Van je hee hee laa's, niet veel maffer dan z'n baasquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Van je ras ras ras, rijdt de koning door de plas.
smoesjesquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Te specifiek sweety
Goed goed, ik was diploïden tussen dieren en meercelligen vergeten.quote:
Goede comebackquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:01 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Goed goed, ik was diploïden tussen dieren en meercelligen vergeten.
Thnx, en nu ga 'k slapen.quote:
Trustequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:12 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Thnx, en nu ga 'k slapen.
GEVONDEN!quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben de kluts even kwijt.
I wish it was that easy.quote:
Warom woon je in Duitslandquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:43 schreef DownGirl het volgende:
Waar woon je (ongeveer)? daarzo bij onze oosterburen
hahaaah nee in de buurt!quote:
Het is pas kwart over acht waar ik woon. Ik ben nog niet moequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:52 schreef DownGirl het volgende:
Helloooooo Wonderer
Ook geen slaap?
Ik helemaal niet..., krijg morgen de uitslag te horen of k gezakt of geslaagd ben..:(
glanebrug.. dichtbijquote:Op donderdag 15 juni 2006 02:04 schreef DownGirl het volgende:
[..]
hahaaah nee in de buurt!
Glanerbrug..ooit van gehoort?
aber ich gehe zu schlafen
Tschusssss!
Mijn god... je hebt Voodoo Academyquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk is het kopen van dvd's onzin... weinig films die ik meerdere keren gekeken heb..
(En ja, ik moet er nog eens een meubel voor kopen/knutselen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |