Ik ga nuquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:31 schreef Litso het volgende:
Maar jullie slapen allemaal dus al?
Ja, wij wachtenquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je zou nog langs komen na je film...
wij wachten![]()
Ik snap hoe dat komtquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:51 schreef Litso het volgende:
Godver er is een toets van mijn laptop losgekomen.
Vind je gek als je er zo op loopt te rossenquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:51 schreef Litso het volgende:
Godver er is een toets van mijn laptop losgekomen.
Litseau \o/quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:52 schreef Litso het volgende:
Heej, Hobje en dubbeldrank.
Haaaaaaaaaaai Litsoquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:52 schreef Litso het volgende:
Heej, Hobje en dubbeldrank.
up Litso, upquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:53 schreef Litso het volgende:
Shut oep.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:56 schreef Litso het volgende:
Maar nu krijg ik 'm er niet meer op
Misschien over een paar uur.. aangezien ik nu maar ga slapen enzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:59 schreef Litso het volgende:
Nou, krijgen we 'm nog vol vandaag?
Vrouwen poepen niet, dus de anus van een vrouw kan enkel worden gebruikt voor onzedelijke zaken. Totale anale amputaite is dan ook de engie manier om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:48 schreef Chowi het volgende:
Weer een getint, bizar volkje blij gemaakt. En het groeit toch weer aan. Toch?
Was jij ook zo plakkerig, toen je wakker werd?quote:
Je begint eng te typen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, dus de anus van een vrouw kan enkel worden gebruikt voor onzedelijke zaken. Totale anale amputaite is dan ook de engie manier om dat te voorkomen.
Neen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was jij ook zo plakkerig, toen je wakker werd?
Wat dan?quote:
Ik heb de hele nacht de ventilator op mn nakende lijf gezet.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht de ventilator op mn nakende lijf gezet..
Crapdamned. Ik wil óók wel eens wat.quote:
Knuffel om het goed te maken?quote:
Graag.quote:
Dat geloof ik zo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mannelijk BeF hield zijn adem in en steunde je waar mogelijk in deze dappere poging
Op één of andere manier hebben mannen een niet te bedwingen nieuwsgierigheid naar vrouwelijk schoon.quote:
*stevig knuffeltquote:
Soms heb ik van die momenten dat ik heerlijk zwartgallig in mijn eigen ellende aan het wentelen ben en dat draag ik dan ook met veel duister plezier uit aan mijn medeposters. Gelukkig blijf ik er niet in hangen.quote:
Had je nog niet genoeg gehad?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:26 schreef Stofje het volgende:
Ik ben ehqo en ik ben nu fucking irritant. Quote dit maar, bastard!
Maar. Ik zit op stage.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:30 schreef Stofje het volgende:Kom, we gaan pilseners drinken en schreeuwen dat we het tof hebben.
Fantaseren. Ik denk altijd aan de spinazie in de moestuin, in alle stilte groeiend, kalmte, niks. Weg van alle hectiek. Dat staat dáár, en ik ben hier, was ik maar spinazie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat weerhoudt me er niet van er toch stiekem over te fantaseren.
Dat klinkt heel plichtmatig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:31 schreef Stofje het volgende:
Ik heb gisterenavond gewoon geneukt, zoals ieder weldenkend mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |