Och, ja. Stofje? Litso?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef JDude het volgende:
# 628.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, ja. Stofje? Litso?
*lief aankijkt.
No fucking way.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:54 schreef Stofje het volgende:
Kunnen we het nu weer over electrotechniek hebben, like the old days?
Stuffje was snel.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Stuffje was snel.
Hm, ik ga nog maar even "werken", ofzo.
Bij de NVD doen ze dat met een microscoop.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met een kaleidoscoop.
Hoezo, 4 uur kan toch wel? Je moet het eerst nog maken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin in macaroni. Maar het is een nogal ongelukkige tijd daarvoor.
Nee, het is nog over van gisteren, dus het hoeft alleen nog maar in de magnetron.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoezo, 4 uur kan toch wel? Je moet het eerst nog maken.
Dat is een tof feest. Jimmy Edgar komt er, dat lijkt me tof. En nog wel meer toffe dingen. Tof.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:57 schreef Stofje het volgende:
Ah. Perskaart voor het Dour-festival is toegewezen. Tofheid.
Dat doe je verdomde handig. Maar misschien was het toch gemakkelijker als je tandwielen achter de decolletee van de condensator zou stoppen, welke de inkijk vergroot, de warmte laat toenemen en de koude op die manier toch qua radardichtheid zou laten interrumperen gelijke een hefboomeffect.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Ik zag net een weerstandje met een rode, bruine, groene en twéé blauwe ringen aan het eind. Ik helemaal uitzinnig, snel achter mijn condensatortje gesoldeert, nu is mijn spanning weer een beetje genormaliseerd en wordt de voeding niet zo warm.
Ik doe wel vaker toffe dingen, ehqo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is een tof feest. Jimmy Edgar komt er, dat lijkt me tof. En nog wel meer toffe dingen. Tof.
Ga eten dan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is nog over van gisteren, dus het hoeft alleen nog maar in de magnetron.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:01 schreef ehqo het volgende:
Ik zag net een weerstandje met een rode, bruine, groene en twéé blauwe ringen aan het eind. Ik helemaal uitzinnig, snel achter mijn condensatortje gesoldeert, nu is mijn spanning weer een beetje genormaliseerd en wordt de voeding niet zo warm.
Dat zou wel een nadelig effect hebben op de LED-display die via de VU-meter aan de oscillator hangt. Maar op zich het proberen waard, misschien kan ik via een parallelle voedingsomleiding alles toch nog aan elkaar hangen zonder alle onderdelen te belasten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat doe je verdomde handig. Maar misschien was het toch gemakkelijker als je tandwielen achter de decolletee van de condensator zou stoppen, welke de inkijk vergroot, de warmte laat toenemen en de koude op die manier toch qua radardichtheid zou laten interrumperen gelijke een hefboomeffect.
Godver, wat ben ik toch slim.
Al sla je me dood.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]Wat waren de waardes van die ringen ook alweer?
Eventjes binas erbij pakken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef rompompom het volgende:
En mag de BeF banner weer terug, bitte?
Wat een stomme banner, deze.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef rompompom het volgende:
Done.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stop hem in je anus.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:12 schreef mcDavid het volgende:
ik vind zojuist een kaars, die door de hitte aan de vensterbank vastgesmolten is!
dat gaat niet, want hij zit vast!quote:
Dat rijmt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:15 schreef Misstique het volgende:
Wanneer gaan de heren een keer uit de kleren?
Daarom juist.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de kaars heeft overigens ook niet de afmetingen die je graag in je anus wilt hebben![]()
Wat voor afmetingen heb jij wél graag in je anus dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat gaat niet, want hij zit vast!
de kaars heeft overigens ook niet de afmetingen die je graag in je anus wilt hebben![]()
Ik begin het me ook ernstig af te vragen, mevrouw.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:15 schreef Misstique het volgende:
ik wist dat deze vraag ging komen. Liefst helemaal niets, maar in ieder geval niet een kaars met een doorsnede van 8 cmquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat voor afmetingen heb jij wél graag in je anus dan?
Ze gaan niet vanzelf uit hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:15 schreef Misstique het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat voor afmetingen heb jij wél graag in je anus dan?
Elke ochtend, als ik mezelf onder de douche begeef.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begin het me ook ernstig af te vragen, mevrouw.
Jullie eerst.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begin het me ook ernstig af te vragen, mevrouw.
TVP.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
Ik zal vanavond een foto van mijn naakte lichaam maken en deze hier zetten.
Bedankt dat je me probeert te stimuleren aan mijn huiswerk te gaan!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
Ik bied graag een helpende hand in deze.quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
Wanneer zie ik je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bied graag een helpende hand in deze.
Vanavond pas. Je kunt nu met een gerust hart aan je huiswerk. Of neemt je erectie bij de gedachte alleen al zijn karakterestieke houding aan en is concentratie op het huiswerk dientengevolge vrijwel onmogelijk?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bedankt dat je me probeert te stimuleren aan mijn huiswerk te gaan!
Vanavond?quote:
Helpende hand.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bied graag een helpende hand in deze.
Je haalt de zaken ietwat door elkaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vanavond pas. Je kunt nu met een gerust hart aan je huiswerk. Of neemt je erectie bij de gedachte alleen al zijn karakterestieke houding aan en is concentratie op het huiswerk dientengevolge vrijwel onmogelijk?
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
De tweede 'e' moet een 'i' zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vanavond pas. Je kunt nu met een gerust hart aan je huiswerk. Of neemt je erectie bij de gedachte alleen al zijn karakterestieke houding aan en is concentratie op het huiswerk dientengevolge vrijwel onmogelijk?
Papiersnedes?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:24 schreef Neenetje het volgende:
Jup, ik weet het zeker.
Ze proberen me te vermoorden met werk hier.
En je dacht nog wel dat het melig zou worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:24 schreef Neenetje het volgende:
Jup, ik weet het zeker.
Één ding is zeker: ik kan het niet voor je doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah. Zal ik deze fout verbeteren of is het daar nu te laat voor?
Stop een kaars in hun anus.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:24 schreef Neenetje het volgende:
Jup, ik weet het zeker.
Is het kinderachtig te vermelden dat het onmogelijk is, om een accent aigu op een hoofdletter te plaatsen? Dat het dus eigenlijk "Eén ding" zou moeten zijn?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Één ding is zeker: ik kan het niet voor je doen.
Geen idee, het lijkt me een puike vertoning. Zo dat alleen nog het lontje eruit komt, en die dan aansteken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat heb je met kaarsen in ani vandaag?
Ani.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat heb je met kaarsen in ani vandaag?
Dat moet je met een rotje doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt me een puike vertoning. Zo dat alleen nog het lontje eruit komt, en die dan aansteken.
Dat zeg ik al jaren. Alto, alternatief zijn met z'n allen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Ik dacht eraan dat de gothics/emo's/alto's allemaal hetzelfde zeggen, namelijk dat ze "zichzelf" zijn. Maar er zijn dus eigenlijk een hele hórde mensen die "zo" zijn. Dus het klopt van geen kant.
"Ik ben mezelf. Met nog 193747398757821354503985 anderen."
Masochisme.quote:
Doet me denken aan Theo Maassen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Ik dacht eraan dat de gothics/emo's/alto's allemaal hetzelfde zeggen, namelijk dat ze "zichzelf" zijn. Maar er zijn dus eigenlijk een hele hórde mensen die "zo" zijn. Dus het klopt van geen kant.
Joh.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Dat roepen álle mensen tegenwoordig, hoor!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Is het ook niet. Maar ze zeggen juist dat ze alternatief zijn en niet zoals de rest, die allemaal achter de mode aan zouden gaan en hetzeklfde dragen als de rest.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Joh.
Maar kan jezelf zijn dan niet samenvallen met een bepaalde groep anderen? "Ik voel me het prettigst om me te kleden zoals veel van mijn vrienden ook doen, namelijk in deze stijl". Lijkt me niks mis mee.
Ja, maar dat is dan toch de stijl van je vrienden, en niet die van jou? Anyway, veel mensen zien niet in dat "jezelf zijn" niet hetzelfde is als "anders zijn".quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Joh.
Maar kan jezelf zijn dan niet samenvallen met een bepaalde groep anderen? "Ik voel me het prettigst om me te kleden zoals veel van mijn vrienden ook doen, namelijk in deze stijl". Lijkt me niks mis mee.
Het zijn zijn vrienden omdat ze dezelfde stijl hebben als hij!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan toch de stijl van je vrienden, en niet die van jou? Anyway, veel mensen zien niet in dat "jezelf zijn" niet hetzelfde is als "anders zijn".
Nee, dat is zo. Veel van dat 'alto' gedoe is ook ontzettend hypocriet en tegenstrijdig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan toch de stijl van je vrienden, en niet die van jou? Anyway, veel mensen zien niet in dat "jezelf zijn" niet hetzelfde is als "anders zijn".
Nee. Mijn vrienden zijn mensen waar ik graag mee omga omdat hun persoonlijkheid en interesses gedeeltelijk met de mijne overeenkomen of me gewoon interesseren. Dat is dus deels stijl, maar er komt veel meer bij kijken dan dat. Ik ben niet vrienden met mensen 'omdat ze ook enigszins alternatief zijn'.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het zijn zijn vrienden omdat ze dezelfde stijl hebben als hij!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo, mijn broertje is geslaagd. Dat is goed nieuws want nu zit ik in de zomer niet met een depressief en vervelend rotjong maar gewoon met een vervelend rotjong.
En denk je niet dat persoonlijkheid en karakter direct gekoppeld zijn aan je "stijl" ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee. Mijn vrienden zijn mensen waar ik graag mee omga omdat hun persoonlijkheid en interesses gedeeltelijk met de mijne overeenkomen of me gewoon interesseren. Dat is dus deels stijl, maar er komt veel meer bij kijken dan dat. Ik ben niet vrienden met mensen 'omdat ze ook enigszins alternatief zijn'.
Dank jequote:Op woensdag 14 juni 2006 16:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe was het in de stad strompelen?
Ja, ik denk dat je stijl een van de uitingen van je karakter is. Maar er is nog zoveel meer dan datquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En denk je niet dat persoonlijkheid en karakter direct gekoppeld zijn aan je "stijl" ?
Misschien moeten we daar maar eens koffie drinken dan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dank je.
Niet veel gestrompeld, ik heb een nieuw koffiezaakje leren kennen waar ik besloten heb vaak te gaan zitten want het was er leuk. Nu ben ik weer thuis, maar dat had je al door.
Dus niet zo gek, dat je vrienden met (gedeeltelijk) dezelfde interesses en karakters ook min of meer dezelfde stijl hebben. Dat heeft niets met na-aap gedrag te maken. Of je nu kakker, gothic, punker of lonsdaler bent. Hoewel je natuurlijk wel je eigen stijl terugkoppelt naar je omgeving...quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je stijl een van de uitingen van je karakter is. Maar er is nog zoveel meer dan dat
Het is een balans, je stijl hangt af van je karakter, je vrienden hangen af van matchende karakters, daarom zullen jullie stijlen vaak ook wel gedeeltelijk matchen. Maar wat ik wil zeggen is dat ik niet alleen op stijl mijn vrienden kiesquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus niet zo gek, dat je vrienden met (gedeeltelijk) dezelfde interesses en karakters ook min of meer dezelfde stijl hebben. Dat heeft niets met na-aap gedrag te maken. Of je nu kakker, gothic, punker of lonsdaler bent. Hoewel je natuurlijk wel je eigen stijl terugkoppelt naar je omgeving...
Subtiel, subtiel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar maar eens koffie drinken dan.
Bij mij gaat dat niet op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een balans, je stijl hangt af van je karakter, je vrienden hangen af van matchende karakters, daarom zullen jullie stijlen vaak ook wel gedeeltelijk matchen. Maar wat ik wil zeggen is dat ik niet alleen op stijl mijn vrienden kies
Maargoed, genoeg hierover want ik moet boodschappen doen.
Neen. Maar dan meld ik eventjes dat het bewust gedaan is om éxtrá aandacht te vragen voor alsmede nadruk te leggen op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is het kinderachtig te vermelden dat het onmogelijk is, om een accent aigu op een hoofdletter te plaatsen? Dat het dus eigenlijk "Eén ding" zou moeten zijn?
Ik heb vandaag óók door Rotterdam gestrompeld. Hoewel het strompelen me erg tegenviel; het leek meer op lopen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dank je.
Niet veel gestrompeld, ik heb een nieuw koffiezaakje leren kennen waar ik besloten heb vaak te gaan zitten want het was er leuk. Nu ben ik weer thuis, maar dat had je al door.
oh, dan is het goed! Ik wou alleen even afgeven op de mensen die altijd af lopen te geven op het "hokjes denken" of het meeloopgedrag van alto's en gothics enzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een balans, je stijl hangt af van je karakter, je vrienden hangen af van matchende karakters, daarom zullen jullie stijlen vaak ook wel gedeeltelijk matchen. Maar wat ik wil zeggen is dat ik niet alleen op stijl mijn vrienden kies
ok, ik moet leren!quote:Maargoed, genoeg hierover want ik moet boodschappen doen.
En dat meld je niet even? Je haat me gewoon he?!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb vandaag óók door Rotterdam gestrompeld. Hoewel het strompelen me erg tegenviel; het leek meer op lopen.
É Á Ó Ú Íquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is het kinderachtig te vermelden dat het onmogelijk is, om een accent aigu op een hoofdletter te plaatsen? Dat het dus eigenlijk "Eén ding" zou moeten zijn?
Ik heb je telefoonnummer niet. En gister had ik er niet aan gedacht om het je te ontfutselen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dat meld je niet even? Je haat me gewoon he?!.
Hm, hm. Geldige smoes.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb je telefoonnummer niet. En gister had ik er niet aan gedacht om het je te ontfutselen.
06-42568334quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb je telefoonnummer niet. En gister had ik er niet aan gedacht om het je te ontfutselen.
Dat dacht ik! En jij voelt gewoon niet aan dat ik in de buurt bent, waarop je míj kontakteert!quote:
Nou! Ik voelde wel een soort van gloed, maar ik wist het niet zekerquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat dacht ik! En jij voelt gewoon niet aan dat ik in de buurt bent, waarop je míj kontakteert!
EN ALS JE HET HAD GEWILD HAD JE ZÓ AAN M'N NUMMER KUNNEN KOMEN WANT BIZ HEEFT HEM. DUS JE LIEGT! JE LIEGT, HOOR JE ME?!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat dacht ik! En jij voelt gewoon niet aan dat ik in de buurt bent, waarop je míj kontakteert!
Nou, dinsdag ben ik wéér in Rotterdam; dit keer om te eten met collega's en om voetbal te kijkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou! Ik voelde wel een soort van gloed, maar ik wist het niet zeker.
Ja, daar heb ik toch niets aan. Dan ben je met ander volk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, dinsdag ben ik wéér in Rotterdam; dit keer om te eten met collega's en om voetbal te kijken
Ja, ik spreek die pas om een uur of zes. Tot die tijd kan ik gaan en staan waar ik wil natuurlijk, met deze óf gene.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik toch niets aan. Dan ben je met ander volk.
Daar ben ik al aan gewend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom ik al een beetje obsessief over?
Niet om ergens op aan te sturen hoor, maar ik heb vandaag zó'n leuk koffiezaakje ontdekt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik spreek die pas om een uur of zes. Tot die tijd kan ik gaan en staan waar ik wil natuurlijk, met deze óf gene.
Noem eens een stijl waar ik onder zou vallen? Zodoende kan ik niet zeggen dat mijn vrienden in dezelfde stijl vallen.quote:
Hmm ja ok.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Noem eens een stijl waar ik onder zou vallen? Zodoende kan ik niet zeggen dat mijn vrienden in dezelfde stijl vallen.
Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet om ergens op aan te sturen hoor, maar ik heb vandaag zó'n leuk koffiezaakje ontdekt.
Alléén mijn leeftijd is aantrekkelijk?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, dat 'oudere man'-idee heeft iets aantrekkelijks.
Neem een voorbeeld aan mij; meerdere quotes in één post.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, ik moet eens minder posten.
Ik ben benieuwd.quote:
Ja, nee, niet nieuwsgierig worden, want dan valt het tegen.quote:
Nee, maar ik ben bang voor Talquote:Alléén mijn leeftijd is aantrekkelijk?
Jaja, dat deed ik normaal al.quote:Neem een voorbeeld aan mij; meerdere quotes in één post..
"turks" "moslim" "vrouw" "emo" "recht voor zijn raap"quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Noem eens een stijl waar ik onder zou vallen? Zodoende kan ik niet zeggen dat mijn vrienden in dezelfde stijl vallen.
Emo? Héhé, jij neemt die posts serieus?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"turks" "moslim" "vrouw" "emo" "recht voor zijn raap"
voor iedereen is wel wat te verzinnen.
ik roep maar wat. Ken je ook niet goed genoeg om alles (goed) op te noemen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Emo? Héhé, jij neemt die posts serieus?
Ik ben een groot mysteriequote:Op woensdag 14 juni 2006 18:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik roep maar wat. Ken je ook niet goed genoeg om alles (goed) op te noemen.
Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig aangelegenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
[..]
Ja, nee, niet nieuwsgierig worden, want dan valt het tegen.
Ach, voordat ze terug is van d'r werk is het topic alweer volquote:[..]
Nee, maar ik ben bang voor Tal.
Houd vol!quote:[..]
Jaja, dat deed ik normaal al.
Pfoe, gelukkig maar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig aangelegen
Ah, mooi, ik zag al voor me hoe ze me aan zou vliegen bij een meet.quote:Ach, voordat ze terug is van d'r werk is het topic alweer vol
gelegd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig aangelegen
[..]
Johquote:
Kreeg je ook blosjes op de wangen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig maar.
[..]
Ah, mooi, ik zag al voor me hoe ze me aan zou vliegen bij een meet..
Laatst moest ik denken aan die ene quote van je, op die ene meet, en zag jullie allemaal zitten grijnzen toen ik terug kwam van het toilet, en toen moest ik giechelen.
Geen idee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Joh
[..]
Kreeg je ook blosjes op de wangen?
Zonde! Meisjes met blosjes op de wangen zijn van een ultieme schoonheid die niet te beschrijven is.quote:
.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonde! Meisjes met blosjes op de wangen zijn van een ultieme schoonheid die niet te beschrijven is.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Oh, in dat geval denk ik wel dat ik blosjes had. Hihi.
Dat heb ik ook weleens met m'n heup of elleboog. Heel soms m'n knie ook. Dan schiet het effe op slot.quote:Trouwens, hebben jullie wel 's dat een bepaald gewricht knakt en het dan zeg maar niet zo'n knak als in je vingers is (wat eigenlijk gas is) maar echt het bot wat op z'n plaats valt ofzo? Nee zeker. Enniehoe, dat gebeurt nu retevaak in m'n heup, en is raar.
verzakt je bovenlichaam dan ook zichtbaar opzij?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Oh, in dat geval denk ik wel dat ik blosjes had. Hihi.
Trouwens, hebben jullie wel 's dat een bepaald gewricht knakt en het dan zeg maar niet zo'n knak als in je vingers is (wat eigenlijk gas is) maar echt het bot wat op z'n plaats valt ofzo? Nee zeker. Enniehoe, dat gebeurt nu retevaak in m'n heup, en is raar.
Ik had al zo een bruin 'iets'.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:19 schreef JDude het volgende:
Thuisch.
Koffie drinken. Dat zóuden wij ook ooit doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep. Was vervelend toen die schroef er nog in zat, want dan schiet hij niet zo makkelijk terugquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook weleens met m'n heup of elleboog. Heel soms m'n knie ook. Dan schiet het effe op slot.
Nou, kan je dinsdag?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Koffie drinken. Dat zóuden wij ook ooit doen.
Maar dat is nu opgelost. Slotje!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Was vervelend toen die schroef er nog in zat, want dan schiet hij niet zo makkelijk terug. En lopen met een heup die vast zit is godsonmogelijk.
Voorzichtig terugbewegen tegen de richting in waardoor-ie op slot schoot. Als je begrijpt wat ik bedoel (Zwelgje).quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Was vervelend toen die schroef er niet in zat, want dan schiet hij niet zo makkelijk terug. En lopen met een heup die vast zit is godsonmogelijk.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef Neenetje het volgende:
M'n collega is vertrokken op vakantie..![]()
Nou ben ik de enige in campaigns..
I'm so scared right now..
*mailbom stuurt naar campaigns@amnesty.eiquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef Neenetje het volgende:
M'n collega is vertrokken op vakantie..![]()
Nou ben ik de enige in campaigns..
I'm so scared right now..
Z'n voornaam mag er anders ook best wezenquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef Chowi het volgende:
De titels van liedjes van Sufjan Stevens zijn echt zo tof.
Eenschquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Z'n voornaam mag er anders ook best wezen.
True, true. Dan vraag je erom.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Z'n voornaam mag er anders ook best wezen.
'niet' moest 'nog' zijn. Door die schroef kon ik hem niet terugzetten. Maar dat is verleden tijd enzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voorzichtig terugbewegen tegen de richting in waardoor-ie op slot schoot. Als je begrijpt wat ik bedoel (Zwelgje).
Ah ok. Bless your hip.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'niet' moest 'nog' zijn. Door die schroef kon ik hem niet terugzetten. Maar dat is verleden tijd enzo.
Als in: verfrissend? Of als in: tof? Of een ingewikkelde combinatie van beide opties?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:34 schreef Misstique het volgende:
Thuis. Koel.
"Koel" als in "kaars in je anus".quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als in: verfrissend? Of als in: tof? Of een ingewikkelde combinatie van beide opties?
Moeilijk!
Ik doelde op koel als in verfrissend. Anders had ik "cool" gezegd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als in: verfrissend? Of als in: tof? Of een ingewikkelde combinatie van beide opties?
Moeilijk!
Dat mag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
*mailbom stuurt naar campaigns@amnesty.ei
quote:
"The Black Hawk War, or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good About Yourself in"quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef Chowi het volgende:
De titels van liedjes van Sufjan Stevens zijn echt zo tof.
The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Going To Have To Leave Now, Or I Have Fought The Big Knives And Will Continue To Fight Themquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"The Black Hawk War, or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good About Yourself in"
en dat is dan het gedeelte dat in de ID3 tag past
oh, dank u!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Going To Have To Leave Now, Or I Have Fought The Big Knives And Will Continue To Fight Them
Voluit.
Do'h!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat mag.
Krijg je ze allemaal terug. Net goed.
oh ja, da's waar!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
He David, je hebt nooit gezegd wat je van Porcupine Tree vond, drol.
Jij gaat me echt nog 's genezen van m'n krullenfetish. Hoe kún je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh ja, da's waar!
euhm, vond het niet zo...
sowwyquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij gaat me echt nog 's genezen van m'n krullenfetish. Hoe kún je?
Goeie edit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sowwy![]()
ik zal dat liedje nog een keer luisteren voor een second oppinion!
litso, ik doe dit voor jou, dat begrijp je, he!
quote:
Dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij leest ook alleen maar wat je wil lezen
quote:
1 2 3 4 | Eindhoven, Weert Roermond, Sittard MAASTRICHT |
STFU!!!quote:
Ik zal het opschrijven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zijn van die bruilofts-anekdotes
Ga je mee?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
Okay. En nu tanden poetsen en naar bed allemaal.
Bier, goed idee. Ik begin wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
Okay. En nu tanden poetsen en naar bed allemaal.
Geen sprake van. Sesamstraat is duivels.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Litso het volgende:
[SESAMSTRAAT?]
Natuurlijk, heer.quote:
* Volgt .quote:
Zie ik je zo.quote:
Ja, niks op aan te merken. Maar dat ik je niet negeer.quote:
Whehe, disputen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
WELKE MONGOOL PLANT ER IN HEMELSNAAM EEN DISPUTEN VERGADERING IN EEN TENTAMENWEEK, EN VERSTUURT DE UITNODIGING ALLEEN NAAR MIJN SCHOOLMAIL DIE IK 1x PER HALF JAAR UITLEES!
Mij negeren is goed. Daar besta ik voor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, niks op aan te merken. Maar dat ik je niet negeer.
Hoezo? Waar slaat dat op?quote:
Wel jammer van dat lelijke kleurtje.quote:
Al ligt dat volgens mij meer aan dat stuk verdriet dat ze blijkbaar uit mag delenquote:
Stuffje!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:01 schreef Stofje het volgende:
Litsooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JDude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goudkleurig!quote:
Is dat góudquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Q. het volgende:
Goudkleurig!
En dat kleurtje was net eens voor mij bestemd, yvonne heeft mn tag misbruikt..
Die zit er nog steeds in, wordt alleen afgewisseld met een filmpje van Mattquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef Chowi het volgende:
Wanneer neem je je vertrouwde avatar weer terug, Miss?
Q.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Q. het volgende:
Tiek.
c_c, lekker ding van me.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmpf.
Dóórslikken!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmpf.
Pwned.quote:
"Ik word genegeerd, dus ik besta!"quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Mij negeren is goed. Daar besta ik voor.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stofje, lief testosteronhoopje van me.
ehqo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:31 schreef ehqo het volgende:
Eénieder.
Dat kan niet! Dan zou je met elke ejaculatie minder mannelijk worden!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef Stofje het volgende:
[..]Er gaat inderdaad meer uit dan dat er binnenkomt.
je bedoelt in de zin van: negatieve waardes kunnen niet voorkomen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kan niet! Dan zou je met elke ejaculatie minder mannelijk worden!
Wat doe je moeilijk? Je kan niet meer testosteron verliezen dan er in gaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bedoelt in de zin van: negatieve waardes kunnen niet voorkomen?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Je kan niet meer testosteron verliezen dan er in gaat.
Welke andere lusten zijn aanwezig?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef ehqo het volgende:
Een verscheidenheid aan lusten floreren op het moment in alle hevigheid alhier. Onvermijdelijk leidend, tot het openen, van een pilsener. De enige lust die op het moment tot bedaren gebracht kán worden, althans, alszijnde binnen handbereik en zonder het wettelijk gezag te ondermijnen.
Bier.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef ehqo het volgende:
Een verscheidenheid aan lusten floreren op het moment in alle hevigheid alhier. Onvermijdelijk leidend, tot het openen, van een pilsener. De enige lust die op het moment tot bedaren gebracht kán worden, althans, alszijnde binnen handbereik en zonder het wettelijk gezag te ondermijnen.
Volgens mij maak je testosteron zelf aan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Je kan niet meer testosteron verliezen dan er in gaat.
Nee. Testosteron zit in fruit en groenten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij maak je testosteron zelf aan.
Ik had het over de mannelijkheid.
Die van het lichaamscontact met een vrouwe, uiteindelijk lijdend tot 'de daad', en het hele spel dat daarbij komt kijken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke andere lusten zijn aanwezig?
Ah ja, dát. Bah.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die van het lichaamscontact met een vrouwe, uiteindelijk lijdend tot 'de daad', en het hele spel dat daarbij komt kijken.
Je maakt het ook aan in je kloten. Of er gebeurt daar iets waardoor het ergens anders wordt geproduceerd. Als dat niet zo zou zijn en we totaal afhankelijk van de consumptie zouden zijn, zouden er slechts vrouwen op de wereld zijn, aangezien er oestrogeen in bier zit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee. Testosteron zit in fruit en groenten.
Há!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je maakt het ook aan in je kloten. Of er gebeurt daar iets waardoor het ergens anders wordt geproduceerd. Als dat niet zo zou zijn en we totaal afhankelijk van de consumptie zouden zijn, zouden er slechts vrouwen op de wereld zijn, aangezien er oestrogeen in bier zit.
Waarom in hemelsnaam?quote:
Dat is waar, maar wel goed voor je immuunsysteem.quote:
Ik weet wel gewoon fruit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel goed voor je immuunsysteem.
Dat is ook de enige reden waarom ik me er aan bezig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel goed voor je immuunsysteem.
Fruit is voor mietjes.quote:
Ik doe het wel met een rijstwafel met kaas en een glas ice-tea.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
En toevallig krijg ik net een bord voorgesneden mango.
Ik las voorbesneden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Onzin!quote:
MORGEN!!!quote:
Runs in the family?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:37 schreef Dagonet het volgende:
Best een vuns, nu ik het teruglees, die opa van me.
A dirty mind is a joy forever.quote:
Ja!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Dagonet het volgende:
Topic is van ons?
Ga je gang, ik ben het gewendquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja!.
en we doen gewoon net alsof we c_c niet gezien hebben
Tof!quote:
Wie? Waar?quote:en we doen gewoon net alsof we c_c niet gezien hebben
Dus. Morgen. Hoe laat kom je?quote:
Als een trein, om het half uur.quote:
Denk aan je testosteron, meid!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo.quote:
Ik moest hardop lachenquote:
Promise?quote:
Laat ik ze alleen, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:05 schreef Dagonet het volgende:
Waar is c_c eik?
Hallo.quote:
Ah, dus nu en dan met vertraging en niet altijd tussen dezelfde rails?quote:
Zegt de bus. Every 10 minutes regular.quote:
Ik stam nog uit de tijd van vóór de privatisering, toen de treinen nog goed reden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dus nu en dan met vertraging en niet altijd tussen dezelfde rails?
He, jouw sig gaat over mijn mening.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:10 schreef Litso het volgende:
Nou, he.
Ik ga nu een geheimpje vertellen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
c_c, jij hebt barbies. Heb jij daar ook weleens de haren van geknipt? En geverfd?
je zou je sig moeten veranderen naar: "Ik ben een meisje! Een meisje ja! Met leugens in mijn sig enzo!"quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga nu een geheimpje vertellen.
Ik heb eigenlijk geen barbies. Nooit gehad ook. Ik vond ze vroeger nooit zo boeiend. Eerst stond daar 'met eierstokken en PMS enzo'. Dat moest ik toen veranderen van iemand omdat het niet lief genoeg was. Zodoende.
Ik heb wel een furby waarvan ik de kuif gestyled heb met haarspay en roze gemaakt heb met oogschaduw.
Dat heb ik wel gedaan. Maar dan met tipp-ex enzo. En ze gruwelijk verminken. Liefst tijdens de les.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
c_c, jij hebt barbies. Heb jij daar ook weleens de haren van geknipt? En geverfd?
Oeh, dubbelzinnig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je zou je sig moeten veranderen naar: "Ik ben een meisje! Een meisje ja! Met leugens in mijn sig enzo!"
Je action-man pop?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan. Maar dan met tipp-ex enzo. En ze gruwelijk verminken. Liefst tijdens de les.
Dan zou ik een jongen zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je zou je sig moeten veranderen naar: "Ik ben een meisje! Een meisje ja! Met leugens in mijn sig enzo!"
Iemand meldtquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga nu een geheimpje vertellen.
Ik heb eigenlijk geen barbies. Nooit gehad ook. Ik vond ze vroeger nooit zo boeiend. Eerst stond daar 'met eierstokken en PMS enzo'. Dat moest ik toen veranderen van iemand omdat het niet lief genoeg was. Zodoende.
Ik heb wel een furby waarvan ik de kuif gestyled heb met haarspay en roze gemaakt heb met oogschaduw.
Misstique, zullen wij intieme gesprekken voeren in het holst van de nacht? Over privé-dingen enzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
Schop!!
Dat lijkt me fijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misstique, zullen wij intieme gesprekken voeren in het holst van de nacht? Over privé-dingen enzo?
Ik ga bijna slapen, is dat een teleurstelling, heb ik nou een dode mus wakker gemaakt tewijl de muizen niet ver van de boom vielen?quote:
Verdulle Stofje! Daar gaat mn avond!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga bijna slapen, is dat een teleurstelling, heb ik nou een dode mus wakker gemaakt tewijl de muizen niet ver van de boom vielen?
Zwaai maar!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verdulle Stofje! Daar gaat mn avond!!
Alsof jij over intieme dingen wil praten met mij, há, je denkt dat ik een clown ben zonder gevoelige kant. Dát is het.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verdulle Stofje! Daar gaat mn avond!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |