abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38822938
Sinds ik verhuisd ben van mijn ouders uit Friesland naar het centrum van Rotterdam, kreeg ik ernstig last van concentratie-problemen. Misselijkheid en hoofdpijn waren aan de orde van de dag. Mijn studie leed daar erg onder. Ik kon amper mee komen met de overige studenten van mijn opleiding en miste veel colleges omdat ik vaak hoofdpijn had.

Als ik in het weekend bij mijn ouders in Friesland was, dan had ik nergens last van. Ik kon weer meekomen met mijn leeftijdsgenootjes, ik had de energie om te fierljeppen of het hele weekend te zeilen. Terug in Rotterdam kwam ik weer tot niets, kreeg hoofdpijn en (soms heftige) misselijkheid.

De dokter zei dat het wel over zou gaan en gaf pillen tegen misselijkheid en hoofdpijn. Dit hielp wel een beetje, maar ik had nog steeds weinig energie. Ik kwam tot niets en zat soms hele dagen op de bank.

Op internet kwam ik mensen tegen met dezelfde soort klachten. Zo kwam ik in contact met een professor uit Amerika die zich bezig houdt met onderzoek naar straling van electrische apparatuur en UMTS-straling in het bijzonder. UMTS-straling is een sterk soort straling, het draagt veel meer energie met zich mee dan straling van een normale mobiele telefoon. De professor wist mij te vertellen dat de klachten die ik had, duidelijk in het beeld liggen van iemand die gevoelig is voor straling. Vooral omdat ik in het weekend weinig tot geen last had van de klachten, maar zodra ik terug was in Rotterdam de klachten weer begonnen op te spelen. In Friesland is (nog) geen dekking voor UMTS, in Rotterdam en de Randstad wel.

Gelukkig had de professor een goede oplossing voor mijn probleem. De straling werkt vooral in op het voorste deel van de hersenen (voorhoofdskwab), waardoor het evenwichtsorgaan uit balans raakt. Mijn hoofd bedekken met een van metaal gemaakte hoed was de oplossing. Gelukkig heb ik een handige beppe die een modieus hoofddeksel voor mij heeft gemaakt. Ik draag hem nu elke dag als ik in Rotterdam ben, en het helpt bijzonder goed. Ik heb mijn studie weer op kunnen pakken en ga weer elke week een paar keer sporten, iets dat ik voorheen absoluut niet meer kon.

Hier een filmpje van mijn hoofddeksel:

http://www.phonolantic.com/user/jopido/umts.avi

Ik hoop dat ik er andere mensen mee kan helpen. Denk aan de vele UMTS-masten die in zeer korte tijd geplaatst zijn! Ze hebben wel degelijk invloed op ons lichaam. Vooral mensen die overgevoelig zijn voor stralling, zullen ziek worden als ze in een gebied komen met UMTS-dekking. Herken je mijn klachten? Mijn beppe helpt je graag aan een mooie UMTS-hoed!

hier wat foto's voor mensen die het filmpje niet kunnen openen:

[ Bericht 2% gewijzigd door 123hopsaflops op 13-06-2006 21:16:23 ]
pi_38823022
!
Die hoed .
pi_38823030
Mietjes uit Friesland, je kan gewoon niet tegen de herrie van de grote stad en je mist de stank van koeienpoep!
pi_38823042

En speciaal voor jou heeft ze er een modelletje 'rayon-hoofd' van gemaakt?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_38823063
Bedankt dat je me zo hebt laten lachen.
pi_38823068
Maar, toegeven, je hebt aandacht besteedt aan dit onzintopic. Dat zouden er meer moeten doen.
pi_38823097
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef Fidai het volgende:
Mietjes uit Friesland, je kan gewoon niet tegen de herrie van de grote stad en je mist de stank van koeienpoep!
Daar hebben we in Rotterdam een goede vervanging voor. Met dit weer gewoons eens even diep inhaleren boven een rioolput. Succes verzekerd!
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:56:05 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_38823586

Hij's leuk idd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_38827063
wat foto's toegevoegd voor mensen de het filmpje niet kunnen openen
pi_38827254
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef JoPiDo het volgende:
ik had de energie om te fierljeppen of het hele weekend te zeilen
Je had beter in de boeken kunnen duiken!

Goeie OP trouwens.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:29:16 #11
78498 classpc
I don't like change
pi_38827573
Goeie
Tot aan die foto's had je me.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_38827710
UMTS gaat nooit succesvol worden. Het kost een tientje om het noshoernaal te kijken. Ik hou het bij mijn GPRS-toestel, ook duur, maar met alleen tekst ben je voor minder dan 50 cent weer helemaal bij.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_38827940
hoi joost
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_38828790
Ik kom ook uit Friesland, woon nu in Delft: heb nergens last van, kom elke dag wel in Rotterdam.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_38831154
doet me denken aan de film signs
Too much is never enough!
pi_38831254
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef kansloze_dertiger het volgende:
UMTS gaat nooit succesvol worden. Het kost een tientje om het noshoernaal te kijken. Ik hou het bij mijn GPRS-toestel, ook duur, maar met alleen tekst ben je voor minder dan 50 cent weer helemaal bij.
ADSL kostte in het begin ook omgerekend 50 euro per maand voor een 512kbit downstream lijntje. Was toen ook niet meteen een groot succes.
pi_38831519
ik moet er niet aan denken dat UMTS een succes wordt, mijn hersens zouden gekookt worden
pi_38831909
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef JoPiDo het volgende:
ik moet er niet aan denken dat UMTS een succes wordt, mijn hersens zouden gekookt worden
Met zo'n hoed vang je juist nog meer straling op, werkt in principe als een antenne

Je moet er één van lood hebben
pi_38832274
Ik ga ook zo'n hoed vragen aan mijn moeder. Straks worden mijn hersens gemagnetront
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Met zo'n hoed vang je juist nog meer straling op, werkt in principe als een antenne

Bij mythbusters hadden ze ook een hoed van alluminiumfolie
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_38832313
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

hij heeft een loden voering
pi_38990727
zal ik dan maar de eerste serieuze reactie geven...

mijn ouders hebben ook twee jaar onder zo'n mast gewoont... hij stond boven hun slaapkamer.
mijn moeder kreeg reuma uit het niets en een jaar later had mijn vader problemen met zijn concentratie.
ze werden soms uit het niets kotsmisselijk, maar ook echt zo erg dat je opeens spontaan kotst.
ze hebben de straling laten nameten en die was precies op de grens.
ze wonen nu ergens anders en het gaat telkens een stukje beter. de reuma is compleet verdwenen.
de buren uit de oude flat beginnen steeds meer klachten te krijgen en iedereen wil verhuizen.
UMTS MOET DOOD... ik ben het er mee eens...
of een EMP zender bouwen... (aluminium hoedjes werken trouwens niet)

[ Bericht 2% gewijzigd door badlittlegirl op 19-06-2006 09:10:31 ]
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  maandag 19 juni 2006 @ 01:19:55 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_38990786
Geweldig topic
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_38990855
Ja maar, ja maar
je moet toch niet zo'n wk-jagershoedje met anuluniliumfolie bekleden

Nice try, maar we trappen er niet in
  maandag 19 juni 2006 @ 10:50:22 #24