Dat is altijd goed. Als iemand in de halve finale mag sneuvelen is zij het wel!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:51 schreef XL het volgende:
ook even een berichtje uit het toernooi dat nergens om gaat
[afbeelding]
Heeft gewonnen
Nogal ja, er is heel de dag tennis en ze laten alleen Henman live zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:07 schreef NY_Giant het volgende:
Ik vind Wimbledon op RTL7 een aanfluiting.
Echt triest ja en ook RTL Z er doorheen vind ik irritant.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogal ja, er is heel de dag tennis en ze laten alleen Henman live zien.
Wat te denken van Voetbal Insite.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Echt triest ja en ook RTL Z er doorheen vind ik irritant.
Dat kan ik nog wel waarderen en dat hoort nou eenmaal bij het WK, maar elk uur dat RTL Z er doorheen en nog een zooi reclame... Ik vraag me af hoeveel minuten per uur er daadwerkelijk tennis te zien is. En die gast die het presenteert (die ook van RTL Z is) weet ook helemaal niks van tennis. Vorig jaar zaten ze volgens mij ook allemaal echt bij Wimbledon en nu volgens mij ook niet. Ik vind het een beetje jammer allemaal...quote:
Vind ik ook. Ik kijk daarom ook gewoon naar de BBCquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel waarderen en dat hoort nou eenmaal bij het WK, maar elk uur dat RTL Z er doorheen en nog een zooi reclame... Ik vraag me af hoeveel minuten per uur er daadwerkelijk tennis te zien is. En die gast die het presenteert (die ook van RTL Z is) weet ook helemaal niks van tennis. Vorig jaar zaten ze volgens mij ook allemaal echt bij Wimbledon en nu volgens mij ook niet. Ik vind het een beetje jammer allemaal...
Waske is zo'n heroische Duitser!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Galvani wint in de vijfde set met 16-14 van Waske.
En kleine kra(a)y dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Mirri het volgende:
Laten we hopen dat Martina Hingis Wimbledon wint..![]()
[afbeelding]
en die manier waarop hij telkens vooraan het net de ballen terugvraagt, prachtig!quote:
Ik hoop wel op Krajicek als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Mirri het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:01 schreef BVO het volgende:
Tweede partij op baan 13, een televisiebaan, na Ljubicic - Lopez.
Gelukkig weer zonder snorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Mirri het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |