Yup, weet ik. Maar ze tellen de episodes gewoon door..Dus vandaarquote:
oooooh daarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:33 schreef MsInfidelity het volgende:
Aanstaande zondag: Loyal.... Season:2 Episode number: 21![]()
Jan/feb 2007quote:Op zondag 23 juli 2006 10:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
oooooh daarS3 is ook geweldig btw.
Ik wil gaarne dat amerika opschiet,en S4 uit brengt
Duurt echt nog zoooo lang!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jan/feb 2007.
De opnames zijn nu ongeveer begonnen van seizoen 4.
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Duurt echt nog zoooo lang!
Ben heel erg benieuwd hoe het nu allemaal verdergaat
Ik ook, had beter kunnen doseren, had ik daar wel de herfst mee door kunnen komenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Ik heb ergens spijt dat ik zo 'gulzig' ben geweest met kijken.
Ik heb seizoen 3 zelfs al 2 keer gezienquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, had beter kunnen doseren, had ik daar wel de herfst mee door kunnen komen
Voordeel: zo tegen november ga ik s3 nog maar 's kijken want dan ben ik vast de heflt vergeten
ik moet de laatste aflevering nogquote:Op zondag 23 juli 2006 16:42 schreef Marsjaan het volgende:
ik moet de laatste 2 afleveringen van S3 nog steeds... misschien toch maar eens doen binnenkort
bette is cutequote:Op zondag 23 juli 2006 20:18 schreef maedel het volgende:
Ik ben blij dat ik dat downloaden niet voor elkaar krijg, want anders had ik alles al gezien...
Nu kan ik me lekker elke week weer verheugen op een verse aflevering, vanavond weer![]()
Vorige week al weer mee zitten blèren met Bette (Bette), dus ik ben meganieuwsgierig hoe het verder gaat.
het was in ieder geval niet de spannendste die ik ooit gezien heb. Ik kijk uit naar volgende weekquote:
Dat vond ik al met de 2 na laatste, daarom de rest nog niet gezien...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik moet de laatste aflevering nogde een na laatste aflevering is treurig IMHO
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef Veerme het volgende:
Lara komt terug :S
ze mag niet tussen Dana en Alice gaan staan hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef Veerme het volgende:
Lara komt terug :S
Normaal gesproken kies ik ook voor 1 koppel. Ik vind Carmen en Shane namelijk helemaal super, maar Carmen en Jenny vind ik niets..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ze mag niet tussen Dana en Alice gaan staan hoor![]()
Shane en Carmen zijn idd superquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Normaal gesproken kies ik ook voor 1 koppel. Ik vind Carmen en Shane namelijk helemaal super, maar Carmen en Jenny vind ik niets..
Maar bij Dana maakt me eigenlijk niet uit of ze met Alice of Lara een relatie heeft. Dana is mijn lievelingspersonage![]()
Ik vind alles prima met Dana, zolang het maar bij Alice of Lara blijft en niet weer zo'n loeder als Tonya![]()
Heb je toch even niet goed opgelet.. Dana is toch echt met Lara uit eten geweest.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:46 schreef Lollifant het volgende:
Ligt het aan mij of hebben ze er een heel stuk uitgeknipt?Vorige week zag je dat Dana met Lara uit eten ging enzo, dat kwam nu helemaal niet terug. Of heb ik even niet opgelet?!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:51 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb me tot S3 ook telkens lopen ergeren aan jenny
En aan lara
Eensquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef wolferl het volgende:
Lara is lief en lekker. Jenny is een stomme idiote zeiktrut. Dat stomme gedoe met haar verleden en dan die grote enge ogen die ze opzet. Ik vind Shane de leukste en stoerste.
Gaan ze die weer uitzenden? Dan kan ik mooi de lesbo's voor de homo's inruilenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ik wacht rustig op Queer As Folk
Ook als je vriendengroep zo hecht is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Mooie laatste aflevering!! Alleen Jenny, ik hoop dat ze het volgend seizoen ergens opgenomen zit en niet veel in beeld komt, maar dat zal wel niet.
By the way, ik zou trouwens erg pissed zijn als ik net bevallen was en vrienden het kindje al vastgehouden had terwijl ik nog aan het bijkomen was van de bevalling!
Ook dan, maar zou ook voor familie gelden ed. (maar ok, ik ben momenteel zo'n 8 maanden onder invloed van zwangerschaphormonen, misschien vandaar!)quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef wolferl het volgende:
[..]Ook als je vriendengroep zo hecht is.
Ik hoop het ook, maar vond seizoen tov seizoen 1 veel veranderd, dus zou nu ook weer kunnen gebeuren.quote:Oja, ik denk dat ze weer bij Bette gaat wonen en relationeren.
Vind ze echt het best bij elkaar passen.
omdat ik lare een egoisctische trut vindquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom aan Lara??
Lara is my favourite, soup chef![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend seizoen doet ze wel iets leuker dan nu. En in het begin zie je der minder dan nu.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Mooie laatste aflevering!! Alleen Jenny, ik hoop dat ze het volgend seizoen ergens opgenomen zit en niet veel in beeld komt, maar dat zal wel niet.
quote:Watched season 1 and found a nice serie with a set of cool characters. The problems they were dealing with were recognizable in a way.
Now I'm just finishing up season 2 and I have to say that The L word jumped the shark. Sooner than I expected by the way.
These were my sharkjumping moments in season 2:
Bette's dad collapsing at the same moment Tina has an important gig where she found it important for Bette to be there. Not a real sharkjumper, but a first sign of uninspired scriptwriting.
Jenny going from confused part-time lesbian to a fierce bringer of the lesbian-religion to a hebrew-talking jew with post-traumatic WWII stress, a war that her parents probably didn't even were in. Not to mention her stage appearances in a stripjoint.
Tina's lawyer having a thing for her client. This girl has just broken up a relationship and is 7 months pregnant or so and has no money. Yet she's the source of attraction for the wealthy lawyer and extremely wealthy Helena Peabody. Do rich women have a thing for pregnant women with no money and fresh realtionship-baggage?
But this one did it for me:
Dana's brother also turning out to be gay. What are the odds right? I smacked myself in the head when he came out...
Vond het eigenlijk nog best meevallen... Maar misschien kwam het ook omdat aflevering 10 bij mij 3 maanden heeft moeten zakken voor ik het eindelijk op kon brengen om maar verder te gaan kijken (vond er gelijk nix meer aan :S).quote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik moet de laatste aflevering nogde een na laatste aflevering is treurig IMHO
tovquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:08 schreef Marsjaan het volgende:
Ja en seizoen 5 moet een prequel zijn van seizoen 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Idd. Prison Break volg ik ook en daar zijn de subs 2 dagen na de uitzending in Amerika al beschikbaarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:38 schreef Marsjaan het volgende:
Van seizoen 2 waren de subs volgens mij wel beschikbaar inmiddels, seizoen 3 denk ik nog niet. Wel balen dat je het daardoor idd niet kan volgen
Volgens de Feeks pas in 2007quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:36 schreef Nonneke het volgende:
Volgens vrolijk.nu komt Seizoen2 in November ein-de-lijk op dvd met NLsubs![]()
van de sitequote:
quote:een goedkope box van Seizoen 2 van The L-Word komt in NOVEMBER met nederlandse ondertiteling bij Vrolijk op DVD, dus wil je dan bericht, stuur een mailtje (met in de berichtkop LWord 2) naar info@vrolijk.nu een dure import box van Seizoen 2 van The L-Word DVD is er al (€54,95), die kun je ook bij Vrolijk kopen: Engels gesproken, Engelse ondertitels, maar de op de box genoemde Nederlandse ondertiteling blijkt NIET TE WERKEN potverdrie: foutje gemaakt in de DVD fabriek blijkbaar!!! Oja, voor import edities geldt de LWord kortingsbon NIET
nog maar 2,5e maand hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:00 schreef Miss-V het volgende:
Het duurt nog veel te lang voordat S4 komtmaar eindelijk komt Marina terug
, alleen ik had ergens gelezen dat het maar voor één of twee episodes was, dus dat is wel weer minder
. Ik weet nog dat ik Marina (Karina Lombard dus) echt supermooi vond, en "mysterieus" ik kan het ff niet goed omschrijven
, maar toen ik haar in The 4400 zag, dat ik d8 van: nahh eigenlijk stelt ze niet echt veel voor, ze is helemaal niet zo bijzonder..dus ik denk dat het eigenlijk aan haar rol in The L Word lag, dat hebben ze goed gedaan
. Maar goed S4 duurt nog wel ff, maar moet weer eens de andere seizoenen kijken om m'n geheugen wat op te frissen
over ongeveer 2,5 maand is het alweer volgend jaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:18 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat het pas volgend jaar wasnou chill
was zeker in de war met iets anders..
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:28 schreef MikeyMo het volgende:
over ongeveer 2,5 maand is het alweer volgend jaar
Echt?! Ik las dat ze in januari aflevering 1 van seizoen 4 op televisie uit gingen zenden.quote:
Ik bedoelde op tvquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Echt?! Ik las dat ze in januari aflevering 1 van seizoen 4 op televisie uit gingen zenden.
Wat raar dat er dan een maand later al de hele dvd uitkomt?
wiet niet kun je beter zeggen denkquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zolang je het tussen spoilertags plaatst.. Het is idd het nederlandse topic maar een aantal van ons hebben S3 van internet geplukt
Die zie je aan het begin van de eerste aflevering van seizoen 4quote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef Aventura het volgende:
Heb op zich wel behoefte aan een recap.
Ben ik veul te ongeduldig voorquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:26 schreef maedel het volgende:
jeumig, ik moet nog beginnen aan seizoen 3.
-ik wacht dus gewoon op uitzending op tv-
Ik ben niet zo kapot van tv kijken op de pc, en dat downloaden schoot ook niet op. Dus het is meer lammigheid van mijn kantquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben ik veul te ongeduldig voor.
shane zit er goed doorheen, overigens wel briljant hoe die advocaat even de media-publiciteit weergafquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:19 schreef NanKing het volgende:
Zo ep1 van seizoen 4 gekeken.
Wat een einde.
Dan moet je nog zeker een jaar wachtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:26 schreef maedel het volgende:
jeumig, ik moet nog beginnen aan seizoen 3.
-ik wacht dus gewoon op uitzending op tv-
Voor seizoen 3 ook?quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan moet je nog zeker een jaar wachten![]()
Seizoen 1 en 2 zijn beide begin juni uitgezonden, dus dat zal bij seizoen 3 ook het geval zijn denk ik.quote:
Oh, oké, da's 6 maanden dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 zijn beide begin juni uitgezonden, dus dat zal bij seizoen 3 ook het geval zijn denk ik.
Ik heb seizoen 3 in 1 keer gedownload en op een dvd gebrand, kon ik het toch op tv zien inquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van tv kijken op de pc, en dat downloaden schoot ook niet op. Dus het is meer lammigheid van mijn kant
Vergeten we de spoilers nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
shane zit er goed doorheen, overigens wel briljant hoe die advocaat even de media-publiciteit weergaf
ik zie ze niet, jij wel?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 in 1 keer gedownload en op een dvd gebrand, kon ik het toch op tv zien in
[..]
Vergeten we de spoilers niet![]()
Ja, je had het over iets wat in S4 gebeurt. Ik dacht ik waarschuw je even voordat je ergere dingen gaat verklappenquote:
mwoah ik speel met woorden, meer nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja, je had het over iets wat in S4 gebeurt. Ik dacht ik waarschuw je even voordat je ergere dingen gaat verklappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |