Wel eens gedaan, werkte goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sterker nog, je kunt ze zelf maken van een frisdrankfles, aluminiumfolie en wat duct-tape!
Nietes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef Misstique het volgende:
Fout in de TT.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Sappige Tieten En Ranzige Flubberlullen is ook nog een optie.
Jij begon toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
Tief nou eens op met het veranderen van dat ding..
Heul nie!quote:
Ik heb dat ding alleen maar gemaakt.quote:
Ja. Maar ik dacht dat jij ook de eerste was die er voor de grap een keer wat anders van maakte.quote:
Nee. Hihi.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja. Maar ik dacht dat jij ook de eerste was die er voor de grap een keer wat anders van maakte.
Is het zó goed dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieus, de eerstvolgende keer dat Anathema in het land is ben ik er godverredomme bij. Al moet ik er een dorp hongerkinderen voor uitmoorden.
Dan ga ik met je mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieus, de eerstvolgende keer dat Anathema in het land is ben ik er godverredomme bij. Al moet ik er een dorp hongerkinderen voor uitmoorden.
Simpel. Nostalgisch.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Whehe, ik heb de vorige ook nog. Niet om aan te zien.
[afbeelding]
Bronbestand?quote:
en díé heb jij dus (vrij ingrijpend) veranderd!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Whehe, ik heb de vorige ook nog. Niet om aan te zien.
[afbeelding]
Dat heb ik al 's gedaan. Volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het zó goed dan?
Stuur maar wat als ik thuis ben.
Tof.quote:
De achtergrond los van de text enzo... En welk lettertype heb je gebruikt? of heb je dat zelf getekent?quote:
Oh, nee ik heb geen bronbestand volgens mij. Even kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De achtergrond los van de text enzo... En welk lettertype heb je gebruikt? of heb je dat zelf getekent?
Ohja en ze zijn al 5 keer ofzo hier geweest terwijl ik groot fan was en alle keren kon ik niet. Dat wekt irritatie op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het zó goed dan?
Stuur maar wat als ik thuis ben.
Neen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, nee ik heb geen bronbestand volgens mij. Even kijken.
Ik zie nu pas dat dat "STERF" oplevertquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Sappige Tieten En Ranzige Flubberlullen is ook nog een optie.
Herkenbaar. Ik had twee keer eerder kaarten voor Metallica, maar zat ver weg vanwege werkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja en ze zijn al 5 keer ofzo hier geweest terwijl ik groot fan was en alle keren kon ik niet. Dat wekt irritatie op.
Doortastende Winnaar Alsmede Reusachtig Ravottende Ergonomische Leukerd!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat "STERF" oplevert
En dan is het nog best frustrerend dat je vrienden er wél zittenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had twee keer eerder kaarten voor Metallica, maar zat ver weg vanwege werk
De eerste keer had ik de kaarten helemaal verpatst via marktplaats, de tweede keer (toen ik godver zélf om half zeven 's ochtends bij de VVV stondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan is het nog best frustrerend dat je vrienden er wél zitten.
Die Deadwingtour van PT, Mt? In het begin was Anathema het voorprogramma. Ze zijn twee keer in NL geweest, zoals je misschien weet. God wat baalde ik dat ik de eerste keer niet kon.
Laten we samen huilen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
De eerste keer had ik de kaarten helemaal verpatst via marktplaats, de tweede keer (toen ik godver zélf om half zeven 's ochtends bij de VVV stond) heeft een maat 'm overgenomen.
Dat wist ik ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Deadwingtour van PT, Mt? In het begin was Anathema het voorprogramma. Ze zijn twee keer in NL geweest, zoals je misschien weet. God wat baalde ik dat ik de eerste keer niet kon.
Ik zeg niet dat ik er bij was.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je erbij was. Alsjeblieft.
Ik niet, maar wat wil je weten?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje, wie heeft wel 's een flinke snee met hechtingen gehad? Heb even een ervaringsdeskundige nodig.
Ik wil weten of het nat mag worden of niet. Ik was niet wakker genoeg om het te vragen en de mongolen hebben er niets over gezegd.quote:
9 stuks in een scheenbeen, is dat voldoende?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje, wie heeft wel 's een flinke snee met hechtingen gehad? Heb even een ervaringsdeskundige nodig.
dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil weten of het nat mag worden of niet. Ik was niet wakker genoeg om het te vragen en de mongolen hebben er niets over gezegd.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet nat mag worden, mits zonder verband enzo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil weten of het nat mag worden of niet. Ik was niet wakker genoeg om het te vragen en de mongolen hebben er niets over gezegd.
Wat heb ik daar nou aan?! Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Ik bedoel, als het echt niet mocht hadden ze dat we lgezegd toch?quote:
Het zal toch een keer schoon moeten enzo, voorzichtig wassen moet echt wel kunnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?! Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Ik bedoel, als het echt niet mocht hadden ze dat we lgezegd toch?
Je loopt hooguit het risico dat het van die in water-oplossende hechtingen zijn!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?! Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Ik bedoel, als het echt niet mocht hadden ze dat we lgezegd toch?
Of iig desinfecterende.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Misstique het volgende:
Als ik jou was zou ik alleen géén zeep gebruiken c_c.
Die had ik toen ze dat ding erin gezet hebben, sta je op, pleurt er een stukje hechting van je beenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je loopt hooguit het risico dat het van die in water-oplossende hechtingen zijn!
maar dat denk ik niet, als het om een grote jaap gaat!
Dat had ik me ook al bedacht ja. Auquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Misstique het volgende:
Als ik jou was zou ik alleen géén zeep gebruiken c_c.
Hai Mer!quote:
Heb je echt Cilit Bang gebruikt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe oe het prikt het prikt. Kut kut.
En toch ben je verbazende vrolijk! Way to go, girl!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe oe het prikt het prikt. Kut kut.
Ik heb zo m'n momenten. Ze zijn niet zo lang, maar ze zijn er.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En toch ben je verbazende vrolijk! Way to go, girl!
Tóf.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef ehqo het volgende:
Vinyl.
Anathemaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[knip]
Like what?quote:
Dat gebeurt allemaal tussen je oren, gewoon overheen zetten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, dat prikken wordt ietsje minder leuk nu, maar ik blijf positief..
ok, ok! ik hou al op!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, dat prikken wordt ietsje minder leuk nu, maar ik blijf positief..
Bliksem?quote:
Ken je vast niet, Lemon Jelly, nieuwe EP van Boards of Canada en Global Communication.quote:
Ken ik idd niet. Wat voor stijl?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ken je vast niet, Lemon Jelly, nieuwe EP van Boards of Canada en Global Communication.
Hm, als dat een beetje doorzet krijg ik rond middernacht ook nog wel wat te zien.quote:
Dat heeft geen zin. Ik heb, toen ik 'm twee dagen had, het hoofd uitgehold.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er niet iemand een david-voodoo poppetje? zo ja, zou je die even aan het leren kunnen zetten?
Och, dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Ik heb, toen ik 'm twee dagen had, het hoofd uitgehold.
Ehm, lounge en ambient. Elektronisch maar innovatief en/of kalmerend. Moeilijk te beschrijven altijd.quote:
Je nickname is in ieder geval puik gekozen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Of je laat even een schaar op je blote voet vallen en snijdt jezelf. God, ik ben écht een kluns.
Absoluut.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Je nickname is in ieder geval puik gekozen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Of je laat even een schaar op je blote voet vallen en snijdt jezelf. God, ik ben écht een kluns.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je nog lichaamsdelen over die geheel in tact zijn?
www.allmusic.com is je vriend in dit soort zaken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ehm, lounge en ambient. Elektronisch maar innovatief en/of kalmerend. Moeilijk te beschrijven altijd.
Ik ben bekend met het genre.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ehm, lounge en ambient. Elektronisch maar innovatief en/of kalmerend. Moeilijk te beschrijven altijd.
Ik had hier gister een of andere ranzige dikke tor binnen. Maar mijn Telefoongids was sterkerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:04 schreef Neenetje het volgende:
D'r zat een spin op m'n muur.. en toen kwam ik dichterbij en toen camoufleerde 'ie zich..
Als een stof onder m'n bed.![]()
Dat is de kracht.. van de telefoongids... *KRAK*quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had hier gister een of andere ranzige dikke tor binnen. Maar mijn Telefoongids was sterker.
Ew.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat is de kracht.. van de telefoongids... *KRAK*
Móet het in die volgorde?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef cerror het volgende:
Bier.Tetten.Oorlog.
Ik voldoe aan één miezerig punt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef cerror het volgende:
Bier.Tetten.Oorlog.
Doet me denken, morgen Helen of Troy op tv. Herinneren jullie me daar even aan liefjes?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef cerror het volgende:
Bier.Tetten.Oorlog.
T'is een optie.quote:
2 punten hoop ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik voldoe aan één miezerig punt.
La Turquie, deux points...quote:
Ik houd niet echt van dat berbergejengel.quote:
Links en rechts.quote:
Oh, zo. Ja, ehm. Nou, boeiend. Het songfestival is toch über gay.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaja, dat snapte ik, maar in Songfestival-termen, zeg maar. Maar goed, twee puntjes, ok.
soms.quote:
niet.quote:
Je ziet eruit als een slagveld?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik voldoe aan één miezerig punt.
+2 Scherp.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Soms, heel soms ben je écht grappig.
da's 2x in 1 topic!quote:
quote:
Tof. Maar als u niet bent, waar is dan de machine?quote:
quote:
Nu geen kapsones krijgen he.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof. Maar als u niet bent, waar is dan de machine?
Komt u nog even online voor ik ga slapen?
[..]Toch ben ik blij dat je het geleerd hebt McD.. af en toe humor te tonen.
quote:
I shall see.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tof. Maar als u niet bent, waar is dan de machine?
Komt u nog even online voor ik ga slapen?
Heeft jezus hier iets mee te maken of kon hij al zien?quote:
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heeft jezus hier iets mee te maken of kon hij al zien?
En een likje boter, niet ontbrekend op brood.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:54 schreef ehqo het volgende:
Brood, pindakaas, rozebotteljam. Een combinatie apart.
Ik wil ook onweer!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn moeder is heul bang voor onweer, en het dondert en bliksemt hier inmiddels aardig, dus ik ben de bikkel aan het wezen en sta met d'r op balkon te kijken.
Je hebt je pc naar buiten gesleept?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn moeder is heul bang voor onweer, en het dondert en bliksemt hier inmiddels aardig, dus ik ben de bikkel aan het wezen en sta met d'r op balkon te kijken.
Onweer is tof.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ma, blijf rustig kijken, dan deel ik dit tafereel even met mijn geliefde Fok!kers."quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Neenetje het volgende:
Je hebt je pc naar buiten gesleept?
Bikkel.
Met inmiddels de cam, gericht op de bange moeder om als filmpje te uploaden op googlevideo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:08 schreef JDude het volgende:
[..]
"Ma, blijf rustig kijken, dan deel ik dit tafereel even met mijn geliefde Fok!kers."
Nee ze ging nog even opruimenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:08 schreef JDude het volgende:
[..]
"Ma, blijf rustig kijken, dan deel ik dit tafereel even met mijn geliefde Fok!kers."
Hey, niet zo brutaal he!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hier niets. Kutweergoden, ik veracht jullie.
Geen idee, ken dat plaatje al zo lang.quote:
Hier ineens een hoosbuiquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hier niets. Kutweergoden, ik veracht jullie.
Arme mensen, zonder muziek.quote:
Hiwer hetzelfde, maar de hitte is er nog wel...quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier ineens een hoosbui. Ik kon nog net op tijd naar binnen strompelen
. En kéiharde onweer. Nou moet ik verdomme m'n raam dichtdoen omdat het anders naar binnen regent
.
Joh verrassend, aangezien je een kilometer verderop zit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hiwer hetzelfde, maar de hitte is er nog wel...
Hier bij de maastunnel liggen al hele plassen binnen een minuut.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joh verrassend, aangezien je een kilometer verderop zit.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en.
Ik heb net het krukje óp m'n kleine teen gezet, dus nu zijn allebei m'n voeten kapot.
Zal ik wat in een potje opvangen voor je en opsturen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef ehqo het volgende:
Komt er nog wat van. Ik sta te wachten.
Hopelijk is die bui ook snel hier! dan koelt eindelijk het dak een beetje af!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier ineens een hoosbui. Ik kon nog net op tijd naar binnen strompelen
. En kéiharde onweer. Nou moet ik verdomme m'n raam dichtdoen omdat het anders naar binnen regent
.
Stoethaspel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en.
Ik heb net het krukje óp m'n kleine teen gezet, dus nu zijn allebei m'n voeten kapot.
oh ja sorry, je poppetje lag op de grond!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en.
Spectakel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik wat in een potje opvangen voor je en opsturen?
Mên, dit is nog niets. Ooit in Turkije toen ik terug kwam van het strand op een extreem zonnige dag binnen 15 minuten tot aan m'n middel in het water gestaan, op de stoepquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
OMFG, de wegen staan gewoon blank.
Vooral de natuurrampen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mên, dit is nog niets. Ooit in Turkije toen ik terug kwam van het strand op een extreem zonnige dag binnen 5 minuten tot aan m'n middel in het water gestaan, op de stoep.
Ik zei het al, daar is alles beter.
Echt typisch een buitenlander, rot dan lekker op!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zei het al, daar is alles beter.
Als ik ineens ofline ga, weten jullie hoe het komt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:32 schreef mcDavid het volgende:
wheheh, flitsen op nog geen honderd meter hier!
Ik hoop dat 'ie inslaat bij je.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:32 schreef mcDavid het volgende:
wheheh, flitsen op nog geen honderd meter hier!
Ga eens met een erectie op het dak liggen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik ineens ofline ga, weten jullie hoe het komt!
OMFG!quote:
Idee voor een stripje!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Of tijdens het golfen de beste man vragen wat z'n handicap is..
In dezelfde range..
*adem inhoudtquote:
Whehehehe.quote:
Jammer dat morning glory is gestopt.quote:
Dat ben ik nu aant doenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:50 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Morning glory is tof.
Heb ze een keertje allemaal bekeken.
Ik ook, en toen vond ik het jammer dat ik bij het einde was en het bleek dat het niet verder ging.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:50 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Morning glory is tof.
Heb ze een keertje allemaal bekeken.
En dan héél hard lachen..quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, en toen vond ik het jammer dat ik bij het einde was en het bleek dat het niet verder ging.
Whehhee, ik trek me daar niks van aan, ik lach gewoon. Maar zit eigenlijk toch wel zo van ohh.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En dan héél hard lachen..
En dan ohhh.. daar mag je niet om lachen
En dan héél hard lachen..
Hey, jij laat je gezicht ook niet meer vaak in BEF zien.quote:
M'n leven zorgt er steeds voor dat ik geen tijd heb.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey, jij laat je gezicht ook niet meer vaak in BEF zien.
Ja, wat heb je er eigenlijk aan, zo'n leven, ik vind het amar irritant dat die af en toe op duikt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:24 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
M'n leven zorgt er steeds voor dat ik geen tijd heb.![]()
![]()
Levens stinken zijn veeleisend en slurpen al je tijd op. Hé! Op het eerste na (soms) zijn het net vrouwen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, wat heb je er eigenlijk aan, zo'n leven, ik vind het amar irritant dat die af en toe op duikt.
...en verslavend en lekker. Goh, er zijn veel overeenkomsten....quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar toch kunnen ze leuk zijn.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
...en verslavend en lekker. Goh, er zijn veel overeenkomsten....
quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:34 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik snap nu ook opeens de term life is a bitch
Trusten.quote:
Toch bang van de donder en bliksem.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:19 schreef Litso het volgende:
Heu, is c_c al weg?
Hadden. Nu hebben we matige regen, net was het plensbuien for life.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:24 schreef Litso het volgende:
Jullie hebben onweer? Ik wil ook!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hadden. Nu hebben we matige regen, net was het plensbuien for life.
Amsterdamquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Woon je in omg. amsterdam, of dordrecht?
De titel klinkt wel tof!quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:29 schreef Litso het volgende:
Shooting Vegetarians is een kútfilm.
PS.quote:
Hehe, dat wel ja.quote:
* PrintScreen mompelt iets van voordeel en twijfelquote:
Toch gezellig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen mompelt iets van voordeel en twijfel
Wel voor kort... om 7 uur staan de kranen hier weer volop te werkenquote:
Kranen? Ik ga zzelf bij de 200 poosts stoppen heb ik me voorgenomen, vandaag de uitlsag van m'n examen en ken gebelt worden door uitzendbureau.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel voor kort... om 7 uur staan de kranen hier weer volop te werken
Zou je hier (ookal gaat het ten moste van postsnelheidquote:
Bouwkranenquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kranen? Ik ga zzelf bij de 200 poosts stoppen heb ik me voorgenomen, vandaag de uitlsag van m'n examen en ken gebelt worden door uitzendbureau.
Ik kop hem alvast in dan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:38 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet wachten. Ik ga zo wel even buiten door de regen lopen.
Zou ik dwars doorheenslapen, en bedankt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bouwkranen
Ik zal dubbel voor je duimen
Sinds wanneer is die regel ingesteldquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zou je hier (ookal gaat het ten moste van postsnelheid. ) PI's kunnen gebruiken?
Hier bakken volquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:39 schreef Slarioux het volgende:
Nog geen regen hier!
Ow... PIquote:
Is al een hele lange tijd, het is geen regel, maar het wordt op prijs gestelt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die regel ingesteld
Zie hier mijn eerder gemaakte punt.
Nu met PI
Het is ff wennen ja.quote:
Ik ook.quote:
Correct gebruik van grammaticale regels ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is al een hele lange tijd, het is geen regel, maar het wordt op prijs gestelt.
Dus nu praat 'ie in slang?quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben een IRC bot aan het bouwen maar ik ben niet in een nerd bui.
Waar ga ik de fout in?quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Correct gebruik van grammaticale regels ook.
Kijk dit even:quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan ben je ergens mee bezig, heb je een paar regels code en dan laat je het liggen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
Geen kwartet.
Keejquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is al een hele lange tijd, het is geen regel, maar het wordt op prijs gestelt.
Kom mijn htdocs eens bekijkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan ben je ergens mee bezig, heb je een paar regels code en dan laat je het liggen..
quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kijk dit even:
http://video.google.com/videoplay?docid=6880888700625496919&q=basshunter
Dat wordt leuk, want vrijdag is ook die verjaardag van jody.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
Ohja, stond nou in die mail van nina over vrijdag 'meeting'?
Truste PI PSquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Keej
Wat ik nu op prijs stel is om te gaan slapen
Welterusten allenen mischien tot later
Let op... weer een PI
Eerst de meeting. uurtje of 6 @ Touché. Dan voeder, dan Jody.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat wordt leuk, want vrijdag is ook die verjaardag van jody.
Herkenbaar. Toen ik een htdocs had, nu heb ik gewoon losse mappen die rond slingeren op een server.quote:
Owja, dat was het. Ff de wekker zettenquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerst de meeting. uurtje of 6 @ Touché. Dan voeder, dan Jody.
Hoewel dat laatste ook andersom mag
Trusten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Keej
Wat ik nu op prijs stel is om te gaan slapen
Welterusten allenen mischien tot later
Let op... weer een PI
Mit haakjes?quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
Ik heb gister ook een beetje met mirc zitten pielen. #[bef] aangemaakt..
Helemaal gekekengeluisterd, geniaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kijk dit even:
http://video.google.com/videoplay?docid=6880888700625496919&q=basshunter
Nee, maar hij is wel coolquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Helemaal gekekengeluisterd, geniaal.. Alleen jammer dat die subs niet altijd goed leesbaar zijn.
EEn aanrader, op het einde wordt het juist toffer.quote:
Eigenlijk kun je gewoon iedere willekeurige tekst eronder zetten als ondertiteling!quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Helemaal gekekengeluisterd, geniaal.. Alleen jammer dat die subs niet altijd goed leesbaar zijn.
VOor de mensne die geen duits kunnen, zoals ik, wel. Het is een oversync en die is gesubtitled. De tekst klopt ook niet met z;n mond he.quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je gewoon iedere willekeurige tekst eronder zetten als ondertiteling!
Duits?quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
VOor de mensne die geen duits kunnen, zoals ik, wel. Het is een oversync en die is gesubtitled. De tekst klopt ook niet met z;n mond he..
Maar at hij zegt klopt wel met de subs, spammers bv.
Je kan zeker ook niet slapen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:02 schreef Litso het volgende:
Warm. Moe. Verveeld.
Het klonk duits, wat is het dan?quote:
Komt uit zweden ofzo. Het gaat volgens mij ook echt over een IRC botjequote:
Ken ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |