Oh, dan valt het nog meequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat schijnt alleen nog maar het begin van de dikke darm te zijn.....
zouden ze echt helemaal tot aan je strot willen komen met zo'n ding, dan mogen ze wel 'n aantal tuinslangen aan elkaar knopen: alleen de dunne darm is al 'n meter of 7 lang!
da's ook voor het eerstquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, alleen ben ik wel wat sprakeloos.
quote:
Oh, babette.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
yups, en [dus ook] stijve tepels, als 't dit weer blijft![]()
Ze krijgt ook foto's van d'r achterstequote:
not againquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter is best een mooi boek. MAAR VERDOMME, BABETTE! JE HAD HET EINDE AL VERRADEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja, nou, het viel ook wel te verwachtenquote:
I love mental images!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze krijgt ook foto's van d'r achterste.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze krijgt ook foto's een filmpje van d'r achterste binnenste.
hoe dat zo?! [ergo: wat is "een soort Babette" ??quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En bij Carmen dacht ik de hele tijd aan een soort Babette,.
Nou gewoon, zoals ik me jou heb voorgesteld enzo, zo was Carmen ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe dat zo?! [ergo: wat is "een soort Babette" ??]
mja ze maakt wel van die Babette-opmerkingen enzo jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou gewoon, zoals ik me jou heb voorgesteld enzo, zo was Carmen ook.
Precies! Jij lijkt me ook het type dat liever blijft lachen dan bij de pakken neer te zitten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ze maakt wel van die Babette-opmerkingen enzo ja![]()
die donkere humor, dat cynische, dat herkende ik wel ja...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies! Jij lijkt me ook het type dat liever blijft lachen dan bij de pakken neer te zitten..
Ik hoop dat het lekker waait.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
wat 'n takkeweer....
en ik moet morgen in 'n vrij kort rokje naar 'n bruiloft![]()
Het einde staat ook gewoon op de achterkant en is algemeen bekend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Komt een vrouw bij de dokter is best een mooi boek. MAAR VERDOMME, BABETTE! JE HAD HET EINDE AL VERRADEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat is kut voor je.quote:
quote:
Duh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik heb graag mensen om me heen die met me meeleven. En vooral in de vorm van rena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |