heb ik alquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:15 schreef clowncloon het volgende:
tijd voor een vriendin dude
Hoe heet ze, Katrien Duck?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
heb ik alen die was het met me eens geloof ik
ik luister er wel naarquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Perrin het volgende:
Kijk je wel eens vrouwentennis?
ts had het toch ook doorquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef c0nd0r het volgende:
Alsof kinderen daar het besef al van hebben.
Heerlijk toch. Kleine meisjes, en geile kreuntjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Thrilled het volgende:
fucking perverts, de views stijgen met de refresh!
maar ik meen het wel... jullie doen er zo leuk over maar dat gekreun is niet normaal hoor...
duidelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:25 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Kleine meisjes, en geile kreuntjes.
no shit, Sherlockquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Thrilled het volgende:
Wel man! Totally spies zijn geil en lekkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Thrilled het volgende:
maar ik meen het wel... jullie doen er zo leuk over maar dat gekreun is niet normaal hoor...
dude, ik zelf zit het topic niet te f5en, ik bedoel, ik zit in mijn MyAt, en elke keer dat ik refresh zijn er een paar views bijgekomenquote:
De TS heeft het al over anime.quote:
Volgens mij heb je dat vrouwelijk character dan ook helemaal verrot geschopt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Pulsy het volgende:
Klopt volledig. Ook bij sommige computergames heb je die dingen. Als in final fantasy een vrouwelijk character een klap krijgt kreunen ze ook geil
another thing, nooit opgevallen dat die dames een beetje ERG korte rokjes dragen? of die vrouw uit pokemon, van Team Rocket, miniscuul allemaal... en bij totally spies ligt de nadruk wel erg op 3 mooie dames in latex pakjes, en af en toe staan ze beetje sexueel...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wel man! Totally spies zijn geil en lekker![]()
Jezus, man doe een koptelefoon op ofzo, en zeur niet zoveel.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee ik ben niet sexueel gefrustreerd![]()
Mwa anime is japanse animatie (Nee geen tekenfilms! De meeste zijn daar te gewelddadig en diepgaand voor). De animatie waar de TS het over heeft is van die Amerikaanse troepquote:
De Vijfling en Pokemon zijn japanse animatie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef KL0J0 het volgende:
[..]
Mwa anime is japanse animatie (Nee geen tekenfilms! De meeste zijn daar te gewelddadig en diepgaand voor). De animatie waar de TS het over heeft is van die Amerikaanse troep![]()
En dat is standaard met geile geluidjes gemaakt/geleverdquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
De Vijfling en Pokemon zijn japanse animatie.
Totally Spies komt niet uit Japan, maar is wel een voorbeeld van een anime (wel verwesterd).
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:47 schreef Deetch het volgende:
Hoei de vijfling is erop: *fap* *fap**fap* *fap* *fap* *fap*
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |