Heb je gemaildquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef neilpad het volgende:
Ik heb mijn pakketje ook binnen gejat, alles perfect, alleen jammer dat de polo iets te groot is.
Binnenkort weer wat nieuws bestellen, heb je ook nog een code voor mij Daisje?
sizedoesmatter (et) hotmail (punt) com, bij voorbaat dank
Komt eraanquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kreeg vanochtend rond 07:00 uur de verzedbevestiging. Dikke kans dat het pakketje vandaag komt
@daisje: als je er nog 1 over hebt? nocturne31 at hotmail.com
Vandaag gekregen.. En ik kan nog steeds niet kiezen tussen de vestjesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:15 schreef Coconut het volgende:
En weer een bestelling geplaatst
[afbeelding][afbeelding]
Ik kon niet kiezen welke kleur, dus dan maar allebei..
+
[afbeelding]
Ik voerde voor de grap een kortingscode in die ik al eerder gebruikt heb, en hij werkt gewoon nog een keer![]()
Dat is wel een relax shirt, ik kan hem alleen niet vinden op de site. Is/was die er ook in het zwart?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze besteld met kortingscode van daisje! Thnx!
[afbeelding]
Ik kreeg bij mijn bestelling ook al een kortingsbon voor de Duitse online-Douglas.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
Misschien omdat Esprit uit Duitsland komt?
Die heb ik ook al een aantal keer gekregen.. En weggegooid.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ik kreeg bij mijn bestelling ook al een kortingsbon voor de Duitse online-Douglas.
"Gütschein für einen Einkauf bei www.douglas.de""So macht shoppen richtig Spass"
Ik heb 'm hier op fok aangeboden, maar niemand wilde hem hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een aantal keer gekregen.. En weggegooid.
Maar ja, dan heb je dus feitelijk 5-3,90 = ¤ 1,10 korting. Dat vind ik niet echt de moeite...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef schatje het volgende:
Zonde, want de Duitse Douglas verzendt ook naar Nederland. De verzendkosten zijn ¤ 3,90 als ik het goed heb begrepen.
Leuk shirt die bovenste!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Davidian- het volgende:
aah ik zie het al, ik dacht dat je niet door kon als je geen creditcard gegeven in zou vullen, wel dus
Deze 2 besteld btw:
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders kijk je voort eerst op de site van Esprit voor je zo'n simpele vraag stelt...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef sombogywogy het volgende:
Ik heb wat besteld, maar hoe moet ik dus betalen? bij de postbode? of krijg ik nog een rekening toe gestuurd ofzo?
No offence, maar waarom bestel je iets als je niet eens weet hoe je moet betalen?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef sombogywogy het volgende:
Ik heb wat besteld, maar hoe moet ik dus betalen? bij de postbode? of krijg ik nog een rekening toe gestuurd ofzo?
Omdat ik weet dat de betaling wel simpel werkt, maar geen zin had om het te gaan uitzoeken.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
No offence, maar waarom bestel je iets als je niet eens weet hoe je moet betalen?
Ah, okeequote:Op maandag 26 juni 2006 19:59 schreef sombogywogy het volgende:
Omdat ik weet dat de betaling wel simpel werkt, maar geen zin had om het te gaan uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |