber
heute noch für störungsfreies und warmes Sommerwetter.
Sonntagfrüh kommen mit einem Gewittertief über Frankreich in
der Eifel erste Schauer und Gewitter auf.
HINWEIS :
Dieses Tief zieht am Sonntag möglicherweise genau über
Nordrhein-Westfalen hinweg. Nach den ersten schwächeren
Schauern und Gewitter im Südwesten und Westen besteht in der 2.
Tageshälfte und bis in die Nacht zum Montag landesweit erhöhte
Gefahr von kräftigen Gewittern. Dabei sind UNWETTER durch Hagel
und Sturmböen, vor allem aber durch heftigen Starkregen NICHT
AUSGESCHLOSSEN.
Bitte verfolgen Sie die Weiterentwicklung besonders aufmerksam.
Nächste Aktualisierung: spätestens Samstag, 24.06.06, 16.00 Uhr
DWD / RZ Essen
Pas wel goed op als je met de brommer gaat, het kan flink gaan spoken en aan ongelukken heeft niemand wat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga ook nowcasten idd.. En met de brommer kan ik redelijk ver komen als het nodig is.
JAAAA HET KOMT PRECIES OVER MIJ!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:16 schreef aloa het volgende:
Hier staat een prognose voor morgen.![]()
Als die klopt, gaat er heel wat neerslag (en onweer?) komen.
Nee, ik kijk wel uit, ik heb immers 30 April 2004 meegemaakt in Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Pas wel goed op als je met de brommer gaat, het kan flink gaan spoken en aan ongelukken heeft niemand wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |