quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:42 schreef Grobbel het volgende:
Embrace in de top 3.Dat die nog steeds fans hebben... Voetbalhitje of zo?
Vertel mij watquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:08 schreef peaceman het volgende:
Overigens blijkt hier maar weer dat je soms een vraag stelt waarvan je denkt dat ie makkelijker is, dan werkelijk.
Z +1quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:13 schreef Z het volgende:
Pinback.
Ik denk dat we steeds maar vragen blijven stellen over dezelfde paar bandjes (Enon, Deerhoof, Asobi Seksu, Blonde Redhead). Veel meer dan dat ken ik er ook weer niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:30 schreef ranja het volgende:
is dit dan wel Asobi seksu of is het tegenwoordig helemaal in om een japanse zangeres voor een blanke band te zetten?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:34 schreef ranja het volgende:
Enon is nog niet geweest toch?
Voor mij mag het na een kwartiertje ook wel ophoudenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:38 schreef Z het volgende:
Fijn, indie-kwartiertje in Trivia.
The Pipettes zullen ongetwijfeld bij jou ook wel in de smaak vallen nochtans. Met nam Pull Shapes moet je eens proberen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Voor mij mag het na een kwartiertje ook wel ophouden
Wie isquote:Gets Her Film On
Universal Pictures announced they'll be releasing a movie about's life. It'll be produced by Robert De Niro's Tribeca Films. And playing
will be ...
. Which isn't so strange considering how popular 8 Mile was. I just think it'd be more fun if they cast Cate Blanchett. How fucking weird is that Dylan biopic gonna be? The whole Palindromes vibe doesn't appeal to me.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
The Pipettes zullen ongetwijfeld bij jou ook wel in de smaak vallen nochtans. Met nam Pull Shapes moet je eens proberen.
http://www.myspace.com/thepipettes
Ben ook benieuwd of ze dan ook een fatsuit gaat dragen, of gewoon aan geschiedsvervalsing gaat doen in dat opzicht. Ze was nog veel dikker toen dan ze nu is, in elk geval.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef Grobbel het volgende:
Missy Elliot?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat die Duitse optredens waren gecancelled, ik kijk zo wel even.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:28 schreef schaap001 het volgende:
Ook nog Kasabian en The Charlatans. Guns n' Roses schijnt alleen in Duitsland special guest te zijn... gaat dat niet meer door ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |