Ik begrijp best dat mensen eens wat anders willen! Ik wil ook mijzelf wel eens uitleven (als het even zou kunnen met een echte Subaru Impreza...).quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Furby het volgende:
Ja, bla bla bla.
Begrijp eens dat mensen ook eens wat anders willen. Regels die voor alles gelden komen vaak ontzettend dom over.
Die 600 die dat niet doen (de zogeheten non-kutmoeders) die vallen je niet op, nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:10 schreef Furby het volgende:
[..]
Wat een slap gelul allemaal. Ik zie bijna dagelijks moeders met kinderzitje (MET KIND ERIN JA) door rood fietsen.
What's next? Niet straatracen. Mag niet. Ist verboten.quote:Eigenlijk valt het allemaal wel mee en hebben ze een rustige weg opgezocht om te racen. Toevallig JA TOEVALLIG kwam er net een moeder aan en ging het fout. Moeder kwam volgens het bericht van een bospad af zelfs. What's next? Opletten voor kabouters?
Als die boer ineens gaat planken en zijn zoontje over het hoofd ziet, ja.quote:Dit is hetzelfde als boer overrijdt zijn zoontje met tractor.
Jochies met kleine pikkies en snelle auto's met bijbehorend dom gedrag zullen hier niet minder om gaan straatracen vrees ik, nee.quote:Jammer maar helaas. Als nederlander Neanderthaler leren we er niets van trouwens en volgende week zien we weer zo'n bericht in de krant
Dat hoeft ook niet, daar hebben we "goed fatsoen" voor.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Furby het volgende:
Ja, bla bla bla.
Begrijp eens dat mensen ook eens wat anders willen. Regels die voor alles gelden komen vaak ontzettend dom over.We kunnen niet heel Nederland 25 km zone maken vanwege moeders die met kinderwagen oversteken om hun zoontje te vertellen dat er 2 auto's aankomen.
Als jij met je domme kop door rood rijdt, en het gaat mis, dan ben jij in 99% van de gevallen de lul omdat jouw vlees en botjes geen match zijn voor een auto. Andersom weet je dus ook dat als jij je onverantwoordelijk gedraagt in een auto het verkeer, zoals in een straatrace, een ander waarschijnlijk de lul is als jij hem raakt.quote:Ik vind dit echt een geval van jammer maar helaas. Niemand die hier wat express deed. Gewoon een echt ongeluk. Hoeveel mensen staan echt stil bij ELK stoplicht op de fiets ?
Ik hoop toch niet dat je dit serieus meentquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
deze jongens verdienen een standbeeld op t dorpsplein in creil en een levenslang lidmaatschap bij de betreffende tennisvereniging.
ze helpen het dorp van de overbevolking af en geven toe wat ze gedaan hebben.
tuurlijk welquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:59 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je dit serieus meent![]()
Hun daad?quote:Op zondag 18 juni 2006 08:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tuurlijk wel
dat beeld moet een soort van bedevaartsoord worden voor een ieder.
zeker voor de mensen die in dit topic hun daad proberen te bagatelliseren.
Aha, vandaar.quote:
alleen beetje laf dat die ene nog probeerde te ontwijken.quote:Op zondag 18 juni 2006 08:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Aha, vandaar.
't Zijn inderdaad helden.
Nederlandse kijk-eens-naar-mijn-stoere-snelle-race-monster-want-mijn-piemel-is-niet-indrukwekkend-genoeg vind is sowieso een beetje laf, ik heb er nog nooit 1tje gezien die een beetje fatsoenlijke "bull-bar" voor z'n/haar race-monster heeft gemonteerd...dat heeft tenminste echt wat impact als je iemand raakt....vraag maar aan Amerikanen of Australiers.quote:Op zondag 18 juni 2006 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen beetje laf dat die ene nog probeerde te ontwijken.
dat kun je niet maken, dan word je niet meer serieus genomen bij de echte grote jongens
Bull-bars zijn dan toch ookv erboden in NL, aangezien ze hier geen enkele functie hebben??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nederlandse kijk-eens-naar-mijn-stoere-snelle-race-monster-want-mijn-piemel-is-niet-indrukwekkend-genoeg vind is sowieso een beetje laf, ik heb er nog nooit 1tje gezien die een beetje fatsoenlijke "bull-bar" voor z'n/haar race-monster heeft gemonteerd...dat heeft tenminste echt wat impact als je iemand raakt....vraag maar aan Amerikanen of Australiers.![]()
Nou...de schade aan je race-bak blijft anders wel beperkt met een bull-bar, als je een kinderwagen aanrijd....vind ik wel een functie hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bull-bars zijn dan toch ookv erboden in NL, aangezien ze hier geen enkele functie hebben??
Ja veel man !quote:
Tijd terug in dit topic een discussie over die moeder, ze was gewoon te laat overgestokenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:42 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ja veel man !
Als je met je hersenloze hoofd in je ik-wil-wel-maar-ik-kan-voor-geen-meter-rijden-ontkenninsfase een kind van 3 weken aan barrels rijdt kan het best wel wat minder.
Ze moeten gewoon over de kling !
Veel en veel te weinig. Bewust racen en mensen in gevaar brengen minimaal 10 jaar zonder vervroegde vrijlating en een levenslange rijontzeggingquote:
ja hoor, 2 stilstaande auto's gaan zonder op te letten hard optrekken en dan is het haar schuld ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tijd terug in dit topic een discussie over die moeder, ze was gewoon te laat overgestoken
Was je er soms bij? Wie zegt dat dat kind niet zomaar de straat op liep zonder ergens op te letten, en dat mamma er vrolijk achteraan liep?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:59 schreef moussie het volgende:
[..]
ja hoor, 2 stilstaande auto's gaan zonder op te letten hard optrekken en dan is het haar schuld ..
hou nou toch eens op die mafkezen te verdedigen ..
er zit anyway al een kind over te steken en hun trappen het gas in zonder ergens op te letten .. had moeder soms een bewuste keuze moeten maken welk van haar kinderen de kleinste kans had geraakt te worden of zo ?
nope, ik was er niet bij .. maar ik heb wel het topic gelezenquote:Op woensdag 13 september 2006 02:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Was je er soms bij? Wie zegt dat dat kind niet zomaar de straat op liep zonder ergens op te letten, en dat mamma er vrolijk achteraan liep?
Streetracers rijden 3 weken oude baby dood.quote:Zij stonden ieder in hun eigen auto stil bij een kruising.
Het 2-jarige broertje van de baby mocht daarom van zijn moeder de weg oversteken totdat de moeder zag dat de auto's naast elkaar optrokken in de richting van het jongetje. Zij rende met de kinderwagen achter haar zoontje aan en werd geschept ..
Kan een creatieve officier hier geen Moord met voorbedachte rade van maken? Of kan dat alleen als er kan worden aangetoond dat de dader specifiek het slachtoffer wilde doden? Als je een straatrace begint dan neem je bewust het risico om iemand dood te rijden. Het doden van het skachtoffer is niet uitgelokt door de situatie zelf (een ruzie bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef Molline het volgende:
Volgens justitie is er sprake van doodslag, omdat de twee mannen, A. J. en R. W., tijdens de wedstrijd bewust de kans hebben aanvaard dat er doden zouden vallen. De twee racers staan ook terecht voor poging tot doodslag op de moeder en haar twee jaar oude zoontje.
bron
Eerder te weinig. Van mij mogen ze die idioten een flink aantal jaartjes vastzetten. En als ouders van dat kind had ik die gasten kapot gemaakt.quote:
Blijf mij verbazen over deze reactiequote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:27 schreef moussie het volgende:
maar ach, je kan je kleintje natuurlijk ook gewoon een oogbeschadiging laten oplopen door het kijken in de felle zon omdat je ten allen tijde rekening moet gaan houden met gekken die zich niet aan de verkeersregels houden niet waar ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |