Van je hee hee laa's, niet veel maffer dan z'n baasquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Van je ras ras ras, rijdt de koning door de plas.
smoesjesquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Te specifiek sweety
Goed goed, ik was diploïden tussen dieren en meercelligen vergeten.quote:
Goede comebackquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:01 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Goed goed, ik was diploïden tussen dieren en meercelligen vergeten.
Thnx, en nu ga 'k slapen.quote:
Trustequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:12 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Thnx, en nu ga 'k slapen.
GEVONDEN!quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben de kluts even kwijt.
I wish it was that easy.quote:
Warom woon je in Duitslandquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:43 schreef DownGirl het volgende:
Waar woon je (ongeveer)? daarzo bij onze oosterburen
hahaaah nee in de buurt!quote:
Het is pas kwart over acht waar ik woon. Ik ben nog niet moequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:52 schreef DownGirl het volgende:
Helloooooo Wonderer
Ook geen slaap?
Ik helemaal niet..., krijg morgen de uitslag te horen of k gezakt of geslaagd ben..:(
glanebrug.. dichtbijquote:Op donderdag 15 juni 2006 02:04 schreef DownGirl het volgende:
[..]
hahaaah nee in de buurt!
Glanerbrug..ooit van gehoort?
aber ich gehe zu schlafen
Tschusssss!
Mijn god... je hebt Voodoo Academyquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk is het kopen van dvd's onzin... weinig films die ik meerdere keren gekeken heb..
(En ja, ik moet er nog eens een meubel voor kopen/knutselen.)
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
- What happens when the jury can't decide whether the geezer should go down or not?
- All bets are off, they'll have to try again. A hung jury, it's sometimes called.
- But surely, the size of their dongs, whatever they're hung or not, won't affect their judgement?
- ... well... ehm... I dont see the connection, what are you saying?
- Well, you is saying that... if you is hung, you know if the... if all of the jurymembers is well hung..
- No that's a figure of speech! That's a figure of speech... A hung jury is one that can't agree..
Niks gebroken, naar ik hoop?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
Yay, postbode met pakketje.
*op blote voeten vier verdiepingen neer en op rende*
Wat 'n raar taalgebruikquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:43 schreef DownGirl het volgende:
Wat is je voornaam? Emily
Wat is de betekenis van je nickname? Down is gwn hoe ik me @the moment voel
En die van je user-icoon? Jesse Metcalfe is LekkeRr:P
En van je signature?weetnie, typte maar gauw wat
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Een gebruiker op dit forum omschreef iets wat ik ook precies meemaak, Hypnose, zo heet ze/hij
En waar ken je hem dan van? Fok.nlEn heb je hem al een keer geneukt? Uh nee..Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Cant reply this 1
Hoe oud ben je? 18
Wat voor studie/werk doe je? examenjaar havo
Waar woon je (ongeveer)? daarzo bij onze oosterburen
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Maybe later ofzo..
Heb je een vriendje? (of zoiets) Nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Tombraider'en
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Verveling..
Wat is je eerste indruk van ons? Cool, Relaxed, en vooral REAL
Wat wil je ons nog vragen? Nee, vragen niet echt.., meer bedanken..:D Besef dankzij jullie dat ik niet de enige ben!!:haha:
Nee, 't zat goed verpakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |