ik ook, al heb ik geen zusjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:41 schreef 2cv het volgende:
Ik wil nog even de groetjes doen aan mijn pappie, mammie, zusje en al mijn vriendjes voor dit topic dicht gaat
we moeten een list verzinnen, want er staat wat geld te rotten bij mijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't fd en mcc topic is een beetje doodgebloed he![]()
![]()
ik kan 't wel gebruiken iig..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
we moeten een list verzinnen, want er staat wat geld te rotten bij mij![]()
Nou ja zeg, als dit een zwaaitopic wordt kunnen ze net zo goed het hele jaar het BB-forum openhoudenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:46 schreef 2cv het volgende:
Ik wil ook nog even de groetjes doen aan al mijn ooms en tantes, neven en nichten, mijn oma en ook mijn vriendinnetjes
ja maar... nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt met een incognito musquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Noude mus is stuk, terwijl hij juist blij was
![]()
Dit was hem, met een paar viezige beestjes in z'n snavelquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja maar... nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt met een incognito mus
Kijk em blij zijn dan, ik wordt er helemaal vrolijk vanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dit was hem, met een paar viezige beestjes in z'n snavel![]()
![]()
[afbeelding]
ja maarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dit was hem, met een paar viezige beestjes in z'n snavel![]()
![]()
[afbeelding]
Hij is wel blij hoor, gaat eerst die beestjes eten en dan weer zoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja maar
hij kijt helemaal niet blij
nee saus ziet er weer anders uit!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:29 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
(of hij heeft saus op z'n kopje)
weet je wel in welk topic je zit?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Loopt jouw mond/snavel ook tot achter je oog?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:32 schreef fraubitch het volgende:
blije mus met saus op zich
[afbeelding]
bijdehandjequote:
dat is geen sausquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh ja, dit schijnt saus te zijn![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet van dat http://nl.wikipedia.org/wiki/Antropomorfisme gelul aan komen zetten he!
ik heb hem bijnaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:43 schreef Pony-Lover het volgende:
of een kwaaie
ik heb hem afgerichtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zal hij me (meestal) niet bijten?![]()
[instert]quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
GGGRR ik heb het koud.(of iets anders wat wel grappig is)
DE MUSSEN KOMEN!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[instert]
*iets anders wat wel grappig is*
[/insert]
quote:
voor de pijlen-in-hertenkonten jagersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ooh, wat goed![]()
![]()
Waarom hebben deze zes herten trouwens krijt op hun kont?![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
voor de pijlen-in-hertenkonten jagers
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |