In de kwalificaties van Rosmalenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef mitt het volgende:
met z'n ene officiele wedstrijd op gras honderduizendjaar geleden.
Tweede ronde kwalificaties was het laatste dat ik erover las. Ik zal het eens opzoekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:46 schreef Spooky4u het volgende:
Wessels is volgens mij toch ook doorgedrongen... of nog net niet?
Het was wel met zweet tussen de billetjes, want Moya meldde zich pas om 23:55 af.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:53 schreef TheGeneral het volgende:
Goed nieuws, van Gemerden zit in het hoofdtoernooi!
Dat bedoel ik met een beetje mazzel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:31 schreef XL het volgende:
Sluiter zou pas de vierde zijn die ze toelaten.
Maar inmiddels kunnen we dus met zekerheid zeggen dat hij er niet bij is. Want de termijn om alternates toe te laten is voorbij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met een beetje mazzel.
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:55 schreef Mirri het volgende:
Doet Lindsay Davenport ook mee ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????![]()
Het is tijd dat die oude taart haar tennisschoenen aan de wilgen hangt... maar waar maak je je uberhaupt druk om. Het is damestennis en ze ziet er niet uit. Het laat een ieder koud als zij een banaan naar binnen werkt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is ze nog niet hersteld?????
Zal ze ooit nog meedoen?
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het is tijd dat die oude taart haar tennisschoenen aan de wilgen hangt... maar waar maak je je uberhaupt druk om. Het is damestennis en ze ziet er niet uit. Het laat een ieder koud als zij een banaan naar binnen werkt.
Derhalve ....quote:
Kijk, tegen dit soort oppervlakkigheid kan ik niet tegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:06 schreef XL het volgende:
[..]
Het is tijd dat die oude taart haar tennisschoenen aan de wilgen hangt... maar waar maak je je uberhaupt druk om. Het is damestennis en ze ziet er niet uit. Het laat een ieder koud als zij een banaan naar binnen werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |