Dat ligt er denk ik aan of ze roepen dat mensen met piercings lelijke varkens zijn met een ring door hun neus die je zou moeten stenigen of aan het spit moeten hangen of dat ze het iets subtieler formuleren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:36 schreef thaleia het volgende:
Maar wel als iemand roept dat ie dikke mensen lelijk vindt? Dan is het ineens een onzekere puber die ongetwijfeld onder de puisten zit en niks durft? En als iemand meldt piercings, of snorren, of o-benen niet mooi te vinden, komt dat dan ook voort uit onzekerheid of is dat gewoon een kwestie van smaak die wel "mag"?
Ik denk dat de aantasting op mijn lever door dat beetje bier in het weekend niet spannend te noemen is, om heel eerlijk te zijn. Ik drink minder dan de meeste jongens van mijn leeftijd. Sowieso wordt dat toch wel minder naarmate je ouder wordt en dadelijk niet meer uitgaat. Je lever is heel sterk kan ontzettend veel hebben, maar je moet het niet pushen. Ik heb niet het gevoel dat ik dat doe met die hooguit 8 flesjes bier op een zaterdag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lees die reactie nog eens en let vooral op het woordje "lever":')
Of dat gewicht bij mij echt komt valt te betwijfelen. Mijn vader is nu tegen de 50 maar heeft nog zo goed als een sixpack staan. M'n moeder is bijna even oud en weegt gewoon 65kg bij 1m74. Ik kan zo de meerderheid van de meiden van straat pakken die een grotere maat hebben dan zij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, BenchMarc, toen ik 22 was vrat ik me elke dag als het ware klem. Die volle borden boerenkoolstam met worst was geen uitzondering en ik kwam geen gram aan. Ik woog toen nog geen 60 kilo, wat veel te licht is voor 1.72 te zijn.
Toen ik nog getrouwd was, was ik nog steeds mager. Dat kwam waarschijnlijk ook omdat m'n ex absoluut niet kon koken. Mijn vriendin, met wie ik nu al 8 jaar samen ben, kan tenminste wel koken. Ik weeg nu een kleine 80 kilo. Perfect naar mijn gevoel.
En bedenk je ook even dat je een afgetraind lichaam elke dag moet onderhouden, anders verzakt het. Dat is gewoon eigen aan elk menselijk lichaam. Ook als je het niet leuk vindt. Vroeger zag ik Stallone en Schwarzenegger en dacht jaloers te moeten zijn op hun lichaam. Nou, mooi niet. Zeker niet als je weet wat die er elke dag voor moesten (en nog steeds moeten) doen en laten. Laat mij maar lekker leven zoals ik het gewend ben.
Het komt bij jou ook nog wel dat je wat zwaarder wordt. En wat ga je dan zeggen tegen anderen? Dat je willoos bent? Face it: gewicht komt toch wel en is geen indicatie van gezond of niet gezond zijn.
Mee eens. Als iemand dik is en hij/zij voelt er zich lekker bij laat dan toch lekker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:25 schreef Taurus het volgende:
Ik snap al die boosheid tegen dikke mensen niet zo. Je doet er toch niemand kwaad mee?Stelletje zeikerds.
Volgens mij grenst dat wel aan het ongezonde hoor, als het niet al ongezond is. Maar goed, het is jouw levenrquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:53 schreef benchMarc het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat ik dat doe met die hooguit 8 flesjes bier op een zaterdag.
Ik ga me nu toch zo langzamerhand afvragen of je geestelijk wel helemaal lekker bent, of speel je gewoon een spelletje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Goed_Gek het volgende:
1) het is absurd dat mensen hun eigen lichaam vernielen en dit schijnbaar normaal gevonden word en dat ze dan opeens zielig zijn.
2) roken is smerig, druks gebruiken is voor losers, maar overtollig vet is niet walgelijk?
3) het kost de gezondheidszorg nu al veel geld en in de toekomst nog veel meer!
4) dikke mensen doen net of ze speciaal zijn en er niks aan kunnen doen. zelfde als de NVD die stelt dat pedofilie natuurlijk en normaal is. dat is het dus niet.
5) geen respect voor ontwikkelingslanden waar nu roofbouw wordt gepleegd om de luxe consumptie van de dikkerds in stand te houden
6) dikkerds zorgen voor veel overlast. stank, zitplek, visuele verontreining etc.
http://images.google.nl/images?q=sixpack&hl=nlquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens: Wat is een sixpack behalve zes blikjes bier in een stuk plastic?
Zolang ze je niet kwaad aankijken omdat ze meer ruimte in de bus nodig hebben of gaan lopen zielig doen dat niemand ze aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mee eens. Als iemand dik is en hij/zij voelt er zich lekker bij laat dan toch lekker.
Zielig topic.![]()
Voor zover ik nog kan lezen is dit topic zo niet begonnen. Het is begonnen doordat 1 of andere magere gek vond dat hij niet meer ongestoord naar buiten kon kijken zonder nijlpaarden te zien. Of waren het roze olifanten die hij zag?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zolang ze je niet kwaad aankijken omdat ze meer ruimte in de bus nodig hebben of gaan lopen zielig doen dat niemand ze aantrekkelijk vindt.
Natuurlijk, zo'n stuk vet voor je buik is echt veel fijner en mooierquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg dan gewoon een "wasbordje".
Ik ben overigens blij dat ik dat niet heb.
Heb ik ook niet. Ik heb gewoon een strakke en gladde buik. Geen afdakje voor m'n jongeheer dus.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:35 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo'n stuk vet voor je buik is echt veel fijner en mooier![]()
Volgens mij zijn het eerder de mensen naast de dikkerds die kwaad kijken omdat ze meer ruimte nodig hebben in de busquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zolang ze je niet kwaad aankijken omdat ze meer ruimte in de bus nodig hebben of gaan lopen zielig doen dat niemand ze aantrekkelijk vindt.
Ik heb dat werkelijk nog nooit meegemaakt en ik zit toch aardig vaak in de bus/trein/tram. Ik hoor eigenlijk dikke mensen sowieso nooit 'zeiken' over iets wat met hun overgewicht gerelateerd is. De mensen die meestal klagen dat ze te dik zijn en een buikje hebben zijn vaak meisjes met een plat buikje die gewoon wat aandacht willen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Nou ik vind 'n platte buik, misschien ieeetsje gespierd, wel mooier dan 'n wasbord hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:35 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo'n stuk vet voor je buik is echt veel fijner en mooier![]()
Duh, dat zeg je tegen je collega's of vrienden die dan bij je staan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet zeggen, het is wel opvallend dat de mensen die dikkerds afkraken vrijwel nooit een fotoboek hebben en dat ze het ook nooit hardop durven te zeggen. Ik heb nou nog nooit meegemaakt dat iemand naar me toekwam met de mededeling dat ik dik was (tenminste, niet na de brugklas dan). Niemand die zegt "joh, weet je dat jouw vetrollen stinken" of zo. Wat een lefgozers zijn het toch ook he?![]()
Ben het zowaar met je eens.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:54 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Duh, dat zeg je tegen je collega's of vrienden die dan bij je staan.
Zou een beetje grof zijn he om die mensen er mee te confronteren
niet? Dat worden ze al de hele dag.
Persoonlijk heb ik liever dat iemand tegen me zegt dat ie zich druk maakt om mijn gezondheid, of dat ie last heeft van mijn overgewicht, dan dat mensen op internet gaan verkondigen dat mesnen als ik gestenigd dienen te worden of achter mijn rug over me gaan praten. Dat vind ik net zo grof, zo niet grover. Onze overbuurvrouw kwam een paar maanden geleden tegen mijn moeder zeggen dat ik niet zo vaak naar de Mac moest gaan. Punt 1 kent het hele mens me niet, ik heb haar nog nooit gesproken (anders zou ze ook wel weten dat ik nooit naar de Mac ga), punt 2 had ze het natuurlijk ook gewoon tegen mij kunnen zeggen. Hoe al dan niet vraatzuchtig ik ook ben, ik bijt haar heus niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:54 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Duh, dat zeg je tegen je collega's of vrienden die dan bij je staan.
Zou een beetje grof zijn he om die mensen er mee te confronteren
niet? Dat worden ze al de hele dag.
Ik ook niet, maar als ze dan toch commentaar hebben, dan liever in m'n gezicht. Wel graag op normale toon natuurlijk. Iemand die aankomt met 'hee vet varken, ze moeten jou stenigen' ga ik ook niet aanhoren. Maar als men wérkelijk vindt dat ik onaangenaam ruik omdat ik dik ben (quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:56 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ben het zowaar met je eens.
Ik heb al helemaal geen behoefte om aangesproken te worden irl op mijn overgewicht, is nergens voor nodig.
Btw die onderste foto is nep. Is ook al bewezen enzo.....quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:12 schreef XpectorNL het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij ziet liever dit op straat:
[afbeelding]
Ben je nou echt zo dom?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja. Maar ze is wel mager. Dat zie je toch zo graag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |