Geef eens concrete voorbeelden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Er wordt willekeurig en foutief gesjopt uit ouwe gegevens en daar moeten we dan verder over praten?
Als het al zo is trouwens, is het toch niet zo vreemd. De hele samenleving is er de laatste jaren op gericht om allochtonen van ons te vervreemden. Nou gefeliciteerd, dat is blijkbaar dan gelukt.
Logisch (en dan laat ik de redenen die daarvoor zouden kunnen bestaan maar even buiten de discussie), maar wat ga je, als je je in die positie bevindt, doen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
Als de westerse maatschappij mij niet zou moeten, zou ik de westerse maatschappij ook niet zo leuk vinden.
Marokkanen zijn allochtonenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Geef eens concrete voorbeelden?
Daarnaast gaat dit topic over Marokkanen, niet over allochtonen. Tevens kan ik u melden dat genoeg allochtonen die ik ken, zich niet herkennen in jouw oordeel over onze samenleving.
Dit werpt echt een heel nieuw licht op deze discussie, bedankt voor je bijdrage, echt grensverleggend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:27 schreef Badabingea het volgende:
Schijtvlek.
Stinken?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef siggi het volgende:
[..]
Dit werpt echt een heel nieuw licht op deze discussie, bedankt voor je bijdrage, echt grensverleggend.
Ik ken een oude man die al 50 jaar rookt en nog niet dood is. Longkanker is onzin.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Geef eens concrete voorbeelden?
Daarnaast gaat dit topic over Marokkanen, niet over allochtonen. Tevens kan ik u melden dat genoeg allochtonen die ik ken, zich niet herkennen in jouw oordeel over onze samenleving.
jezus!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ken een oude man die al 50 jaar rookt en nog niet dood is. Longkanker is onzin.
Dit is geen argumentatie, Pracissor.
hoe dan ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:37 schreef Badabingea het volgende:
Even over het feit dat wij de marokanen zo in het minder stellen. Dat hebben ze er toch echt zelf naar gemaakt. Als ze hierheen waren gekomen en zich goed gedragen hadden, dan hadden we echt niet zoveel tegen hun, maar ze maken het er zelf naar, maar dat is mijn mening.
Wat heeft het met armoede te maken. Je kan je toch wel normaal gedragen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe dan ?
dus Nederlanders zijn braaf ?
die hebben geen schuld ??
Hoe komt het ? Heb je wel eens daarin verdiept
Hoe zou jij leven in armoede ??? heb je weleens daar nagedacht ??
wij doen alles foutquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hehe, nee, dan krijg je weer aantijgingen van blasfemie e.d.
waarom gedragen de Nederlandse hooligans zich niet normaalquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:41 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wat heeft het met armoede te maken. Je kan je toch wel normaal gedragen?
Wanneer een hele samenleving er op gericht is allochtonen van zich te vervreemden, moet dat toch aan geen enkele allochtoon voorbij gaan? Dus deze normaal irrelevante argumentatie, is in de situatie die SCH schetst, weldgelijk geldig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ken een oude man die al 50 jaar rookt en nog niet dood is. Longkanker is onzin.
Dit is geen argumentatie, Pracissor.
zeg dat heb ik meegemaaktquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wanneer een hele samenleving er op gericht is allochtonen van zich te vervreemden, moet dat toch aan geen enkele allochtoon voorbij gaan? Dus deze normaal irrelevante argumentatie, is in de situatie die SCH schetst, weldgelijk geldig.
Waarom zijn ze racist geworden? Niet omdat allochtonen niks gedaan hebben hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom gedragen de Nederlandse hooligans zich niet normaal
waarom gedragen de 1,6 Miljoen Nederlanders die racist zijn zich niet normaal
Omdat ze niet genoeg geld krijgen van de staat, Meki.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom gedragen de Nederlandse hooligans zich niet normaal
waarom gedragen de 1,6 Miljoen Nederlanders die racist zijn zich niet normaal
omdat ze dom en geen hersens hebben - en dat ook over criminelenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waarom zijn ze racist geworden? Niet omdat allochtonen niks gedaan hebben hoor
Racist.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ze dom en geen hersens hebben - en dat ook over criminelen
ik heb het tegen de 1,6 Miljoen racistische Nederlandersquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |