Natural Born Killer Racerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Achterband
[afbeelding]
Voorband
[afbeelding]
Ben dus aardig snel gegaanAl zal Pepijn ongetwijfeld over mijn vering beginnen
Mogelijke groepen waren geel (first-timers), groen, blauw, rood. Uiteraard begon ik in geel. Bedoeling is dat iedereen minstens 1x achter een marshall rijdt om de ideale lijn van het circuit te leren kennen. Nadeel was echter dat de groep first-timers zo groot was dat niet iedereen aan de beurt kwam
Tweede sessie ben ik wel achter de marshall gekomen en na de sessie zei die iets over een rode ferrari in zijn spiegel en dat ik op hem aan 't jagen was. Hij stuurde me naar groep blauw(normaal zou je dan naar groen gaan maar die mocht ik overslaan
) Is wel hard werken om ze daar bij te kunnen houden maar daar kwam ik voor
In groep geel zitten dus ook van die mensen waarvan je afvraagt wat ze op het circuit doenWaren twee gasten die echt extreem langzaamover het circuit gingen. Stokstijf op de motor, totaal niet meebewegen en de motor ook niet plat gooien. Resultaat >> iedereen werd opgehouden in dezelfde groep
(eerste sessies mag je niet inhalen, al gebeurde dat uiteindelijk wel want dit ging echt te ver
)
Vermomde chopperrijders
niet alleen wisselen, maar gewoon een groep overslaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Rode ferrariwat gaaf dat je meteen van groep mocht wisselen! Lekker gescheurd dus.
![]()
Je hoeft er ook niet zo achterlijk op te zitten als in de OPquote:
Is allemaal hetlzelfde model heurquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef ReneH83 het volgende:
vind die onderste qua looks er wel gaaf uitzien
Hey een newbie met een GSXF!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef ReneH83 het volgende:
vind die onderste qua looks er wel gaaf uitzien
Hoeft ook nietquote:
Rijkeluiskindekkequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:25 schreef BazzieK het volgende:
Nieuwe arlen ness jack + broek (combi ging niet ivm met broek 2 maten groter dan jas) en spidi handschoenen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope, nog niks gekocht...eerst 7 verkopen, morgen goede kans
plannen, tja op zich welmaar dit schijnt ook brute krachten te hebben
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
Verstand op nul en klapperboemen, wie het laatst remt ligt in de grindbak is stoer![]()
![]()
Is rietje toch nog een heel klein beetje op een circuit geweest.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
Hier nog wat picca's, zijn door andere mensen van afstand geschoten dus niet te veel van verwachten. Zijn crops van wazige foto's
Nope, geen KD's. Toen ik in groep blauw kwam en de anderen probeerde bij te houden was het elke bocht schrapen met de steppies (linker steppie ontmaagd, rechter semi-ontmaagd, eerste keer sinds ik tailrisers eronder hebquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet alleen wisselen, maar gewoon een groep overslaanphatte poop
zeker geen KD's gemaakt
??
Heb alles zelf betaald, kleding, motor, lessen enzquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
RijkeluiskindekkeMooi pak, vanwaar ookal weer de nieuwheid. Die ander was de maat niet helemaal goed ofzo?
Coole foto'squote:[..]Lekker
Zitten een paar heerlijk high-speed bochten in, niet alleen de Tarzanbocht
Hier nog wat picca's, zijn door andere mensen van afstand geschoten dus niet te veel van verwachten. Zijn crops van wazige foto's
Racing equipment
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog in groep geel, de Hugenholtz bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier de marshall waar ik op joegVaradero ja, maar gaat er wel kenkersnel mee over het circuit
[afbeelding]
Kumho bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Arie Luyendijk bocht![]()
[afbeelding]
Verstand op nul en klapperboemen, wie het laatst remt ligt in de grindbak is stoer![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
RijkeluiskindekkeMooi pak, vanwaar ookal weer de nieuwheid. Die ander was de maat niet helemaal goed ofzo?
[..]Jij bent goed bezig
![]()
![]()
[..]Lekker
Zitten een paar heerlijk high-speed bochten in, niet alleen de Tarzanbocht
Racing equipment
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog in groep geel, de Hugenholtz bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier de marshall waar ik op joegVaradero ja, maar gaat er wel kenkersnel mee over het circuit
[afbeelding]
Kumho bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Arie Luyendijk bocht![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef BazzieK het volgende:
Ziet er wel een beetje raar uit aangezien mijn benen veel groter zijn dan mijn bovenlichaamMaarja lelijk zal ik toch wel blijven dus kan er wel mee leven
![]()
Kenkerwerrumquote:
B1200 is cooliejoeliequote:zit serieuze bedenkingen te hebben over die bandit![]()
vooral vanwege de tijd
niet dat ik geen tijd heb om iets te doen, wat ik evt. kan doen natuurlijk maar wel de tijd die die monteur heeft
ik moet wel een paar dingen doen de komende maanden waar ik een rijdende motor voor nodig hebmaar goed, heb mijn monteur maar even een mail gestuurd hierover...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |