echt iets voor mij dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:22 schreef Pudy het volgende:
Er zijn geloof ik iets van 13 hygiy cd's. Meeste staan echt slechte kwaliteit nummers op / nummer die al op verschillende bootlegs staan.
Niet heel erg bijzonder, maar iets voor de echt echte fan.
Er is bestaan ook video-opnames van dat concert.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef Pudy het volgende:
Er is ook een bootleg van het optreden in 1971 in kralingen (Rotterdam)
ik in iedergeval nietquote:Op zondag 2 juli 2006 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is bestaan ook video-opnames van dat concert.
Als iemand die heeft...
Got it.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is bestaan ook video-opnames van dat concert.
Als iemand die heeft...
Alleen is het beeld niet echt heel geweldig.quote:Pink Floyd - Live at Kralingen-Holland-1970
heb je een screenshot?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:53 schreef Pudy het volgende:
[..]
Got it.
[..]
Alleen is het beeld niet echt heel geweldig.
Wat een ongelooflijk toeval dat ik dat standaard bij de PC kreegquote:
Sinds wanneer zingen ze in a saucerfull of secrets?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:00 schreef Zanderrr het volgende:
Die video van Kralingen staat ook op Youtube. Er wordt in Saucerful of Secrets wel een beetje vals gezongen door de heer Gilmour, trouwens.
En echt zo'n 'beschaafd applaus' van de hippies.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:51 schreef Zanderrr het volgende:
Maar goed, toch altijd leuk om te zien, die oude beelden.
dat duurde bij mij ook een tijdjequote:Op zondag 2 juli 2006 17:48 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Hehe, leuk om te zien, die oude opnames. Ik heb trouwens vandaag mijn eerste legale PF-album gekocht(dark side). Maar ik ben nu van plan mijn gehele PF verzameling legaal te maken.
Na verloop van tijd
Ja zo is het ook wel... Ik vind cd's van pf nog zoo duur The Wall kost nog steeds 30Euro geloof ik, dat vind ik nou toch te duur.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:33 schreef Pudy het volgende:
LP's vind ik altijd leuker om te sparen dan cd's.
the wall is inderdaad duurquote:Op zondag 2 juli 2006 21:48 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Ja zo is het ook wel... Ik vind cd's van pf nog zoo duur The Wall kost nog steeds 30Euro geloof ik, dat vind ik nou toch te duur.
Ik mis alleen A saucerful of secrets nog op Elpee van de studio albums, Devision Bell zal ook wel op elpee zijn maar die heb ik dan ook niet. Het is toch leuk zon Floyd verzameling, voor het nageslacht![]()
Same here. Alleen is Meddle vernaggeld door kinderhandjes.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:18 schreef Raphaelo29 het volgende:
heb op zo'n platenbeurs Animals en Pipers en Ummagumma gekocht (de LP). ik weet het niet; de geur, het vinyl, het veel grotere artwork....het ademt iets nostalgisch uit wat een cd nimmer kan vangen. m'n vader heeft ook nog o.a. Meddle op LP en daar heeft ie me destijds mee weten te vangen wat betreft het PF virus.
papaquote:Op zondag 2 juli 2006 23:18 schreef Raphaelo29 het volgende:
heb op zo'n platenbeurs Animals en Pipers en Ummagumma gekocht.
Maar vast niet eerste persing, inclusief 134 authentieke krassen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:12 schreef Pudy het volgende:
Die is niet zo heel bijzonder hoor Gert, ik diverse platenzaken kan je die halen voor een euro of 12.![]()
Das het mooiste van een LPquote:Op maandag 3 juli 2006 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar vast niet eerste persing, inclusief 134 authentieke krassen.
ik weet het niet precies meer Gert. ik denk tussen de 10 en 15 euro maar ik weet het niet meer. wat ik nog wel weet is dat ummagumma een beetje kromgetrokken was en knetterde als een gek haha, die was niet helemaal je van het meer, maar als je dan 'Saucerful of Secrets' live hoort klinkt het geweldig! en Animals op ware grote is toch schitterendquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef ummagumma het volgende:
[..]
papa![]()
![]()
wat heb je er voor betaald voor die LP's ?
Ik heb de eerste druk geloof ik, gekocht in de platen winkel en ook met kleine gebruikers sporen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar vast niet eerste persing, inclusief 134 authentieke krassen.
Nou gefeliciteerd dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:52 schreef Pudy het volgende:
[..]
Ik heb de eerste druk geloof ik, gekocht in de platen winkel en ook met kleine gebruikers sporen.Niet om er mee op te scheppen, maar je kan een hoop pink floyd platen gewoon in de winkel kopen (2e hands) Meestal iets tussen de 5 en 15 euro.
![]()
Mooie lijst (vooral de verschillende persingen enzo)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:59 schreef Pudy het volgende:
Dit zijn trouwens mijn pink floyd lp's / cd's
Pulse? Eerst maar eens naar Ahoy rennen morgen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:41 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, morgen naar de winkel rennen.. de Pulse DVD lijkt nu eens wél klaar te zijn. Ja, echt waar!
ik moet beide doen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Pulse? Eerst maar eens naar Ahoy rennen morgen.
ja die is klaar, ik trof 'm net onverwacht aan in de bus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:41 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, morgen naar de winkel rennen.. de Pulse DVD lijkt nu eens wél klaar te zijn. Ja, echt waar!
dat klopt ja, was ook al bij de laserdisc vcd versiequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja die is klaar, ik trof 'm net onverwacht aan in de bus.
de tracklist is anders dan de cd. Is het wel hetzelfde optreden?
Amused to death heb ik op CD en op Tape.. amused to death is heel lastig te krijgen op vinyl + heel erg prijzig. Ca ira heb ik op mp3, en die cd koop ik ook nog wel een keer, zit alleen nu financieel een beetje in de knoop helaas (vakantie betalenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:38 schreef ummagumma het volgende:
[..]
Mooie lijst (vooral de verschillende persingen enzo)
Ik mis bij Roger Waters Amused to Death en Ça Ira...toch wel must haves voor de verzameling
Ik ben eens benieuwd of er vrijdag een stand staat met Roger Waters prularia in de Ahoy.... heb er wel erg veel zin in
ze hebben toendertijd 14 avonden in Earl's Court gestaan (of eigenlijk 15, maar één show werd gecancelled omdat tijdens Shine On een zitgedeelte instortte..) ; de Laserdisc/DVD is van 1 avond, de CD is een samenstelling van een aantal avonden. De setlist wisselde inderdaad vaak van avond tot avond: de eerste paar optredens van de tour bijvoorbeeld deden ze niet eens de gehele Dark Side of The Moonquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja die is klaar, ik trof 'm net onverwacht aan in de bus.
de tracklist is anders dan de cd. Is het wel hetzelfde optreden?
Voor niet al teveel geld zijn het leuke dingen, die eclipsed platen hebben een hele goed kwalitiet en op the return of the sons of nothing staat een hele vette versie van echoes!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
deze 3 (van jouw lijstje)
eclipsed part I
eclipsed part II
The return of the sons of nothing
zag ik nog liggen bij King Kong Records in leeuwarden
voor niet al te veel geld
zijn die de moeite waard?
zal eens kijken als ik die kan downloadenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef Pudy het volgende:
[..]
Voor niet al teveel geld zijn het leuke dingen, die eclipsed platen hebben een hele goed kwalitiet en op the return of the sons of nothing staat een hele vette versie van echoes!
haha denk je dat Roger Waters zoiets zou toelaten?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:40 schreef ummagumma het volgende:
dacht dat pulse volgende week uitkomt?
misschien issie morgen wel te koop in de ahoy![]()
het zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:25 schreef Pudy het volgende:
[..]
haha denk je dat Roger Waters zoiets zou toelaten?
Ik heb dat ene echoes nummer wel voor je zal hem ff uploaden.. just a sec
-edit-
here it is:
http://rapidshare.de/file(...)choes_live_.wma.html
Ga jij nog foto's nemen toevallig? (Dan hoef ik niet te gaan lopen kloten met een matige telefooncamera.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |