Wel eens gedaan, werkte goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sterker nog, je kunt ze zelf maken van een frisdrankfles, aluminiumfolie en wat duct-tape!
Nietes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef Misstique het volgende:
Fout in de TT.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Sappige Tieten En Ranzige Flubberlullen is ook nog een optie.
Jij begon toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
Tief nou eens op met het veranderen van dat ding..
Heul nie!quote:
Ik heb dat ding alleen maar gemaakt.quote:
Ja. Maar ik dacht dat jij ook de eerste was die er voor de grap een keer wat anders van maakte.quote:
Nee. Hihi.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja. Maar ik dacht dat jij ook de eerste was die er voor de grap een keer wat anders van maakte.
Is het zó goed dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieus, de eerstvolgende keer dat Anathema in het land is ben ik er godverredomme bij. Al moet ik er een dorp hongerkinderen voor uitmoorden.
Dan ga ik met je mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieus, de eerstvolgende keer dat Anathema in het land is ben ik er godverredomme bij. Al moet ik er een dorp hongerkinderen voor uitmoorden.
Simpel. Nostalgisch.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Whehe, ik heb de vorige ook nog. Niet om aan te zien.
[afbeelding]
Bronbestand?quote:
en díé heb jij dus (vrij ingrijpend) veranderd!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Whehe, ik heb de vorige ook nog. Niet om aan te zien.
[afbeelding]
Dat heb ik al 's gedaan. Volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het zó goed dan?
Stuur maar wat als ik thuis ben.
Tof.quote:
De achtergrond los van de text enzo... En welk lettertype heb je gebruikt? of heb je dat zelf getekent?quote:
Oh, nee ik heb geen bronbestand volgens mij. Even kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De achtergrond los van de text enzo... En welk lettertype heb je gebruikt? of heb je dat zelf getekent?
Ohja en ze zijn al 5 keer ofzo hier geweest terwijl ik groot fan was en alle keren kon ik niet. Dat wekt irritatie op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het zó goed dan?
Stuur maar wat als ik thuis ben.
Neen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, nee ik heb geen bronbestand volgens mij. Even kijken.
Ik zie nu pas dat dat "STERF" oplevertquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Sappige Tieten En Ranzige Flubberlullen is ook nog een optie.
Herkenbaar. Ik had twee keer eerder kaarten voor Metallica, maar zat ver weg vanwege werkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja en ze zijn al 5 keer ofzo hier geweest terwijl ik groot fan was en alle keren kon ik niet. Dat wekt irritatie op.
Doortastende Winnaar Alsmede Reusachtig Ravottende Ergonomische Leukerd!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat "STERF" oplevert
En dan is het nog best frustrerend dat je vrienden er wél zittenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had twee keer eerder kaarten voor Metallica, maar zat ver weg vanwege werk
De eerste keer had ik de kaarten helemaal verpatst via marktplaats, de tweede keer (toen ik godver zélf om half zeven 's ochtends bij de VVV stondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan is het nog best frustrerend dat je vrienden er wél zitten.
Die Deadwingtour van PT, Mt? In het begin was Anathema het voorprogramma. Ze zijn twee keer in NL geweest, zoals je misschien weet. God wat baalde ik dat ik de eerste keer niet kon.
Laten we samen huilen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
De eerste keer had ik de kaarten helemaal verpatst via marktplaats, de tweede keer (toen ik godver zélf om half zeven 's ochtends bij de VVV stond) heeft een maat 'm overgenomen.
Dat wist ik ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Deadwingtour van PT, Mt? In het begin was Anathema het voorprogramma. Ze zijn twee keer in NL geweest, zoals je misschien weet. God wat baalde ik dat ik de eerste keer niet kon.
Ik zeg niet dat ik er bij was.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je erbij was. Alsjeblieft.
Ik niet, maar wat wil je weten?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje, wie heeft wel 's een flinke snee met hechtingen gehad? Heb even een ervaringsdeskundige nodig.
Ik wil weten of het nat mag worden of niet. Ik was niet wakker genoeg om het te vragen en de mongolen hebben er niets over gezegd.quote:
9 stuks in een scheenbeen, is dat voldoende?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje, wie heeft wel 's een flinke snee met hechtingen gehad? Heb even een ervaringsdeskundige nodig.
dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil weten of het nat mag worden of niet. Ik was niet wakker genoeg om het te vragen en de mongolen hebben er niets over gezegd.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet nat mag worden, mits zonder verband enzo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil weten of het nat mag worden of niet. Ik was niet wakker genoeg om het te vragen en de mongolen hebben er niets over gezegd.
Wat heb ik daar nou aan?! Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Ik bedoel, als het echt niet mocht hadden ze dat we lgezegd toch?quote:
Het zal toch een keer schoon moeten enzo, voorzichtig wassen moet echt wel kunnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?! Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Ik bedoel, als het echt niet mocht hadden ze dat we lgezegd toch?
Je loopt hooguit het risico dat het van die in water-oplossende hechtingen zijn!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?! Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Ik bedoel, als het echt niet mocht hadden ze dat we lgezegd toch?
Of iig desinfecterende.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Misstique het volgende:
Als ik jou was zou ik alleen géén zeep gebruiken c_c.
Die had ik toen ze dat ding erin gezet hebben, sta je op, pleurt er een stukje hechting van je beenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je loopt hooguit het risico dat het van die in water-oplossende hechtingen zijn!
maar dat denk ik niet, als het om een grote jaap gaat!
Dat had ik me ook al bedacht ja. Auquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Misstique het volgende:
Als ik jou was zou ik alleen géén zeep gebruiken c_c.
Hai Mer!quote:
Heb je echt Cilit Bang gebruikt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe oe het prikt het prikt. Kut kut.
En toch ben je verbazende vrolijk! Way to go, girl!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe oe het prikt het prikt. Kut kut.
Ik heb zo m'n momenten. Ze zijn niet zo lang, maar ze zijn er.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En toch ben je verbazende vrolijk! Way to go, girl!
Tóf.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef ehqo het volgende:
Vinyl.
Anathemaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[knip]
Like what?quote:
Dat gebeurt allemaal tussen je oren, gewoon overheen zetten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, dat prikken wordt ietsje minder leuk nu, maar ik blijf positief..
ok, ok! ik hou al op!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, dat prikken wordt ietsje minder leuk nu, maar ik blijf positief..
Bliksem?quote:
Ken je vast niet, Lemon Jelly, nieuwe EP van Boards of Canada en Global Communication.quote:
Ken ik idd niet. Wat voor stijl?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ken je vast niet, Lemon Jelly, nieuwe EP van Boards of Canada en Global Communication.
Hm, als dat een beetje doorzet krijg ik rond middernacht ook nog wel wat te zien.quote:
Dat heeft geen zin. Ik heb, toen ik 'm twee dagen had, het hoofd uitgehold.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er niet iemand een david-voodoo poppetje? zo ja, zou je die even aan het leren kunnen zetten?
Och, dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Ik heb, toen ik 'm twee dagen had, het hoofd uitgehold.
Ehm, lounge en ambient. Elektronisch maar innovatief en/of kalmerend. Moeilijk te beschrijven altijd.quote:
Je nickname is in ieder geval puik gekozen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Of je laat even een schaar op je blote voet vallen en snijdt jezelf. God, ik ben écht een kluns.
Absoluut.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Je nickname is in ieder geval puik gekozen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Of je laat even een schaar op je blote voet vallen en snijdt jezelf. God, ik ben écht een kluns.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je nog lichaamsdelen over die geheel in tact zijn?
www.allmusic.com is je vriend in dit soort zaken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ehm, lounge en ambient. Elektronisch maar innovatief en/of kalmerend. Moeilijk te beschrijven altijd.
Ik ben bekend met het genre.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ehm, lounge en ambient. Elektronisch maar innovatief en/of kalmerend. Moeilijk te beschrijven altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |