abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:19:17 #1
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38819839
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik een kaakholte-ontsteking had. Het was een doffe langdradige pijn die een paar dagen lang aanhield.
De rechterhelft van mijn hoofd bonkte helemaal; mijn jukbeen en het stuk kaak waar het ontstoken was klopten ononderbroken door, veelal met mijn hartslag mee. Eigenlijk deed de hele rechterkant van mijn hoofd zeer. Het deed zo'n pijn dat ik zelfs dacht dat het aangezichtspijn was en dat het nooit meer over zou gaan. In dat geval had ik mezelf echt van kant gemaakt; zo erg was de pijn dat ik niet meer wist wat ik moest doen.

Ik heb 4 dagen op een soort ibuprofen-poeder van Brufen (600 mg!!) geleefd: je mocht er geloof ik 6 per dag innemen en elke keer als er 3 uur verstreken waren nam ik weer een nieuwe dosis.
Het was echt de verschrikkelijkste pijn die ik ooit heb gehad.

Bij iedereen is pijn anders, of je nou kleinzerig bent of niet. Maar wat was je de aller-aller ergste pijn? Ik ben benieuwd of ik een aansteller ben
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_38819900
Toen er een paard bovenop mijn been viel deed dat wel even pijn

Maareuh.... tja... mijn enkelband scheuren was ook niet echt prettig... nu zo'n 1.5 mnd. geleden gebeurd, maar ik loop er nu nog steeds mee... enkel weer dik...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:23:35 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38819955
Een oor-ontsteking.

Een gigantische oor-ontsteking. Verschrikkelijke pijn. Gigantische pijn.

Zoveel pijn heb ik nooit gehad. Een oor-ontsteking waarbij het pijn-scheuten waren waar zelfs de kruisiging van Jezus een voorbeeld aan kan nemen

Die pijn was onverdraagzaam, ik schreeuwde het van binnen uit van de pijn.

Heeft een paar dagen geduurd, juiste medicatie gekregen. En sindsdien nooit meer last van gehad.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:23:58 #4
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38819969
quote:
Toen er een paard bovenop mijn been viel deed dat wel even pijn
Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?
quote:
Een gigantische oor-ontsteking. Verschrikkelijke pijn. Gigantische pijn.
Een oorontsteking is inderdaad zo'n vuile gemene pijn. Heb ik ook wel eens gehad, zo erg dat ik helemaal gek werd. Maar het viel in het niets bij die verdomde kaakontsteking. Ik wilde gewoon platgespoten worden in het ziekenhuis om maar van de pijn af te zijn.( dat kon uiteraard niet)
▒­ ­
pi_38820056
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_38820076
Galsteenkolieken.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:31:31 #7
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_38820218
ruim 2,5 uur de schouder uit de kom gehad
Shaven..... not furred
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:31:58 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38820226
Kruisband afgescheurd.. 2 keer.. kging dood
Huilen dan.
pi_38820245
ik weet het niet zo heel goed meer, maar het schijnt dat ik nogal gekrijst heb toen ik mijn sleutelbeen brak
pi_38820275
- Oorontsteking is echt te erg vlak voor hij gaat "knappen". Aantal keren meegemaakt.

- Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:33:02 #11
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820276
in de fik vliegen , 30% 1ste graads verbranding en 8% 2e graads verbranding (van totale lichaamsoppervlak)

sleutelbeen breken deed idd ook wel pijn , vooral toen ik mijn jas nog even op wilde hangen
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_38820292
Toen ik mijn been zodanig doordraaide dat mijn been gebroken was en er een aantal pezen (pesen?) losgescheurd waren. nog nooit zoveel pijn gehad!
pi_38820315
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
Klinkt bekend, ik had alleen het geluk dat ik hem voelde springen maar na een uurtje kermen de pijn wel redelijk gezakt was en ik weer vrolijk in slaap viel.
Alleen toen de open buikwond niet goed dichtgroeide en ze hem even midden in de nacht open kwamen zetten voelde het minder prettig.. ondanks de vele morfine.
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:34:25 #14
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38820330
quote:
Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
quote:
in de fik vliegen
AUW!!!!!
▒­ ­
pi_38820335
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef kievit19 het volgende:
in de fik vliegen , 30% 1ste graads verbranding en 8% 2e graads verbranding (van totale lichaamsoppervlak)
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nog iets van te zien trouwens? Of last van..
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:36:33 #16
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820394
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:34 schreef splendor het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nog iets van te zien trouwens? Of last van..
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,

maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten

voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
Cause all I ever do
pi_38820426
Op de motor onderuitgegaan. Alle pezen in mijn rechterbeen gescheurd.
OK, pijnlijk, maa dat viel nog wel mee.
Maar toen ik thuiskwam heb ik mijn rechteronderarm (1 grote schaafwond) onder de kraan schoongemaakt en ingewreven met alcohol.
DAT doet pas zeer!
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_38820448
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef missDemeanor het volgende:
Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?
Nou, was eigenlijk heel knullig
Ik zat al op het paard, mijn vader wilde even het bit controleren... paard schrikt daarvan (was ook niet een al te slimme actie ), begint te steigeren als en gek en paard en ik vallen met z'n tween achterover. paard bovenop mijn been *auw*
Niet gebroken, maar wel zwaar gekneusd (gedeelte bij mijn heup)
Ik was me rot geschrokken toen....
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:38:33 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38820468
een <onbekend> iets in mijn buikholte, ergens in de buurt van mijn rechterzij.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 juni 2006 @ 18:38:53 #20
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_38820480
Nierstenen.. Dat deed ongelooflijk pijn. Medicijnen gekregen die de pijn moesten tegengaan, hielpen niet. Medicijn gekregen wat die eerste weer versterkte. Hielp niet. Morfine gekregen. En dat hielp tenminste..Lekker spul, morfine..
pi_38820493
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:

[..]

bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,

maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten

voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
Oh verrek ja, heb je al ooit eens verteld in een soortgelijk topic.
Fok-nostalgie hier..
-
pi_38820506
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:

[..]

Moet dat niet "geinteresseerden" o.i.d. zijn
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:40:51 #23
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820550
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef babba het volgende:

[..]

Moet dat niet "geinteresseerden" o.i.d. zijn
komt allemaal op hetzelfde neer

(en idd is al eens eerder gepost ( dat je dat nog weet ))
Cause all I ever do
pi_38820651
Gekneusd Trommelvlies door het stoeien met mijn vriendin in het water

Schouder uit de kom. Dit gebeurde toen ik nog klein was. Zat op een stoel en viel, mijn oom kon me toen nog net bij de arm vastpakken.

Maagzweer naja zoiets doet dus echt pijn en dat minuten lang.
pi_38820663
Het heeft indruk gemaakt denk ik.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')