Echtquote:
Inderdaad!! Vieze mazzeldoelpuntjes in de blessuretijd, typisch iets voor Duits voetbalquote:
BAH! BAH! BAH!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad!! Vieze mazzeldoelpuntjes in de blessuretijd, typisch iets voor Duits voetbal.
Maar toch:quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BAH! BAH! BAH!![]()
![]()
![]()
Nou ja...wel weer goed voor mijn wk-poule.![]()
Net geboektquote:
15 juliquote:
NOU EEEEEEEEEEENquote:
Ja he.quote:
Is Dizer er dan ook nog?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef MissBliss het volgende:
Tof! Mag ik mee?quote:
15 juliquote:
Denk het nietquote:
Doe niet zo flauw.quote:
Jawelquote:
Ik dans op je grafquote:
Dat is vast een prettig aanzichtquote:
Doe maar, ik ga nog lang niet doodquote:
Ja, discodansenquote:
Dat zou ik maar niet te hard roepenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe maar, ik ga nog lang niet dood
Ben je iets van plan??quote:
Inclusief glitterbroek?quote:
Nee hoor.quote:
Stomme Polen dat ze niet 1-1 maakten! Nu moet ik mijn nieuw verkregen eerste plek in mijn voetbalpoule delen!quote:
had ik vanmiddag... ik had Tun-SA 1-1 gezet en dat was hett ook.... tot de 85ste minuutquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
Stomme Polen dat ze niet 1-1 maakten! Nu moet ik mijn nieuw verkregen eerste plek in mijn voetbalpoule delen!![]()
Succesquote:
quote:
Droom leuk!quote:
Waarom dat nou weerquote:
Ja, en nu wordt hij dus weer 'zo' omdat je het opmerktquote:
Ja nou, dat is een goede test!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en nu wordt hij dus weer 'zo' omdat je het opmerkt![]()
![]()
Hé, buitenlander, praat normaal.quote:
Ach gossiequote:
Je moet het ook altijd weer verpesten hequote:
ik snap 't niet, heb de hele linkervleugel afgezocht maar waar m'n slaapkamer nou toch is...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:15 schreef rena het volgende:
Ach gossie![]()
![]()
Ga je bij iemand anders liggen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |