Nee hoor. Hoe kom je er bijquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:01 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kunnen jullie deze verzekering wel gebruiken!
[afbeelding]
Me too.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit naar een spannende wedstrijd te kijken.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit te leren.
Ik moet Spaans leren, maar het lukt nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit te leren.
quote:Buenos tardes, senor. Me puede dar informacion sobre el viaje de Madrid a Sevilla?
Buenos tardes, si es posible. En que puedo servirle?
A que hora sale el tren a Sevilla y cuanto cuesta un billete sencilla?
Sale a las cuatro, nueve minutos de la manana. Quere de primera o de segunda clase?
Je merkt aan alles dat die ze elkaars bloed wel kunnen drinken ongeveerquote:
Tsja, voor een stel korfballers spelen ze nog best fel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je merkt aan alles dat die ze elkaars bloed wel kunnen drinken ongeveer.
Ik Gemeenterecht, Openbare Orderecht, Milieurecht, Ruimtelijke Ordening en Bestuurskunde. Veel te veel bij elkaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ik moet Spaans leren, maar het lukt niet![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Ik ben ooit in Seville geweestquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ik moet Spaans leren, maar het lukt niet![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Maar nu een man minderquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, voor een stel korfballers spelen ze nog best fel.
Oef, dat klinkt pas kutquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik gemeenterecht, Openbare Orderecht, Milieurecht, Ruimtelijke ordening en Bestuurskunde. Veel te veel bij elkaar..
Jawel, die wedstrijd met die uit de kluiten gegroeide korf, op gras!quote:
Tofquote:
Door de stad gestruindquote:
Zwetend en met water.quote:En hoe?
Mijn gezin, en het bedrijf waar mijn vader voor werktquote:En met wie?
Vijf jaar terug, was een "bedrijfsfeest" omdat het vijf jaar bestond. Huppa, weekje Sevilla.quote:En wanneer?
quote:
Niet vandaagquote:
Vertel eens wat nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |