Bewonderd of bedonderd?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef ketwiezel het volgende:
Vanmiddag stapte ik in de trein bij Eindhoven. Komt er op eens een best mooi meisje tegen over mij zittenNaar een poosje haar beondert te hebben zie ik opeens dat ze geen slipje aan heeft YOU NASTY GIRL....
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:00 schreef Jackass_ het volgende:
wat is de klacht?
Ik denk dat het te warm was om te palenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:00 schreef Jackass_ het volgende:
wat is de klacht?
Mijn klacht is dat meer vrouwen zonder slipje in de trein moeten gaan zittenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:00 schreef Jackass_ het volgende:
wat is de klacht?
Daar kan ik mee inkomenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat meer vrouwen zonder slipje in de trein moeten gaan zitten![]()
Zeikerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Bewonderd of bedonderd?
En dit post je in KLB want![]()
Dat is geen klacht maar een wens. Je klacht is juist dat er te weinig vrouwen zonder slipje in de trein zitten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat meer vrouwen zonder slipje in de trein moeten gaan zitten![]()
Ja, want beonderd is geyl.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:03 schreef IshQ het volgende:
Zeikerd
Laat me raden, het eerste wat je dacht is "omg dit moet ik op FOK! posten!"?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:05 schreef ketwiezel het volgende:
En af en toe ging ze ook nog eens royaal met haar benen wijd zitten
ok. genoteerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
Nee helaas niet, anders had ik het mooie moment wel met je gedeeldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je had zeker geen camera op je mobiel?![]()
Jij niet hoor... Jou wil ik voor mezelf, alleen in de autoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |