abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:24:19 #101
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38868531
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Er wordt willekeurig en foutief gesjopt uit ouwe gegevens en daar moeten we dan verder over praten?

Als het al zo is trouwens, is het toch niet zo vreemd. De hele samenleving is er de laatste jaren op gericht om allochtonen van ons te vervreemden. Nou gefeliciteerd, dat is blijkbaar dan gelukt.
Geef eens concrete voorbeelden?

Daarnaast gaat dit topic over Marokkanen, niet over allochtonen. Tevens kan ik u melden dat genoeg allochtonen die ik ken, zich niet herkennen in jouw oordeel over onze samenleving.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_38868644
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
Als de westerse maatschappij mij niet zou moeten, zou ik de westerse maatschappij ook niet zo leuk vinden.
Logisch (en dan laat ik de redenen die daarvoor zouden kunnen bestaan maar even buiten de discussie), maar wat ga je, als je je in die positie bevindt, doen?

1) Proberen iets te maken van jezelf en je leven, opleiding volgen en afronden, jezelf bewijzen en carriëre maken.
2) Proberen iets te maken van jezelf en je leven, tot de conclusie komen dat je het hier relatief gezien lastig hebt om je doelen te bereiken en zeggen; "fuck U all, ik ga een opleiding volgen en afronden" en zoek dan mijn toekomst en geluk waar ik mij wel gewaardeerd voel.
3) Nou ja, laat ik hier maar niet over uitweidden; het bekende verhaal van kansloze losers, die in alle bevolkingsgroepen bestaan, en die nooit eens hun verantwoordelijkheid nemen of ergens hun schouders onder zetten, nooit kritisch naar zichzelf kijken maar altijd hard op zoek zijn om alles en iedereen de schuld te geven van hun eigen, door zichzelf veroorzaakte problemen, te weiten aan anderen en de samenleving in het algemeen. De grote boze samenleving die hun niet begrijpt en zo'n verkeerd beeld van hun heeft en hun zoooo gemeen behandelt. Aaaaah .

Ik zou het wel weten, voor mij zou het optie 1 zijn en als dat niet blijkt te lukken, na natuurlijk wel aan de randvoorwaarden voldaan te hebben, zou ik voor optie 2 gaan. Maar ik weet zeker dat ik optie 2 niet nodig zou hebben.
pi_38868661
Schijtvlek.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38868810
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:24 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Daarnaast gaat dit topic over Marokkanen, niet over allochtonen. Tevens kan ik u melden dat genoeg allochtonen die ik ken, zich niet herkennen in jouw oordeel over onze samenleving.
Marokkanen zijn allochtonen

hij heeft gelijk - dit komt dankzij de politiek van Nederland
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_38868863
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:27 schreef Badabingea het volgende:
Schijtvlek.
Dit werpt echt een heel nieuw licht op deze discussie, bedankt voor je bijdrage, echt grensverleggend.
pi_38868956
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef siggi het volgende:

[..]

Dit werpt echt een heel nieuw licht op deze discussie, bedankt voor je bijdrage, echt grensverleggend.
Stinken?

Of heeft me moeder dan ineens een ziekte? Mensen
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38869002
80 % Nederlanders zijn ook ondemocratisch
maar niemand die daar zorgen overmaakt
pi_38869042
Even over het feit dat wij de marokanen zo in het minder stellen. Dat hebben ze er toch echt zelf naar gemaakt. Als ze hierheen waren gekomen en zich goed gedragen hadden, dan hadden we echt niet zoveel tegen hun, maar ze maken het er zelf naar, maar dat is mijn mening.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38869088
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:24 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik ken een oude man die al 50 jaar rookt en nog niet dood is. Longkanker is onzin.

Dit is geen argumentatie, Pracissor.
pi_38869114
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik ken een oude man die al 50 jaar rookt en nog niet dood is. Longkanker is onzin.

jezus!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38869146
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:37 schreef Badabingea het volgende:
Even over het feit dat wij de marokanen zo in het minder stellen. Dat hebben ze er toch echt zelf naar gemaakt. Als ze hierheen waren gekomen en zich goed gedragen hadden, dan hadden we echt niet zoveel tegen hun, maar ze maken het er zelf naar, maar dat is mijn mening.
hoe dan ?

dus Nederlanders zijn braaf ?
die hebben geen schuld ??

Hoe komt het ? Heb je wel eens daarin verdiept

Hoe zou jij leven in armoede ??? heb je weleens daar nagedacht ??
pi_38869191
.
pi_38869218
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:39 schreef Badabingea het volgende:

[..]

jezus!
Hehe, nee, dan krijg je weer aantijgingen van blasfemie e.d.
pi_38869224
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:39 schreef Meki het volgende:

[..]

hoe dan ?

dus Nederlanders zijn braaf ?
die hebben geen schuld ??

Hoe komt het ? Heb je wel eens daarin verdiept

Hoe zou jij leven in armoede ??? heb je weleens daar nagedacht ??
Wat heeft het met armoede te maken. Je kan je toch wel normaal gedragen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38869233
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:41 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hehe, nee, dan krijg je weer aantijgingen van blasfemie e.d.
wij doen alles fout
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38869256
Dus als je leeft in armoede dan moet je maar mensen die in een rolstoel zitten uitlachen en omkieperen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38869297
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:41 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Wat heeft het met armoede te maken. Je kan je toch wel normaal gedragen?
waarom gedragen de Nederlandse hooligans zich niet normaal
waarom gedragen de 1,6 Miljoen Nederlanders die racist zijn zich niet normaal
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:44:11 #118
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38869316
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wanneer een hele samenleving er op gericht is allochtonen van zich te vervreemden, moet dat toch aan geen enkele allochtoon voorbij gaan? Dus deze normaal irrelevante argumentatie, is in de situatie die SCH schetst, weldgelijk geldig.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_38869390
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wanneer een hele samenleving er op gericht is allochtonen van zich te vervreemden, moet dat toch aan geen enkele allochtoon voorbij gaan? Dus deze normaal irrelevante argumentatie, is in de situatie die SCH schetst, weldgelijk geldig.
zeg dat heb ik meegemaakt

ik heb het binnen de omgeving gezien hoe ze doen en hun gezicht richting mij terwijl ik niks doe
pi_38869398
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom zijn ze racist geworden? Niet omdat allochtonen niks gedaan hebben hoor
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38869402
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat ze niet genoeg geld krijgen van de staat, Meki.
pi_38869405
we hebben het hier wel over kinderen/jeugd die hier is geboren en opgegroeid .. moet je je toch afvragen hoe het komt dat ze zich zo onwelkom voelen de laatste jaren ..
en tja, de generatie van nu was een jaartje of 9-10 in die tijd dat fortuyn begon met zijn leuke uitspraken , islam achterlijk, asielzoekers in een kooi op schiphol en meer van dat soort denigrerende ongein .. en kuddeschaap nederland er natuurlijk al blatend achteraan, iedere islamiet is achterlijk, allemaal uitzuigers en goudzoekers die op moeten rotten, daarna waren het stuk voor stuk terroristen en tegenwoordig is het de zielige onderdrukte moslima en haar boze man .. en een rel over het feit dat de koningin gewoon beleefd is en geen handen schud omdat zij hun respecteerd .. boehoe ..

men oh men, wat zou ik kwaad zijn als ik in hun schoenen stond
pleased to meet you
pi_38869439
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:46 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Waarom zijn ze racist geworden? Niet omdat allochtonen niks gedaan hebben hoor
omdat ze dom en geen hersens hebben - en dat ook over criminelen
pi_38869477
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat ze dom en geen hersens hebben - en dat ook over criminelen
Racist.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38869532
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Racist.
ik heb het tegen de 1,6 Miljoen racistische Nederlanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')