abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:03:06 #1
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_38823865
Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 50 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Vaste Meeters:
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZX9R '00 - (Kratjuh)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki GSX-R 600 '98 - (Gawaine)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Suzuki TL1000R '98 - (Worldbeater)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)

Stunters
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)

Gemeet:
  • BMW R1100S '01 - (richardgie)
  • Honda TransAlp '87 - (stinkie)
  • Cagiva Raptor 650 '01 - (Makster)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)

Posers:
  • BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '92 - (SterkStaaltje)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (-Eddow-)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • KTM LC4 400 (SM) '94 - (Cageon)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)

Theemutsen

Faithy (lessen)
    R2-D2 (pimbster)
    ondeugend (heeft A, maar nog geen motor)

FAQ (Frequently Asked Questions):

[afbeelding] Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

[afbeelding] Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

[afbeelding] Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

[afbeelding] Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

[afbeelding] Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

[afbeelding] Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

[afbeelding] Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

[afbeelding] Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

[afbeelding] Wie maakt de topics?
    De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

[afbeelding] Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Houden we niet meer bij (teveel werk )

BANDITS

Zoooo en hier weer verder

[ Bericht 2% gewijzigd door Rib-i op 13-06-2006 22:46:07 ]
  • pi_38823949
    Wat lief Je hebt de bandits laten staan!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_38824031
      dinsdag 13 juni 2006 @ 20:07:06 #4
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_38824042
    Damn, verkeerde aangepast
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:51 schreef hicham het volgende:

[..]

Achterband

[afbeelding]

Voorband

[afbeelding]

Ben dus aardig snel gegaan Al zal Pepijn ongetwijfeld over mijn vering beginnen Mogelijke groepen waren geel (first-timers), groen, blauw, rood. Uiteraard begon ik in geel. Bedoeling is dat iedereen minstens 1x achter een marshall rijdt om de ideale lijn van het circuit te leren kennen. Nadeel was echter dat de groep first-timers zo groot was dat niet iedereen aan de beurt kwam

Tweede sessie ben ik wel achter de marshall gekomen en na de sessie zei die iets over een rode ferrari in zijn spiegel en dat ik op hem aan 't jagen was. Hij stuurde me naar groep blauw (normaal zou je dan naar groen gaan maar die mocht ik overslaan ) Is wel hard werken om ze daar bij te kunnen houden maar daar kwam ik voor

In groep geel zitten dus ook van die mensen waarvan je afvraagt wat ze op het circuit doen Waren twee gasten die echt extreem langzaamover het circuit gingen. Stokstijf op de motor, totaal niet meebewegen en de motor ook niet plat gooien. Resultaat >> iedereen werd opgehouden in dezelfde groep (eerste sessies mag je niet inhalen, al gebeurde dat uiteindelijk wel want dit ging echt te ver )

Vermomde chopperrijders
    Natural Born Killer Racer
    pi_38824546
    Vind die Buell niet geheel geweldig
    pi_38824732
    Rode ferrari wat gaaf dat je meteen van groep mocht wisselen! Lekker gescheurd dus.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_38824742
    Volgens mij zit dat zwaar beroerd
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_38824774
    vind die onderste qua looks er wel gaaf uitzien
    pi_38824809
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
    Rode ferrari wat gaaf dat je meteen van groep mocht wisselen! Lekker gescheurd dus.
    niet alleen wisselen, maar gewoon een groep overslaan phatte poop zeker geen KD's gemaakt ??
    pi_38824928
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:24 schreef -XX- het volgende:
    Volgens mij zit dat zwaar beroerd
    Je hoeft er ook niet zo achterlijk op te zitten als in de OP Zitten zal wel meevallen, ertegen aan kijken is veel beroerder
    pi_38824947
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef ReneH83 het volgende:
    Is allemaal hetlzelfde model heur
    pi_38824982
    Ik vind dat kontje veel te kort tegenover die achterwiel

Ahhh maar verder is hij wel ok hoorrrrr ribi!
    Sowieso schrijf je zo.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 20:30:36 #13
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_38824998
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:25 schreef ReneH83 het volgende:
    Hey een newbie met een GSXF! Oh en een Sharpei.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 20:31:28 #14
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_38825036
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:20 schreef BazzieK het volgende:
    Vind die Buell niet geheel geweldig
    Hoeft ook niet
    Ik was naar deze aan het kijken. Heeft een mooie roffel een 2 cylinder (naked).

Ducati Monster
    Buell
    Suzuki TL1000
    ...
    pi_38825167
    Me computer begint te kraken als een gek!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_38825307
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:25 schreef BazzieK het volgende:
    Nieuwe arlen ness jack + broek (combi ging niet ivm met broek 2 maten groter dan jas) en spidi handschoenen.

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    Rijkeluiskindekke Mooi pak, vanwaar ookal weer de nieuwheid. Die ander was de maat niet helemaal goed ofzo?
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nope, nog niks gekocht...eerst 7 verkopen, morgen goede kans

plannen, tja op zich wel maar dit schijnt ook brute krachten te hebben
    Jij bent goed bezig
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoe was de Tarzanbocht
    Lekker Zitten een paar heerlijk high-speed bochten in, niet alleen de Tarzanbocht

Hier nog wat picca's, zijn door andere mensen van afstand geschoten dus niet te veel van verwachten. Zijn crops van wazige foto's

Racing equipment

Hier nog in groep geel, de Hugenholtz bocht

Hier de marshall waar ik op joeg Varadero ja, maar gaat er wel kenkersnel mee over het circuit

Kumho bocht

Arie Luyendijk bocht

Verstand op nul en klapperboemen, wie het laatst remt ligt in de grindbak is stoer

pi_38825403
    Goeie foto's
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_38825459
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef hicham het volgende:

Verstand op nul en klapperboemen, wie het laatst remt ligt in de grindbak is stoer
    was het niet kenkerwerrum

zit serieuze bedenkingen te hebben over die bandit vooral vanwege de tijd niet dat ik geen tijd heb om iets te doen, wat ik evt. kan doen natuurlijk maar wel de tijd die die monteur heeft

ik moet wel een paar dingen doen de komende maanden waar ik een rijdende motor voor nodig heb maar goed, heb mijn monteur maar even een mail gestuurd hierover...
      dinsdag 13 juni 2006 @ 20:43:34 #19
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_38825495
    quote:
    Hier nog wat picca's, zijn door andere mensen van afstand geschoten dus niet te veel van verwachten. Zijn crops van wazige foto's
    Is rietje toch nog een heel klein beetje op een circuit geweest.

Leuk dagje.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_38825512
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

niet alleen wisselen, maar gewoon een groep overslaan phatte poop zeker geen KD's gemaakt ??
    Nope, geen KD's. Toen ik in groep blauw kwam en de anderen probeerde bij te houden was het elke bocht schrapen met de steppies (linker steppie ontmaagd, rechter semi-ontmaagd, eerste keer sinds ik tailrisers eronder heb ), dus ik moest wel steeds meer gaan verzitten om de bochten door te kunnen komen en de groep bij te benen

Misschien voor een volgende keer
    pi_38825652
    quote:

[..]

Rijkeluiskindekke Mooi pak, vanwaar ookal weer de nieuwheid. Die ander was de maat niet helemaal goed ofzo?
    Heb alles zelf betaald, kleding, motor, lessen enz
    Andere zooi zat inderdaad niet echt geweldig, dit zit echt perfect Ziet er wel een beetje raar uit aangezien mijn benen veel groter zijn dan mijn bovenlichaam Maarja lelijk zal ik toch wel blijven dus kan er wel mee leven
    quote:
    [..]

Lekker Zitten een paar heerlijk high-speed bochten in, niet alleen de Tarzanbocht

Racing equipment

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier de marshall waar ik op joeg Varadero ja, maar gaat er wel kenkersnel mee over het circuit

[afbeelding]

Kumho bocht

[afbeelding]

[afbeelding]

Arie Luyendijk bocht

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Coole foto's
      dinsdag 13 juni 2006 @ 20:48:24 #22
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_38825691
    quote:

[..]

[..]

Jij bent goed bezig
    [..]

Racing equipment

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kumho bocht

[afbeelding]

[afbeelding]

Arie Luyendijk bocht

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    pi_38825840
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:47 schreef BazzieK het volgende:
    Ziet er wel een beetje raar uit aangezien mijn benen veel groter zijn dan mijn bovenlichaam Maarja lelijk zal ik toch wel blijven dus kan er wel mee leven
    quote:
    19 juli
    pi_38825868
    Vanwege de positieve reacties zal ik nog ff een piccie van mijn chickie posten

Die met de helm op uiteraard
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

was het niet kenkerwerrum
    Kenkerwerrum Edoch, niet zo heel erg tijdens het rijden. Je merkt pas dat je je de tering zweet als je stilstaat. Heb er in ieder geval niet zoveel last van gehad. Tussen de sessies door in de schaduw staan geeft een heerlijk verkoelend windje
    quote:
    zit serieuze bedenkingen te hebben over die bandit vooral vanwege de tijd niet dat ik geen tijd heb om iets te doen, wat ik evt. kan doen natuurlijk maar wel de tijd die die monteur heeft

ik moet wel een paar dingen doen de komende maanden waar ik een rijdende motor voor nodig heb maar goed, heb mijn monteur maar even een mail gestuurd hierover...
    B1200 is cooliejoelie Maar voor jou misschien een rare keuze, heb nooit eerder jouw verlangens naar een Bandit gehoord Vind het na vandaag met circuitdag wel jammer van de grondspeling die je tekort komt maar voorlopig kan ik nog heel wat aan mijn houding doen
    pi_38826456
    Geile piccies Hich

Super geil om op het circuit rond te crossen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')