Woon je in een vogel dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap 't niet, heb de hele linkervleugel afgezocht maar waar m'n slaapkamer nou toch is...
Ik wou het enkel even vertesten. [insert huillach]quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:15 schreef rena het volgende:
[..]
Je moet het ook altijd weer verpesten he![]()
![]()
![]()
Probeer de oostvleugel eens!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap 't niet, heb de hele linkervleugel afgezocht maar waar m'n slaapkamer nou toch is...
LOVE IS ALL, LOVE IS ALL! AND IT'S EASY, YES IT'S SO EASY!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Vanwaar al die boze en kotsende smileys? Doe eens lief tegen elkaar.
Ik lach zo hardquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik wou het enkel even vertesten. [insert huillach]!1on!!1
Lees eens wie het zegt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Vanwaar al die boze en kotsende smileys? Doe eens lief tegen elkaar.
Verdulle zeg, de eerste keer dat ik moet lachen om iets dat rena zegt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef rena het volgende:
[..]
Woon je in een vogel dan?![]()
![]()
ROFLOL !!21!!
![]()
![]()
#_O-
Toffe bui.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, maar ik kan dit soort wanstaltelijk gedrag niet appreciëren. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie wat respectvoller met elkaar om zouden gaan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Verdulle zeg, de eerste keer dat ik moet lachen om iets dat rena zegt.![]()
![]()
Je leest wat buup zegt P.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, maar ik kan dit soort wanstaltelijk gedrag niet appreciëren. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie wat respectvoller met elkaar om zouden gaan.
Dank u.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Verdulle zeg, de eerste keer dat ik moet lachen om iets dat rena zegt.![]()
![]()
Ik haat jequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Je leest wat buup zegt P.
Niet meer doen dus..
Die clip is tof. Met die kikkers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
LOVE IS ALL, LOVE IS ALL! AND IT'S EASY, YES IT'S SO EASY!!!
Ik ken de clip niet. Maar wel eens andere versiequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die clip is tof. Met die kikkers..
Ja, ik haat jou ook nog steeds veelquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Sorry.
Sorry, rena. Je blijft een.. kuthoer, hoor..*schudt hand
http://youtube.com/watch?v=oADfmYQWmW8&search=love%20is%20all%20roger%20gloverquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken de clip niet. Maar wel eens andere versie.
Dat mag. Maar ik raad het je niet aan. Op den duur ga je heel wat moeite en tijd besteden aan het haten van mensen dat het je opbreekt. Niet doen, dus.quote:
mezeflquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik raad het je niet aan. Op den duur ga je heel wat moeite en tijd besteden aan het haten van mensen dat het je opbreekt. Niet doen, dus.
Ik ben vanaf nu een andere weg ingeslagen. Ik heb mezefl herontdekt. Ik kan mijn taken nu nóg beter uitvoeren.
Op naar een betere wereld, mensen!
Tuurlijk. Bewijs het maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
En ik houd ook van jou, rena!
Dat je het even weet...
Zover zijn we nog niet hoor...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga jullie verblijden met mijn afwezigheid.
Trusten fuckers.
Dag rukkertjequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten fuckers.
Vanwaar die grove taal??quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten fuckers.
O echt welquote:
Je doet niet flex meer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten fuckers.
luxaflex?quote:
Hoe moet ik het bewijzen, beste rena? Is de liefde die ik middels de computer uitstraal niet afdoend?quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe moet ik het bewijzen, beste rena? Is de liefde die ik middels de computer uitstraal niet afdoend?
Wat ik voor je voel? Respect. Hopelijk is dat respect wederzijds.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Nee.Ik voel het nog niet.
WAT VOEL JE VOOR ME?
![]()
Geen sarcasme? Meen je het echt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ik voor je voel? Respect. Hopelijk is dat respect wederzijds.
Ik houd van je, rena. Net zoals dat ik van alle andere mensen houd! De wereld is mooi, rena. Vergeet dat nimmer! Nimmer, zeg ik je!!!
Adios amigoquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Lieve lieve mensen,
ook ik heb zo mijn slaap nodig. Daarom zal ik jullie nu helaas moeten verlaten.
Maar! Vrees niet, morgen zal ik jullie weer verblijden met het aanzicht van mijn Mondriaan.
Tot dan, welterusten en een fijne nacht toegewenst.
.
Maar natuurlijk, gekke rena! Zowaar ik Bupatih heet.quote:
Noem je me nou gek?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, gekke rena! Zowaar ik Bupatih heet.
Dat was plagerig bedoeld. Ik hoop dat je het niet te ernstig opvat.quote:
Oke. Dan is het goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was plagerig bedoeld. Ik hoop dat je het niet te ernstig opvat.Als dat wel het geval is, wil ik bij dezen mijn welgemeende excuses aanbieden.
Platonisch? That's not good enoughquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat weerhoudt mij er niet van om mijn puur platonische liefde voor jou, rena, te openbaren.
Tut tut. De rest komt hoogstwaarschijnlijk een andere keer. In een later stadium.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |