Gegroet, mijnheer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:
Hoi
U ook, mijn waarde.quote:
Nou, jij hebt je quotum topics spammen wel weer gehaald voor vandaag.quote:
Lik toch je reet, vieze smeerlap.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, jij hebt je quotum topics spammen wel weer gehaald voor vandaag.
Met haar cijfers en voorgevoel? Dat lukt nooit!quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
AIRELLE, BEN JE GESLAAGD?
Of hoor je dat morgen pas?
Tuurlijk is Airelle geslaagdquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
Ik las voorgevel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met haar cijfers en voorgevoel? Dat lukt nooit!.
Ik weet niets over de geslaagdheid van de voorgevel van Airellequote:
Zou je er dan niet eens naar researchen, aangezien je het er wel over hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niets over de geslaagdheid van de voorgevel van Airelle.
Ik heb er zelf een, dus waarom zou ik?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je er dan niet eens naar researchen, aangezien je het er wel over hebt.
Niet voor mij in ieder geval. Voorgevelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een, dus waarom zou ik?
Je hebt ook mannen met voorgevels....quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet voor mij in ieder geval. Voorgevels.
Whihi.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niets over de geslaagdheid van de voorgevel van Airelle.
Dan geldt nog steeds; voorgevelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt ook mannen met voorgevels....
Mijn 'zwager' hoort het morgen pas, terwijl de cijfers vandaag allemaal bekend moeten zijn. Pffft wat een frustratie zeg als je nóg een dag extra moet wachten. Op mijn oude school, belden ze gelukkig wel dezelfde dag nog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel geld dan?quote:
Vanuit waar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het wel lekker, want ik ben pas net geland in Nederland.
Niet te vroeg juichen he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou..
Gefeliciteerd alvast..
Oh, ik dacht Rome in Angolaquote:
Told you soquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
Oh PeRi! Campo di Fiori is ontzettend leuk !!!!.
Nou het weer was goed (laatste dagen zelfs een beetje heet om door de stad te lopen). Zowat alles gezien wat we wilden zien. Forum Romanum was inderdaad ook erg leuk (vooral met leuke gids). En wat ik ook erg leuk vond was Trastevere, dus daar gingen we 's avonds vaak uit etenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Told you so!! Vertel me alles! Make me jealous baby!
.
Ga je ons nog uitsluitsel geven danquote:
Geslaagd hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je ons nog uitsluitsel geven dan?
Die heb ik alquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
http://www.neck.nl/specials/ja_landing/index.php!
Ben je op audiëntie geweest?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou het weer was goed (laatste dagen zelfs een beetje heet om door de stad te lopen). Zowat alles gezien wat we wilden zien. Forum Romanum was inderdaad ook erg leuk (vooral met leuke gids). En wat ik ook erg leuk vond was Trastevere, dus daar gingen we 's avonds vaak uit eten.
Tja en verder Panthelon, Collosseum, St. Pieter en ohja! Ik heb ook nog de Paus gezien.
Bewijs willen we zienquote:
Helaas nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:25 schreef Airelle het volgende:
En dat stomme WK-gedoe heb ik lekker gemist. Is Nederland er al uit?.
Ja, en ik werd bijna vertrapt door de mensenmassaquote:
Daar heb ik er genoeg vanquote:1 juicharm per e-mailadres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |