Ik ga nuquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:31 schreef Litso het volgende:
Maar jullie slapen allemaal dus al?
Ja, wij wachtenquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je zou nog langs komen na je film...
wij wachten![]()
Ik snap hoe dat komtquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:51 schreef Litso het volgende:
Godver er is een toets van mijn laptop losgekomen.
Vind je gek als je er zo op loopt te rossenquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:51 schreef Litso het volgende:
Godver er is een toets van mijn laptop losgekomen.
Litseau \o/quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:52 schreef Litso het volgende:
Heej, Hobje en dubbeldrank.
Haaaaaaaaaaai Litsoquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:52 schreef Litso het volgende:
Heej, Hobje en dubbeldrank.
up Litso, upquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:53 schreef Litso het volgende:
Shut oep.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:56 schreef Litso het volgende:
Maar nu krijg ik 'm er niet meer op
Misschien over een paar uur.. aangezien ik nu maar ga slapen enzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:59 schreef Litso het volgende:
Nou, krijgen we 'm nog vol vandaag?
Vrouwen poepen niet, dus de anus van een vrouw kan enkel worden gebruikt voor onzedelijke zaken. Totale anale amputaite is dan ook de engie manier om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:48 schreef Chowi het volgende:
Weer een getint, bizar volkje blij gemaakt. En het groeit toch weer aan. Toch?
Was jij ook zo plakkerig, toen je wakker werd?quote:
Je begint eng te typen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet, dus de anus van een vrouw kan enkel worden gebruikt voor onzedelijke zaken. Totale anale amputaite is dan ook de engie manier om dat te voorkomen.
Neen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was jij ook zo plakkerig, toen je wakker werd?
Wat dan?quote:
Ik heb de hele nacht de ventilator op mn nakende lijf gezet.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht de ventilator op mn nakende lijf gezet..
Crapdamned. Ik wil óók wel eens wat.quote:
Knuffel om het goed te maken?quote:
Graag.quote:
Dat geloof ik zo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mannelijk BeF hield zijn adem in en steunde je waar mogelijk in deze dappere poging
Op één of andere manier hebben mannen een niet te bedwingen nieuwsgierigheid naar vrouwelijk schoon.quote:
*stevig knuffeltquote:
Soms heb ik van die momenten dat ik heerlijk zwartgallig in mijn eigen ellende aan het wentelen ben en dat draag ik dan ook met veel duister plezier uit aan mijn medeposters. Gelukkig blijf ik er niet in hangen.quote:
Had je nog niet genoeg gehad?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:26 schreef Stofje het volgende:
Ik ben ehqo en ik ben nu fucking irritant. Quote dit maar, bastard!
Maar. Ik zit op stage.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:30 schreef Stofje het volgende:Kom, we gaan pilseners drinken en schreeuwen dat we het tof hebben.
Fantaseren. Ik denk altijd aan de spinazie in de moestuin, in alle stilte groeiend, kalmte, niks. Weg van alle hectiek. Dat staat dáár, en ik ben hier, was ik maar spinazie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat weerhoudt me er niet van er toch stiekem over te fantaseren.
Dat klinkt heel plichtmatig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:31 schreef Stofje het volgende:
Ik heb gisterenavond gewoon geneukt, zoals ieder weldenkend mens.
Jij moet een gelukkig mens zjin.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Fantaseren. Ik denk altijd aan de spinazie in de moestuin, in alle stilte groeiend, kalmte, niks. Weg van alle hectiek. Dat staat dáár, en ik ben hier, was ik maar spinazie.
Ik wil seks.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Noch plicht, noch matig, noch een combinatie van de twee.
Maagd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
Wat is dat toch met dat seks, iedereen wil het constant, het is maar seks hoor.
Je bekijkt het leven van de spinazie wel erg negatief.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
Ehqo, je wilt toch niet écht spinazie worden hč? Sure, je hebt het even leuk, in een moestuintje lekker je blaadjes in de zon laten weken en rustig groeien om op een gruwelijke manier aan je eind te komen. Eerst wordt je uit de grond gerukt, in stukken gehakt, gekookt en geprakt. Waarna je al lijdend samen met je collega, de aardappel in een bek wordt gepropt en uiteindelijk word je uitgescheten.
Het is de spanning van de verwachting en de ontlading van je oerdriften. Op zich best overrated inderdaad, maar wel lekker. Poepen is ook lekker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
Wat is dat toch met dat seks, iedereen wil het constant, het is maar seks hoor.
Mwoa, enkel realistisch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bekijkt het leven van de spinazie wel erg negatief.
In weze gebeurt dat met elk organisme, al gebeurt het met het één minder vaak dan de ander. Toegegeven, spinazie heeft een tamelijk hoge risicofactor op dit gebied.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
Ehqo, je wilt toch niet écht spinazie worden hč? Sure, je hebt het even leuk, in een moestuintje lekker je blaadjes in de zon laten weken en rustig groeien om op een gruwelijke manier aan je eind te komen. Eerst wordt je uit de grond gerukt, in stukken gehakt, gekookt en geprakt. Waarna je al lijdend samen met je collega, de aardappel in een bek wordt gepropt en uiteindelijk word je uitgescheten.
Eigenlijk is het sowieso vreemd om te fantaseren dat je spinazie bent. Wat wel vreemd is, is dat de nazies in de groentetuin blijkbaar wél voet in de grond kregen.quote:
Kleine kinderen die je vel eraf scheuren omdat het zo mooi brandt? Nou, dank je de koekoek.*quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
In weze gebeurt dat met elk organisme, al gebeurt het met het één minder vaak dan de ander. Toegegeven, spinazie heeft een tamelijk hoge risicofactor op dit gebied.
Misschien dan toch liever een berkenboom, op de heide.
Ja, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
In weze gebeurt dat met elk organisme, al gebeurt het met het één minder vaak dan de ander. Toegegeven, spinazie heeft een tamelijk hoge risicofactor op dit gebied.
Misschien dan toch liever een berkenboom, op de heide.
Gewoon ver op de heide gaan staan, de kinderen tegenwoordig kunnen nog geen 5 minuten de heide doorkruisen voordat ze gaan zeuren dat ze 'niet meer kunnen'.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kleine kinderen die je vel eraf scheuren omdat het zo mooi brandt? Nou, dank je de koekoek.*
*Wat een belachelijk gezegde.
Wat bekijk je dat nou weer negatief, stofje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kleine kinderen die je vel eraf scheuren omdat het zo mooi brandt? Nou, dank je de koekoek.*
*Wat een belachelijk gezegde.
Of teruggeroepen worden door de ouders die bang zijn dat hun kroost wild verkracht worden door Marokkaanse Moslim terroristen omdat ze dat op het nieuws hebben gezien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gewoon ver op de heide gaan staan, de kinderen tegenwoordig kunnen nog geen 5 minuten de heide doorkruisen voordat ze gaan zeuren dat ze 'niet meer kunnen'.
Ze zijn listig, jagen in groepen. Je wordt eerst opgejaagd en zonder dat je het doorhebt loop je in een fuik. Daarna is er geen weg meer terug. Uiteindelijk word je woest besprongen door enkele individuen waarna de hele roedel volgt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Of teruggeroepen worden door de ouders die bang zijn dat hun kroost wild verkracht worden door Marokkaanse Moslim terroristen omdat ze dat op het nieuws hebben gezien.
Dagelijkse werkelijkheid bij mij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef Neenetje het volgende:
Moe op je werk zitten.
Wat een combinatie!
Is je werk niet zó inspirerend dat je moeheid spontaan voorbij is?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef Neenetje het volgende:
Moe op je werk zitten.
Wat een combinatie!
j.quote:
Hmm.. erachter komen dat je net een meeting gemist hebt, neh, niet inspirerend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is je werk niet zó inspirerend dat je moeheid spontaan voorbij is?
Met 2 uurtjes slaap achter de kiezen een tentamen maken ging nog verrassend goed!quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef Neenetje het volgende:
Moe op je werk zitten.
Wat een combinatie!
Anders wel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. erachter komen dat je net een meeting gemist hebt, neh, niet inspirerend.
Vanmiddag gaan we de binnenstad in om de ruimte rond een grote spire op te meten:quote:
Je bedoelt mer hubba?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Merhaba.
habba, mer!quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, Merhaba is Turks voor hallo.
Kraanwater.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:46 schreef Stofje het volgende:
Spa. Evian. De keuze.
Een beetje afhankelijk van waar je uit die kraan lurkt, in Limburg is het bocht, maarja, Limburg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het verschil geproefd, idd!
Och, in Nederland is het over het algemeen van prima kwaliteit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een beetje afhankelijk van waar je uit die kraan lurkt, in Limburg is het bocht, maarja, Limburg.
Verder wel ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, in Nederland is het over het algemeen van prima kwaliteit. [afbeelding].
Hier niet.quote:
Niet tijdens kantooruren.quote:
En dát kun je juist wel weer heel goed in Limburg halenquote:
Dat moet gezegd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:07 schreef JDude het volgende:
[..]
En dát kun je juist wel weer heel goed in Limburg halen.
Awel, zet hem aan het 'werk'.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:08 schreef Neenetje het volgende:
Vrijwilliger zegt tegen J: "Well, I guess now I'm your bitch"..
Onder je bureau.quote:
Purple to rule the universe!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Zwarte bessen zijn helemaal niet zwart. Ze zijn heel donker paars.
Je bent stiekem blond?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom vergeet ik ALTIJD het stokbrood in de over?
Én dat ze ons advies heeft opgevolgd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
De stilte die J. laat vallen interpreteer ik als een beamend knikje.
Lees Evian achterstevoren en je weet genoegquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:46 schreef Stofje het volgende:
Spa. Evian. De keuze.
Als blondine zou ik dan op de pijpaanvragen van de neger in moeten gaan. Nee, ik hou het wel bij brunette.quote:
Mits breezer!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als blondine zou ik dan op de pijpaanvragen van de neger in moeten gaan. Nee, ik hou het wel bij brunette.
Is dat die met dat hoofd alsof er accuzuur overheen gegoten is toen ze klein was?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Misstique het volgende:
Mag Claudia de Breij alsjeblieft d00dt?
Wie is dat?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Misstique het volgende:
Mag Claudia de Breij alsjeblieft d00dt?
Hmm.. wat heb ik fijn gewerkt vandaag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Én dat ze ons advies heeft opgevolgd.
Dat radioprogramma van haar waarin ze telkens haar eigen liedjes zingt komt me helemaal de strot uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Ze is iig wel lelijk, nog meer redenen om haar te doden of was dat het mt?
Is je schoorsteen weer schoongeragt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. wat heb ik fijn gewerkt vandaag.
Radioknop draaien?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat radioprogramma van haar waarin ze telkens haar eigen liedjes zingt komt me helemaal de strot uit..
Heb ik ook last van.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Claudia de Breij. Ik vind haar lief.
Ze is in het echt dan ook veel leuker dan op de radio, TV en de schouwburgquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Claudia de Breij. Ik vind haar lief.
Ik zit hier niet alleen.quote:
Ik weet het, lui vel dat het d'r is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Welkom!
Stomme Litso ligt nog steeds in zn bed te ruften.
Dan zet je hem op een andere zender?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat radioprogramma van haar waarin ze telkens haar eigen liedjes zingt komt me helemaal de strot uit..
Ik heb net een grote Milka reep weggeknaagdquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net chocola weggelegd omdat ik geen er geen trek in had.
Moet ik me zorgen maken?.
Dat is toch die hippie?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Sometimes a man gets carried away
When he feels like he should be having his fun
And much too blind to see the damage he's done
Sometimes a man must awake to find that, really,
He has no one...
Sommige mannen moeten echt naar Jeff luisteren, voordat ze domme dingen doen.
Nee. Chocola is alleen lekker 'op zijn tijd'. Tenminste, als er dan iets fout is moet ik ook eens naar de dokter.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik liet gisteren een biertje staan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Die danoontjesticks he? Die vervangen we door een literpak vla.quote:
Aha. Wanneer gaan we uit eten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb net een grote Milka reep weggeknaagd.
En ik heb vandaag iets meer dan 400 euro aan treinkaartjes teruggestort gekregen.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik liet gisteren een biertje staan.
Ja maar bier is gewoon vies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik liet gisteren een biertje staan.
Hihi!quote:
Een vlaclysma, geil hoor. Als ik nou twee dagen van te voren alleen maar slagroom eet kan je me in een hoekje zetten en poep ik toetjes.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Die danoontjesticks he? Die vervangen we door een literpak vla.
Geeft poepseks toch een stuk positievere lading.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Een vlaclysma, geil hoor. Als ik nou twee dagen van te voren alleen maar slagroom eet kan je me in een hoekje zetten en poep ik toetjes.
Bossche Bol-us.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef ehqo het volgende:
Tompoeps, meurkop.
Wat ben ik vergeten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Gadverdamme wat walg ik van mensen die beloftes niet nakomen.
Ooit zullen we trouwen en 5 kinderen krijgen, die we Gerrit, Karel, Maartje, Petra en Bram-Jan noemen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Gadverdamme wat walg ik van mensen die beloftes niet nakomen.
Volgens de Turkse traditie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ooit zullen we trouwen en 5 kinderen krijgen, die we Gerrit, Karel, Maartje, Petra en Bram-Jan noemen.
Dat is een belofte, knul.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ooit zullen we trouwen en 5 kinderen krijgen, die we Gerrit, Karel, Maartje, Petra en Bram-Jan noemen.
Strompel ze.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een belofte, knul.
Door de stad strompelen nu, tot vanavond lui.
Dus je kan nu weg? Puik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:19 schreef jackson het volgende:
Anders haal ik mijn stage even met een 7,5
Goedemiddag alhier
Tof ende puickend. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:19 schreef jackson het volgende:
Anders haal ik mijn stage even met een 7,5
Goedemiddag alhier
Ah jij krijgt examenuitslag vandaag?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof ende puickend. Gefeliciteerd.
Ik word over 5 minuten gebelt, of een uur erna, iig tussen half 3 en half 4.
Ik ben er nog tot vrijdag... dan vakantiequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dus je kan nu weg? Puik.
Dat puik geldt ook voor je cijfer.
Yo bedankt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt je cijfer. De groeten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben er nog tot vrijdag... dan vakantie
Inderdaad... 2,5 dag uitzittenquote:
tvp!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja.quote:
Tnx.quote:
quote:
Tnx.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wanneer is de felicitatie-meet?
Bier.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb godverdomme geen bier om het mee te vieren!
Gefeliciteerdquote:
Nog ruim 2 maanden en ik weet of jullie mij voortaan ing. JDude mogen noemenquote:
Krijg je dan een tag?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog ruim 2 maanden en ik weet of jullie mij voortaan ing. JDude mogen noemen.
Dat mogen jullie mij al bijna drie jaar noemen, maar men blijft in gebrekequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog ruim 2 maanden en ik weet of jullie mij voortaan ing. JDude mogen noemen.
Okee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een rode haarband met witte stipjes gekocht.. Rood met witte stipjes is tóf!
.
Arme Togoneesjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
En Togo heeft verloren met 2-1.
Dat was gisteren toch al?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
En Togo heeft verloren met 2-1.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Ecco!. Daar ben ik ook nog geweest, in die schoenenzaak.
Dat zijn van die pedagogisch verantwoorde (en dus lelijke) schoenen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Ecco!. Daar ben ik ook nog geweest, in die schoenenzaak.
Hihi!quote:
Ik ben er dan ook alleen maar langs gelopen. Maar ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zijn van die pedagogisch verantwoorde (en dus lelijke) schoenen.
Ik ga misschien ook weer op voetbal.quote:
Yes! Ik zit eraan te denken mijn telefoon rood te schilderen met nagellak en er dan met typex witte stipjes op te maken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Hihi!
En dingen met stipjes zijn tof. Bij vrouwmenschen dan.
Fijn met z'n allen onder één douche.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook weer op voetbal.
Bestaan er geen rood met witte stippen-frontjes?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yes! Ik zit eraan te denken mijn telefoon rood te schilderen met nagellak en er dan met typex witte stipjes op te maken.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fijn met z'n allen onder over één douche Lilian.
Vast wel. Maar vast geen die op mijn telefoon past.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bestaan er geen rood met witte stippen-frontjes?
Of probeer ergens een bus rood-metallic autolak op de kop te tikken! Big pimpin'.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
Yes! Ik zit eraan te denken mijn telefoon rood te schilderen met nagellak en er dan met typex witte stipjes op te maken.
Ik heet zo. Dat weet je?quote:
Of het frontje los maken en die spuiten. Geen probleem emt de toetsen en het scherm.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Of probeer ergens een bus rood-metallic autolak op de kop te tikken! Big pimpin'.
Wel even de toetsen en het schermpje afplakken.
Ja, dan heb ik zo'n hele bus autolak die ik voor de rest niet ga gebruiken!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Of probeer ergens een bus rood-metallic autolak op de kop te tikken! Big pimpin'.
Wel even de toetsen en het schermpje afplakken.
Waarom denk je dat ik zei dat ik op voetbal ga.quote:
Ik weet niet of mijn frontje wel eens los kan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of het frontje los maken en die spuiten. Geen probleem emt de toetsen en het scherm..
Ik voel me waardeloos.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat ik op voetbal ga.
Nee man, dat zou handig zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of het frontje los maken en die spuiten. Geen probleem emt de toetsen en het scherm..
Ik bedoel ook niet een hele nieuwe kopen, gewoon ergens een restje vandaan halen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Ja, dan heb ik zo'n hele bus autolak die ik voor de rest niet ga gebruiken!
Not truequote:
Not again!quote:
Mofjeeeeh!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:26 schreef Stofje het volgende:
Chowi, lieve schat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Nee, juist heel nuttig.quote:
Geen idee waar ik die moet vinden! Weet je, ik heb bedacht dat, als ik op mezelf ga, ik wit behang ga kopen met roze bloemetjes en roze gordijnen en heel veel roze. En er komt dan ook een wall of dingetjes. Een soort altaar voor alles wat ik aanbid.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet een hele nieuwe kopen, gewoon ergens een restje vandaan halen.
Ja. De meeste hoesjes kunnen zo los, dan zitten de toetsen dus los en weg van het scherpje. Beter dan alles afplakken.quote:
Dan niet!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, daar wordt mijn enthousiasme niet groter van. Op. Van. Op.
http://fotoboek.fok.nl/pc-fr34kquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die moet vinden! Weet je, ik heb bedacht dat, als ik op mezelf ga, ik wit behang ga kopen met roze bloemetjes en roze gordijnen en heel veel roze. En er komt dan ook een wall of dingetjes. Een soort altaar voor alles wat ik aanbid..
Holy mary mother of god.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die moet vinden! Weet je, ik heb bedacht dat, als ik op mezelf ga, ik wit behang ga kopen met roze bloemetjes en roze gordijnen en heel veel roze. En er komt dan ook een wall of dingetjes. Een soort altaar voor alles wat ik aanbid..
Ik klikte.quote:
Ik stuur wel even een feauteau.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
Een soort altaar voor alles wat ik aanbid..
Ik ben een dame?quote:
OMG.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:30 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
geen dank!
heb oog voor detail!
Ik heb er al genoeg, heur.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:30 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
geen dank!
heb oog voor detail!
Roze is anders nog best puik.quote:
Ik zie het nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:30 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
geen dank!
heb oog voor detail!
Telefoon.quote:
Psst telefoon.quote:
Precies op tijd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:35 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Dat moet je aan haar vragen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
Zeg, die Chowi hč, is die nog een beetje neukbaar?
Ik wil wel testen voor de consumentenbond.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
Ik kom haar nooit tegen op het forum.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
Houden zo. Ik mijd dat kind als de pest!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom haar nooit tegen op het forum.
En zij mij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Houden zo. Ik mijd dat kind als de pest!
Naja, dan ga ik maar weer naar Yvonne.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Awel, ik weet het ook niet. Het is een beetje zo'n 50-50 gevalletje.
Ja, wat is het nou?quote:
Je bent toch geen 19-jarig jongetje?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, dan ga ik maar weer naar Yvonne.
En terecht!quote:
Maar ze woont helemaal in zwolle.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:45 schreef Stofje het volgende:
Je moet Chowi proberen te neuken. Als ze tegenstribbelt, moet je het met geweld doen. Anders kom je het misschien nooit te weten.
Moet je dat nog vragen?quote:
Blijkbaar was je niet overtuigend.quote:
Nee? Oh, nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent toch geen 19-jarig jongetje?
Ja, ze moet eens hard genomen worden in een steegje, die Chowi.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:45 schreef Stofje het volgende:
Je moet Chowi proberen te neuken. Als ze tegenstribbelt, moet je het met geweld doen. Anders kom je het misschien nooit te weten.
Hihi.quote:
Ik verbeeld het me ook. Niet te vaak, anders raken de tissues op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kan haar bijna zien omkleden vanuit mijn kamer. Met wat verbeelding dan.
Ik zal maar geen chatlogs posten.quote:
Ik prefereer midden op straat. Stel je voor dat Chowi je keihard in je gezicht slaat, dan kan niemand je helpen want niemand ziet jequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ze moet eens hard genomen worden in een steegje, die Chowi.
In Rotterdam zijn veel steegjes.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ze moet eens hard genomen worden in een steegje, die Chowi.
Je hebt zeker ook zo'n telescoop op je kamer waarmee je niet naar sterren kijkt, maar naar dames die zich ontdoen van hun kledij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kan haar bijna zien omkleden vanuit mijn kamer. Met wat verbeelding dan.
Beter van niet, nee.quote:
Daar zie je dan af en toe ook wel sterren mee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Je hebt zeker ook zo'n telescoop op je kamer waarmee je niet naar sterren kijkt, maar naar dames die zich ontdoen van hun kledij.
ECHT NIET!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook zo'n telescoop op je kamer waarmee je niet naar sterren kijkt, maar naar dames die zich ontdoen van hun kledij.
Dat doe ik altijd met een kaleidoscoop.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chowi.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik prefereer midden op straat. Stel je voor dat Chowi je keihard in je gezicht slaat, dan kan niemand je helpen want niemand ziet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |