Och, ja. Stofje? Litso?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef JDude het volgende:
# 628.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, ja. Stofje? Litso?
*lief aankijkt.
No fucking way.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef Stofje het volgende:
Kunnen we het nu weer over electrotechniek hebben, like the old days?
Stuffje was snel.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Stuffje was snel.
Hm, ik ga nog maar even "werken", ofzo.
Bij de NVD doen ze dat met een microscoop.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een kaleidoscoop.
Hoezo, 4 uur kan toch wel? Je moet het eerst nog maken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin in macaroni. Maar het is een nogal ongelukkige tijd daarvoor.
Nee, het is nog over van gisteren, dus het hoeft alleen nog maar in de magnetron.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoezo, 4 uur kan toch wel? Je moet het eerst nog maken.
Dat is een tof feest. Jimmy Edgar komt er, dat lijkt me tof. En nog wel meer toffe dingen. Tof.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:57 schreef Stofje het volgende:
Ah. Perskaart voor het Dour-festival is toegewezen. Tofheid.
Dat doe je verdomde handig. Maar misschien was het toch gemakkelijker als je tandwielen achter de decolletee van de condensator zou stoppen, welke de inkijk vergroot, de warmte laat toenemen en de koude op die manier toch qua radardichtheid zou laten interrumperen gelijke een hefboomeffect.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Ik zag net een weerstandje met een rode, bruine, groene en twéé blauwe ringen aan het eind. Ik helemaal uitzinnig, snel achter mijn condensatortje gesoldeert, nu is mijn spanning weer een beetje genormaliseerd en wordt de voeding niet zo warm.
Ik doe wel vaker toffe dingen, ehqo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is een tof feest. Jimmy Edgar komt er, dat lijkt me tof. En nog wel meer toffe dingen. Tof.
Ga eten dan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is nog over van gisteren, dus het hoeft alleen nog maar in de magnetron.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Ik zag net een weerstandje met een rode, bruine, groene en twéé blauwe ringen aan het eind. Ik helemaal uitzinnig, snel achter mijn condensatortje gesoldeert, nu is mijn spanning weer een beetje genormaliseerd en wordt de voeding niet zo warm.
Dat zou wel een nadelig effect hebben op de LED-display die via de VU-meter aan de oscillator hangt. Maar op zich het proberen waard, misschien kan ik via een parallelle voedingsomleiding alles toch nog aan elkaar hangen zonder alle onderdelen te belasten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat doe je verdomde handig. Maar misschien was het toch gemakkelijker als je tandwielen achter de decolletee van de condensator zou stoppen, welke de inkijk vergroot, de warmte laat toenemen en de koude op die manier toch qua radardichtheid zou laten interrumperen gelijke een hefboomeffect.
Godver, wat ben ik toch slim.
Al sla je me dood.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]Wat waren de waardes van die ringen ook alweer?
Eventjes binas erbij pakken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef rompompom het volgende:
En mag de BeF banner weer terug, bitte?
Wat een stomme banner, deze.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef rompompom het volgende:
En mag de BeF banner weer terug, bitte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |