Bij nader inzien was die vraag misschien toch niet zo makkelijk als ik dacht. Ik volg de web-comic 'Penny-Arcade' aandachtig, daar willen ze het nod wel eens over Kenny Rogers Roasters hebbenquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:38 schreef cafca het volgende:
Wat is SOS dan?
Sketches of Spain natuurlijk![]()
En was ASB niet eerder dan ITDM?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef schaap001 het volgende:
5 = Together We're Strong - Patrick Duffy & Mireille Matthieu
Die had ik dus bewust uit mijn geheugen gebannenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef schaap001 het volgende:
Ik ben er ook niet trots opquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Die had ik dus bewust uit mijn geheugen gebannen
1 Lets Dance - David Bowiequote:Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef schaap001 het volgende:
de laatste is vaak de lastigste dus dat maakt niet uit, je wist er vast wel meerquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:07 schreef schaap001 het volgende:
Wel een beetje lafjes een punt gepakt met maar één goeie titelexcuus, maar ik kwam binnenvallen en dat was nog de laatste...
Ik vond NL-N lastig, omdat ik meteen No Limit in mijn hoofd hadquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:08 schreef ranja het volgende:
[..]
de laatste is vaak de lastigste dus dat maakt niet uit, je wist er vast wel meer
Ik had geen zin die als #L te schrijven, wordt dan te makkelijk, doe dan liever fonetisch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef cafca het volgende:
Ik vond NL-N lastig, omdat ik meteen No Limit in mijn hoofd had
Groot gelijk, maar als je eenmaal verkeerd zit te denken, kom je er helemaal niet meer op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had geen zin die als #L te schrijven, wordt dan te makkelijk, doe dan liever fonetisch.
Ja, da´s waar: als ik wat eerder was geweest, had ik er zeker meer in kunnen vullen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:08 schreef ranja het volgende:
[..]
de laatste is vaak de lastigste dus dat maakt niet uit, je wist er vast wel meer
Wie?quote:British indie-pop quintetformed in early 1993, influenced as much by the riot-grrrl movement as by the music of the girl-group era; comprised of singer Sarah Bleach, singer/guitarist David Feck, guitarist Sam Pluck, bassist Jax Coombes and drummer Phil Sutton, the group signed to the legendary Wiiija label to debut on the split EP Some Hearts Are Paid to Lie, followed in 1995 by the full-length ...
Dressy Bessy is Amerikaans ja en volgens mij ook nog niet zo lang actief als het bandje waar jij naar vraagt. En die me erg bekend voorkomen, maar niet genoeg om tot een antwoord te komen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:05 schreef Z het volgende:
Geen Dressy Bessy, is dat ook niet een Amerikaans bandje?
Aha. Vandaar. Die ken ik alleen van naam.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Comet Gain?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Luciano Pavarotti?
Ook niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:25 schreef Gambolputty het volgende:
Demis Roussos?
maar wel op wiiija dacht ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:05 schreef Z het volgende:
Geen Dressy Bessy, is dat ook niet een Amerikaans bandje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |