wat is sjaars?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Die leukstuderenactie is alleen voor sjaars.
Gore sjaars
Students voor eerstejaars.quote:
1e jaars? of ging het om die actie dat je een iPod Nano voor nop kreeg? die is alleen geldig in de USquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:47 schreef lj_lightning het volgende:
Kan het kloppen dat de istat widget niet op een intel macbook werkt? ik heb al meerdere temperatuur widgets getest maar geen van alle werkt...
quote:http://www.islayer.com/index.php?id=43
We get alot of emails asking about support for intel based macs in iStat Pro and iStat nano.
At this stage there is no support for fan or temperature sensors in Intel based Macs in either widget.
We will add support for cpu temps via the SpeedIt kernel extension in the next round of updates.
(...)
Look out for iStat Pro 3.0 in the next 2 weeks.It will be a complete rewrite and will include atleast one new and totally different style skin.
We also have version 2.0 of iStat.app due soon and we think everyone will really enjoy this one
Nee. 10% korting op bv. een Macbook. Allemaal leuke acties met Appletjes, voor Postbankklanten, sjaars, studenten van de Hogeschool Breda, maar allemaal niet voor mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:48 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
1e jaars? of ging het om die actie dat je een iPod Nano voor nop kreeg? die is alleen geldig in de US![]()
Ik kan ook een boel wmv, avi en mpg files niet afspelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef MeneerTim het volgende:
Is er somwhere out there een divx codec voor quicktime die ook op intel macbooks werkt?
Ja, maar die kost geld, toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef Bigs het volgende:
De DivX codec van divx.com doet het bij mij prima in de Quicktime Player.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:30 schreef De_Hertog het volgende:
Apples voor 50 Cent? Opmerkelijk initiatief.. Ik ben bepaald geen fan van de muziek, maar dit is toch wel apart.
En uiteraard worden alle budget-computers zwart, want witte low-budget computers zijn uiteraard discriminerend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een plan[afbeelding]
G-Unit MacsDit is dus zodat alle paupers in de Amerikaanse ghetto's ook een Mac kunnen betalen?

Maar low budget en bling bling gaat niet samenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:26 schreef Furious het volgende:
[..]
En uiteraard worden alle budget-computers zwart, want witte low-budget computers zijn uiteraard discriminerend.[afbeelding]
Dom! Vergeten, alles moet natuurlijk bling-bling.
Ja een 3g aan het begin van P*I*M*P maar dat is toch niet zo boeiend tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef tonks het volgende:
Fiddy heeft ook een iPod in 1 van zijn clips
Ik weet dat het One Laptop Per Child-project bezig is samen met de MIT-universiteit in Amerika en o.a. AMD en Red Hat een laptop voor $100 te ontwikkelen. Van daadwerkelijke productie is echter nog geen sprake en ze zullen ook niet los aan particulieren verkocht worden, maar alleen via grote overheidsprojecten worden verspreid.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel cool dat fifty naar Apple toe stapt voor zo'n project en niet een willekeurige andere hardware bouwer. Ik meen dat HP ook bezig is aan $100 3e wereld laptops oid.
Ja dat was het volgens mij...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet dat het One Laptop Per Child-project bezig is samen met de MIT-universiteit in Amerika en o.a. AMD en Red Hat een laptop voor $100 te ontwikkelen. Van daadwerkelijke productie is echter nog geen sprake en ze zullen ook niet los aan particulieren verkocht worden, maar alleen via grote overheidsprojecten worden verspreid.
Vet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:06 schreef tonks het volgende:
Er schijnt ook een nieuwe Emac te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |