Ik heb geen idee, ik vind het gewoon tof dat je zo snel mee kan lullen.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vertel mij, wat kan QuickSilver nog meer, want daar ben ik nog niet achter.En vooral: HOE doe ik dat?
Doet 10.4.6 het niet goed meer dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 08:43 schreef tonks het volgende:
Nou komop apple met je 10.4.7
nee man.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Doet 10.4.6 het niet goed meer dan?
Nee man, Quicksilver is vooral als launcher vele malen sneller als Spotlight.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:58 schreef Q. het volgende:
QuickSilver was misschien in oudere OS X versies heel nuttig, maar Spotlight heeft toch een groot deel van de functionaliteit overgenomen.
Tov.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik weet trouwens 60% van de vragen, Jerommeke.
Nee, hij is weggepest door de Board of directors en vervangen door Sculley.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Tov.
Ik weet alleen dat Steve Apple verliet omdat het zo bagger ging.
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef tonks het volgende:
Ik moest even een windows laptop voor iemand herinstalleren gelukkig is windows zoooo simpel te gebruiken en installeren!
Mhoa, als ik zou stellen dat de processors uit de oude-oude architectuur dan misschien wel van Motorola waren, maar dat de procesoren uit de oude-architectuur dat óók waren had je er nog maar geentje goed.quote:
Subversie!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:52 schreef Furious het volgende:
Oh en de laatste Classic was 9.
Ga ik nu door voor de wasdroger?
ik heb zo'n mooie koelkast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef tonks het volgende:
Ik moest even een windows laptop voor iemand herinstalleren gelukkig is windows zoooo simpel te gebruiken en installeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |