quote:AMSTERDAM - Daphne Lammers is bevallen van een dochtertje. Het meisje heet Koosje en woog bij haar geboorte bijna 4 kilo.
De presentatrice van het nieuwsprogramma ‘4 in het land’ is tot september met zwangerschapsverlof. Tot die tijd wordt de 33-jarige kersverse moeder vervangen door Kristina Bozilovic.
We werken samen bij hetzelfde programma.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Jij kent Corine dus in het echt?? waarvan?![]()
Het is wel schattig tot ze een jaar of 10 isquote:
Regisseur!?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef dolfg het volgende:
[..]
We werken samen bij hetzelfde programma.![]()
quote:Namibië nodigt Britney uit voor bevalling
Uitgegeven: 20 juni 2006 15:01
Laatst gewijzigd: 20 juni 2006 15:11
LONDEN - Namibië gaat popster Britney Spears uitnodigen om in het Afrikaanse land te bevallen. Eerder al werd het kind van Angelina Jolie en Brad Pitt er geboren. Onderminister Leon Jooste heeft gezegd Spears persoonlijk te zullen bellen, aldus de BBC.
Aanvankelijk gingen er geruchten dat Britney (24) zelf had gezegd in Namibië haar tweede kind ter wereld te willen brengen, maar haar management ontkende dat.
Actrice Angelina Jolie beviel vorige maand van een meisje, Shiloh Nouvel. Jolie en Pitt hadden de regering van Namibië gevraagd om privacy. Alleen journalisten die van het echtpaar toestemming hadden, kwamen het land in om de geboorte te verslaan.
Later dankten ze het land en schonken 300.000 dollar aan twee staatsziekenhuizen en 15.000 dollar aan een schoolproject en gemeenschapscentrum.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
meer hier http://www.justnodoubt.net/gallery/shoots/lamb/ok/index.html
en www.nodoubtweb.com
Een topmodel, getrouwd met Seal (zanger).quote:
Idd, heel leuk voor ze.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef rena het volgende:
[..]
Een topmodel, getrouwd met Seal (zanger).
[afbeelding]
Leuk voor ze!![]()
pics?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef -Mellow- het volgende:
die aukje heeft al best een buik voor iemand die nog maar 3 maand zwanger is. soms zie je het na 3 maand nauwelijks.
9 maanden geledenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Wanneer is Heidi eigenlijk bevallen van hun zoontje? Nog niet zo lang geleden toch?
ehm, ja dat zag ik dus in shownieuwsquote:
En ook op Glamour.com:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef AnnaStesia het volgende:
Net bij shownieuws gehoord dat Heidi Klum ook weer zwanger is!
quote:HAPPY FAMILIES
Heidi Klum is expecting her third baby. Rumours first surfaced about the model earlier this week, and yesterday her husband Seal confirmed the news. "It gives me great joy to announce that Heidi, Leni, Henry and I are expecting a new addition to our ever increasing family," the proud father told People magazine. "We all feel both excited and fortunate to be able to share this experience once again." Officially celebville's cutest couple, Seal and Heidi started dating in 2004, when Heidi was pregnant with her first child, Leni – the result of her relationship with serial modeliser Flavio Briatore. The pair married last May in Mexico, with Heidi giving birth to little Henry that autumn. "The arrival of any child brings you a lot of happiness," Seal said at the time. (21 June, 2006, 8:30AM) SOURCE: PEOPLE
Ik snap nog steeds niet wat Heidi Klum in die Seal ziet.Maar ja,ze ging ook vroeger met die oude Italiaanse bokquote:
Wat is er mis met Seal dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat Heidi Klum in die Seal ziet.Maar ja,ze ging ook vroeger met die oude Italiaanse bok![]()
Vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:27 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Wat is er mis met Seal dan?
Alweer?! Die 2 zijn toch al getrouwd?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:32 schreef hardsilence het volgende:
Hm, in de spits/metro stond dat ze binnenkort gaan trouwen.
Staat al eerder in dit topic dat ze getrouwd zijn idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Alweer?! Die 2 zijn toch al getrouwd?!
Zo zie je maar weer, zelfs de krant is niet altijd up to datequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Staat al eerder in dit topic dat ze getrouwd zijn idd.
Uhh.. vluchtig gelezen dus. Je kan ook niet alles bij houden.![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Poeh, dat gaat snel zeg..
zei ze in een interviewquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dacht dat ze een maand of vijf was, hooguit.
Simpel.... ze raakte in verwachting toen Sean 3 maanden oud was....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:39 schreef Moja het volgende:
Nog 2 maanden?Hoe krijgt ze dat voor elkaar
..
Inderdaad ik houd sowieso niet van die slippers..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
ze heeft wel een hele mooie jurk aan op de eerste foto
die tweede ook wel, maar die slippers eronder maakt het zo lomp.
maar misschien heeft ze last van dikke voeten.
Heb je 'n uurtje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Seal lijkt mij juist een ontzettend leuke, down to earth vent.
Wat hij in Heidi ziet, is mij dan weer een raadsel.
![]()
Dat weet je helemaal niet, want ze wil zich laten verrassen zei ze in het interview van laatst.quote:
Ah, dan zal het wel waar zijn. Net als toen ze zei dat ze geen sex wilde voor het huwelijk bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, want ze wil zich laten verrassen zei ze in het interview van laatst.
heeft er niks mee te makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, dan zal het wel waar zijn. Net als toen ze zei dat ze geen sex wilde voor het huwelijk bijvoorbeeld...
En nu maar hopen dat zijn vrouw niet zwanger is van de negerquote:Op zondag 25 juni 2006 18:02 schreef teigan het volgende:
Eddy Zoey(?) wordt ook vader...
Het jochie heet Tennyson.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
De in Nieuw-Zeeland geboren acteur Russell Crowe is vrijdag opnieuw vader geworden van een zoon. Crowe's vrouw, de zangeres Danielle Spencer, bracht het jongetje in een ziekenhuis in Sydney ter wereld, meldde Crowe's manager. Het stel heeft al een zoontje van twee jaar, Charlie.
Crowe is bekend door zijn rollen in onder meer A Beautiful Mind en Gladiator.
Bron
quote:We're starting to think Gwen Stefani just got pregnant so she could rock really stylish maternity wear and design really cute baby clothes.
On Thursday, the new mom toted around lil' Kingston in a Gucci carrying case.
Wonder if she has Givenchy diapers?
quote:AMSTERDAM - Tennisser Sjeng Schalken is de trotse vader geworden van een dochtertje. Zijn vrouw Ricky is maandagmiddag 10 juli bevallen van Jackie; 4 kilogram schoon aan de haak en maar liefst 58.5 cm lang. Nog maar een paar dagen oud en nu al heeft het meisje een record gevestigd. Nog nooit eerder werd in het ziekenhuis een dergelijke lengte gemeten bij een pasgeboren kind.
Sjeng Schalken is de trotse vader van Jackie.
De kinderarts heeft de lengte van baby Jackie zelfs twee keer moeten nameten. "Het is een uitzonderlijk lang kind", vertelt papa Sjeng. "Het was dan ook een zware bevalling." Gelukkig maken moeder en kind het goed.
De Nederlandse topsporter is dolgelukkig met zijn kleine meid. "Daar kan geen tennisprestatie tegenop."
Ik aan Jackie Onassis!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:53 schreef Cheesecake het volgende:
Brr...Jackie...wat een naam. Het eerste waar ik dan aan denk ik zo'n veel te dikke Amerikaanse vrouw met legging en buideltas.
58.5 cm is ongeveer de lengte van een baby van 10 maanden of zo, geloof ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef Evilia het volgende:
Jezus! 58.5 cm langdat is inderdaad uitzonderlijk lang
ben wel benieuwd naar de kleine
![]()
Nou das wat overdrevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:02 schreef rena het volgende:
[..]
58.5 cm is ongeveer de lengte van een baby van 10 maanden of zo, geloof ik![]()
![]()
Het wordt uitgesproken als zjackie...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ik aan Jackie Onassis!![]()
[afbeelding]
Sjekkiequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:07 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Het wordt uitgesproken als zjackie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |