abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:58:22 #201
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_38894913
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, ik ken de mensen om wie het hier gaat:

*klik*

Dát is pas walgelijk....
Het is alleen niet echt duidelijk dat de mishandeling plaatsvond omdat hij homo is... maar het is natuurlijk van de gekke, op straat zomaar iemand in elkaar slaan Sommige mensen zijn echt gestoord.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_38894967
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:58 schreef wonderer het volgende:
Het is alleen niet echt duidelijk dat de mishandeling plaatsvond omdat hij homo is...
Dat viel mij ook op. Ik begreep het verband met Roze Zaterdag dan ook niet zo. .
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:01:10 #203
67800 davidov
Human ^ Together
pi_38895023
Klinkt kut voor je Waxxer... Maar bekijk het ook weer van een positieve kant, over 3 weken ben je ook weer van Worst af!
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_38895103
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op. Ik begreep het verband met Roze Zaterdag dan ook niet zo. .
Ik heb 't niet geschreven hoor... Maarja, ik hoorde het vandaag pas. Maargoed:
quote:
Dat was me de zaterdagnacht wel. Belachelijk om tegen de grond gemept te worden door twee klojo's met de mening: 'In Zwolle motten we geen homo's. en dat weet je!' Zit inmiddels weer thuis. Echter wel compleet met hersenschudding
Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik echt zelf dit soort onzin meemaak in Zwolle. En loop toch al behoorlijk wat jaren hand in hand door deze (over het algemeen) gezellige stad. Denk dat ik daar ook maar gewoon mee doorga!

Maargoed, ik weet om wie het gaat, ga verder niet me ze om oid... Maar dan nóg!
pi_38895145
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef davidov het volgende:
Klinkt kut voor je Waxxer... Maar bekijk het ook weer van een positieve kant, over 3 weken ben je ook weer van Worst af!
Ja idd, ik gebruik die tijd voor het zoeken naar ander, (veel) beter werk buiten dat Uzb om....
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:07:31 #206
67800 davidov
Human ^ Together
pi_38895276
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja idd, ik gebruik die tijd voor het zoeken naar ander, (veel) beter werk buiten dat Uzb om....
Ja toch...niet dan? Bij Kaas had je nog maar 2 weken en dan moest je ook wat anders. Dus het enige verschil is dat je ipv 2 weken op een kutzaak, 3 weken op een betere zaak zit maar met een etter om je heen...

Vervelend maar ik denk dat je er wel doorheen weet te slaan
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_38895286
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef Waxxer het volgende:

. Ik doelde eigenlijk op de reacties onder het bericht.
quote:
Ooh...Okee. Als de aanvallers dat zo hebben gezegd, dan is dat wel vrij duidelijk. .
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:08:07 #208
71919 wonderer
pi_38895300
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef Waxxer het volgende:

[..]

[..]

Kijk, dan is het ineens wel duidelijk. Dat kunnen ze ook beter in het artikel zetten...

Sterkte met je werk, Wax.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:22:38 #209
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38895869
Het zit dus so.
Ik heb een aantal keer gedate met "A".
Het was wel redelijk serieus aan het worden..tenminste dat idee kreeg ik erbij en was ook wel redelijk geinteresseerd in hem.
Tot hij opeens zich iets terugtrok..hij voerde als reden aan dat hij op zoek moest
naar zichzelf.
Dus hij nam iets afstand, maar toen ik hem vroeg wat er nou tussen ons was, kreeg ik te horen "loosely dating'.

Ik snapte daar de ballen van, dus op een gegeven moment vroeg ik wat dat nou precies betekende.
"Ja gewoon we hebben een leuke tijd, maar niets vast. Je mag dus gerust met anderen dingen doen, want je moet van mij geen vriendje verwachten..die vastigheid kan ik je niet bieden in deze fase van m'n leven.."
Daarna hoorde ik dagen niets en merkte ik duidelijk dat hij minder contact opnam en interesse had.
Maar nu is er "B".
B ken ik al een jaar, maar had altijd het gevoel dat hij me niet mocht ondanks dat ik hem regelmatig zag via vrienden.
Hij zat een paar maanden in Parijs en was goed bevriend met A.
Nu hij terug is, nam hij opeens contact op...we kletsen nu een tijdje etc.
Afgelopen zondag moest hij werken op een terras en ik zou langsgaan misschien.
Uiteindelijk niet gegaan omdat het veels te warm was, en toen hij om 23.00 thuis kwam vroeg hij gelijk waarom ik niet was gekomen.
Toen stelde hij voor dat ik bij hem een wijntje kwam drinken op zn balkon (hij woont op loopafstand).
Ik heb mn tas gepakt en was 00.30 bij hem..hebben hele nacht tot 04.00 op zn balkon gezeten, met wijn, jazz en leuk gekletst.
Maar nu ben ik dus eig wel een beetje hoteldebotel op B.

Gister sprak ik A en confronteerde ik hem zn afname in interesse, wat hij uitlegde als ruimte geven aan mij omdat
hij dacht dat ik behoefte had aan dingen op een rijtje zetten.
Even gekletst en daaruit bleek dat hij zichzelf op een of andere manier had afgeschreven als iemand met wie ik ooit iets zou kunnen hebben zonder mij dat te vragen ofzo.
Toen kwam het gesprek op B en ik had al eerder toegegeven dat ik erg gecharmeerd was van hem.
Nu gaat A dus bij B informeren over mij, hoewel A toegaf dat hem dat zeker wel iets deed nog..

En let's not get into the fact dat A nu contact heeft met mn ex met wie ik dus vorige week heb staan zoenen samen met nog iemand.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:26:11 #210
71919 wonderer
pi_38896013
Dat lijkt me nou wel weer een nadeel van zo'n soort subcultuur... iedereen kent elkaar, en vaak iets beter dan gewoon goed ook nog... Lijkt me af en toe erg confronterend en verwarrend...

In ieder geval sterkte CDP, hopelijk komt er iets goeds uit.
pi_38896300
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het zit dus so.
Ik heb een aantal keer gedate met "A".
Het was wel redelijk serieus aan het worden..tenminste dat idee kreeg ik erbij en was ook wel redelijk geinteresseerd in hem.
Tot hij opeens zich iets terugtrok..hij voerde als reden aan dat hij op zoek moest
naar zichzelf.
Dus hij nam iets afstand, maar toen ik hem vroeg wat er nou tussen ons was, kreeg ik te horen "loosely dating'.

Ik snapte daar de ballen van, dus op een gegeven moment vroeg ik wat dat nou precies betekende.
"Ja gewoon we hebben een leuke tijd, maar niets vast. Je mag dus gerust met anderen dingen doen, want je moet van mij geen vriendje verwachten..die vastigheid kan ik je niet bieden in deze fase van m'n leven.."
Daarna hoorde ik dagen niets en merkte ik duidelijk dat hij minder contact opnam en interesse had.
Maar nu is er "B".
B ken ik al een jaar, maar had altijd het gevoel dat hij me niet mocht ondanks dat ik hem regelmatig zag via vrienden.
Hij zat een paar maanden in Parijs en was goed bevriend met A.
Nu hij terug is, nam hij opeens contact op...we kletsen nu een tijdje etc.
Afgelopen zondag moest hij werken op een terras en ik zou langsgaan misschien.
Uiteindelijk niet gegaan omdat het veels te warm was, en toen hij om 23.00 thuis kwam vroeg hij gelijk waarom ik niet was gekomen.
Toen stelde hij voor dat ik bij hem een wijntje kwam drinken op zn balkon (hij woont op loopafstand).
Ik heb mn tas gepakt en was 00.30 bij hem..hebben hele nacht tot 04.00 op zn balkon gezeten, met wijn, jazz en leuk gekletst.
Maar nu ben ik dus eig wel een beetje hoteldebotel op B.

Gister sprak ik A en confronteerde ik hem zn afname in interesse, wat hij uitlegde als ruimte geven aan mij omdat
hij dacht dat ik behoefte had aan dingen op een rijtje zetten.
Even gekletst en daaruit bleek dat hij zichzelf op een of andere manier had afgeschreven als iemand met wie ik ooit iets zou kunnen hebben zonder mij dat te vragen ofzo.
Toen kwam het gesprek op B en ik had al eerder toegegeven dat ik erg gecharmeerd was van hem.
Nu gaat A dus bij B informeren over mij, hoewel A toegaf dat hem dat zeker wel iets deed nog..

En let's not get into the fact dat A nu contact heeft met mn ex met wie ik dus vorige week heb staan zoenen samen met nog iemand.
Jij zoent met z'n drieën?
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:33:55 #212
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38896323
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Jij zoent met z'n drieën?
Word er een wakker. Ja , 1malig dus. 4 flessen wijn enzo.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:34:56 #213
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38896364
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het zit dus so.
[knip]
Klinkt erg ingewikkeld en verwarrend. Het zal uiteindelijk wel goedkomen, en succes ermee enzo.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:37:16 #214
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38896443
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Klinkt erg ingewikkeld en verwarrend. Het zal uiteindelijk wel goedkomen, en succes ermee enzo.
Hope so.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:38:55 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38896497
And I will be, this war of nerves..
pi_38896569
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:26 schreef wonderer het volgende:
zo'n soort subcultuur...
Die moet je even uitleggen. .
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:43:48 #217
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_38896682
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Al jullie homo's kennen elkaar

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:47:10 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_38896809
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ons kent ons, de gay community, it's a small world after all, etc
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:49:49 #219
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38896907
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:54:09 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_38897061
Trés gay ja
L'Amour menaçant:
pi_38897073
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bestaat die dan echt? .

Ik denk eerder dat die "gay community" alleen bestaat in de hoofden van het (beperkte) deel van de homo's wat zich in de gay scene begeeft.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:55:13 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_38897112
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Bestaat die dan echt? .

Ik denk eerder dat die "gay community" alleen bestaat in de hoofden van dat (beperkte) deel van de homo's wat zich begeeft in de gay scene.
Ja nou, dan is de wereld voor die mensen toch heel klein en kent vrijwel iedere ex je volgende toch?

Ik bedoel, neem nou D. Ik kende z'n goede vriend van 3 jaar geleden stappen (die dan weer een vriend is van Marc_Mga, die dan weer mijn tweelingbroertje is en tevens een vriend van de jongen met wie ik ooit gezoend heb terwijl ik iets met Tim had ), ik ken een andere vriend van 'm omdat het een ex is van mijn ex, ik ken nog een andere vriend van 'm want da's Jerre. Kleine wereld.
L'Amour menaçant:
pi_38897174
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja nou, dan is de wereld voor die mensen toch heel klein en kent vrijwel iedere ex je volgende toch?
Ja, dan wel. .
pi_38897688
D. Ik ken zowel A, B als C niet.
C’est Davie :o)
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:11:20 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_38897778
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Dave het volgende:
D. Ik ken zowel A, B als C niet.
Toevallig heet die ene vriend van D A, dus dan ken ik alleen C en B niet.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')