abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juni 2006 @ 08:23:01 #125
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_38937967
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Furby het volgende:
Ja, bla bla bla.

Begrijp eens dat mensen ook eens wat anders willen. Regels die voor alles gelden komen vaak ontzettend dom over.
Ik begrijp best dat mensen eens wat anders willen! Ik wil ook mijzelf wel eens uitleven (als het even zou kunnen met een echte Subaru Impreza...).
Maar er is een plaats en tijd voor alles. En dit was in ieder geval niet de juiste plaats. En ik neem ook aan dat de heren vooraf de jongen hebben kunnen zien staan langs de weg en wellicht ook nog de moeder met de kinderwagen. En dan was het in dit geval absoluut niet de tijd om dit te doen!!!!
"Ach, je moet toch wat te klooien hebben."
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
pi_38937980
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:10 schreef Furby het volgende:

[..]

Wat een slap gelul allemaal. Ik zie bijna dagelijks moeders met kinderzitje (MET KIND ERIN JA) door rood fietsen.
Die 600 die dat niet doen (de zogeheten non-kutmoeders) die vallen je niet op, nee.
quote:
Eigenlijk valt het allemaal wel mee en hebben ze een rustige weg opgezocht om te racen. Toevallig JA TOEVALLIG kwam er net een moeder aan en ging het fout. Moeder kwam volgens het bericht van een bospad af zelfs. What's next? Opletten voor kabouters?
What's next? Niet straatracen. Mag niet. Ist verboten.
quote:
Dit is hetzelfde als boer overrijdt zijn zoontje met tractor.
Als die boer ineens gaat planken en zijn zoontje over het hoofd ziet, ja.
quote:
Jammer maar helaas. Als nederlander Neanderthaler leren we er niets van trouwens en volgende week zien we weer zo'n bericht in de krant
Jochies met kleine pikkies en snelle auto's met bijbehorend dom gedrag zullen hier niet minder om gaan straatracen vrees ik, nee.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38938002
Ze reden naast elkaar... roekeloos rijgedrag... rijbewijs afnemen en de gevangenis in! allebei.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38938007
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Furby het volgende:
Ja, bla bla bla.

Begrijp eens dat mensen ook eens wat anders willen. Regels die voor alles gelden komen vaak ontzettend dom over.We kunnen niet heel Nederland 25 km zone maken vanwege moeders die met kinderwagen oversteken om hun zoontje te vertellen dat er 2 auto's aankomen.
Dat hoeft ook niet, daar hebben we "goed fatsoen" voor.
quote:
Ik vind dit echt een geval van jammer maar helaas. Niemand die hier wat express deed. Gewoon een echt ongeluk. Hoeveel mensen staan echt stil bij ELK stoplicht op de fiets ?
Als jij met je domme kop door rood rijdt, en het gaat mis, dan ben jij in 99% van de gevallen de lul omdat jouw vlees en botjes geen match zijn voor een auto. Andersom weet je dus ook dat als jij je onverantwoordelijk gedraagt in een auto het verkeer, zoals in een straatrace, een ander waarschijnlijk de lul is als jij hem raakt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:17:49 #129
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_38944789
Laten ze die fucking tupperware-tieners maar voor eeuwig het rijbewijsafpakken.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zaterdag 17 juni 2006 @ 19:41:13 #130
97745 Thorical
finding a way
pi_38951088
Hoeveel staat op doodslag? Geef die jongens elk 7 jaar en breng het groot in het nieuws misschien leerd iemand er iets van.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:30:56 #131
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38954545
deze jongens verdienen een standbeeld op t dorpsplein in creil en een levenslang lidmaatschap bij de betreffende tennisvereniging.
ze helpen het dorp van de overbevolking af en geven toe wat ze gedaan hebben.
pi_38955553
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
deze jongens verdienen een standbeeld op t dorpsplein in creil en een levenslang lidmaatschap bij de betreffende tennisvereniging.
ze helpen het dorp van de overbevolking af en geven toe wat ze gedaan hebben.
Ik hoop toch niet dat je dit serieus meent
  zondag 18 juni 2006 @ 08:14:39 #133
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38963851
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:59 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Ik hoop toch niet dat je dit serieus meent
tuurlijk wel

dat beeld moet een soort van bedevaartsoord worden voor een ieder.

zeker voor de mensen die in dit topic hun daad proberen te bagatelliseren.
  zondag 18 juni 2006 @ 08:34:40 #134
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38963918
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:14 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

tuurlijk wel

dat beeld moet een soort van bedevaartsoord worden voor een ieder.

zeker voor de mensen die in dit topic hun daad proberen te bagatelliseren.
Hun daad?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 18 juni 2006 @ 08:35:26 #135
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38963921
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Hun daad?
van de daders van dit ongelukje
  zondag 18 juni 2006 @ 08:37:03 #136
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38963928
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:35 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

van de daders van dit ongelukje
Aha, vandaar.

't Zijn inderdaad helden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 18 juni 2006 @ 08:43:09 #137
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38963958
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:37 schreef popolon het volgende:

[..]

Aha, vandaar.

't Zijn inderdaad helden.
alleen beetje laf dat die ene nog probeerde te ontwijken.
dat kun je niet maken, dan word je niet meer serieus genomen bij de echte grote jongens
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:26:32 #138
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39029598
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:43 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

alleen beetje laf dat die ene nog probeerde te ontwijken.
dat kun je niet maken, dan word je niet meer serieus genomen bij de echte grote jongens
Nederlandse kijk-eens-naar-mijn-stoere-snelle-race-monster-want-mijn-piemel-is-niet-indrukwekkend-genoeg vind is sowieso een beetje laf, ik heb er nog nooit 1tje gezien die een beetje fatsoenlijke "bull-bar" voor z'n/haar race-monster heeft gemonteerd...dat heeft tenminste echt wat impact als je iemand raakt....vraag maar aan Amerikanen of Australiers.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_39030552
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:26 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nederlandse kijk-eens-naar-mijn-stoere-snelle-race-monster-want-mijn-piemel-is-niet-indrukwekkend-genoeg vind is sowieso een beetje laf, ik heb er nog nooit 1tje gezien die een beetje fatsoenlijke "bull-bar" voor z'n/haar race-monster heeft gemonteerd...dat heeft tenminste echt wat impact als je iemand raakt....vraag maar aan Amerikanen of Australiers.
Bull-bars zijn dan toch ookv erboden in NL, aangezien ze hier geen enkele functie hebben??
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:15:32 #140
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39032970
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Bull-bars zijn dan toch ookv erboden in NL, aangezien ze hier geen enkele functie hebben??
Nou...de schade aan je race-bak blijft anders wel beperkt met een bull-bar, als je een kinderwagen aanrijd....vind ik wel een functie hoor.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_41740264
Drie jaar cel geëist na doodrijden baby bij straatrace

Uitgegeven: 12 september 2006 16:04
Laatst gewijzigd: 12 september 2006 16:40

LELYSTAD - Officier van justitie S. Buis heeft dinsdag in Lelystad drie jaar celstraf en acht jaar rijontzegging geëist tegen twee automobilisten (24 en 25 jaar oud). Tijdens hun straatrace op het Creilerpad in Creil (Noordoostpolder) op 10 juni dit jaar kwam door een ongeval een achttien dagen oude baby om het leven.

Volgens justitie is er sprake van doodslag, omdat de twee mannen, A. J. en R. W., tijdens de wedstrijd bewust de kans hebben aanvaard dat er doden zouden vallen. De twee racers staan ook terecht voor poging tot doodslag op de moeder en haar twee jaar oude zoontje.

De moeder raakte zwaargewond bij het ongeval. Dat gebeurde vlak voor haar woning aan het Creilerpad. Ze wilde oversteken, maar zag de auto's "als monsters" op zich afkomen. J. botste tegen de moeder en de kinderwagen met baby.

Toeren

De verdachten uit Creil en Emmeloord ontkenden ter zitting dat ze bezig waren met een wedstrijdje. "Een beetje toeren", noemde J. het. Tegenover de politie hadden ze wel toegegeven dat ze die zomerdag uitprobeerden wie de snelste auto had.

Hun advocaten bepleitten vrijspraak, omdat volgens hen de mannen nooit de opzet hadden om iemand dood te rijden. De twee zijn overigens enkele weken geleden al vrijgelaten uit voorarrest, na een beslissing van het gerechtshof.

De rechtbank doet op 26 september uitspraak.

bron
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:22:53 #142
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41741340
Wel heel erg veel
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:42:53 #143
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_41745993
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel heel erg veel
Ja veel man !

Als je met je hersenloze hoofd in je ik-wil-wel-maar-ik-kan-voor-geen-meter-rijden-ontkenninsfase een kind van 3 weken aan barrels rijdt kan het best wel wat minder.

Ze moeten gewoon over de kling !
Jawohl Herr Kaloin!
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:43:40 #144
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41746030
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:42 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Ja veel man !

Als je met je hersenloze hoofd in je ik-wil-wel-maar-ik-kan-voor-geen-meter-rijden-ontkenninsfase een kind van 3 weken aan barrels rijdt kan het best wel wat minder.

Ze moeten gewoon over de kling !
Tijd terug in dit topic een discussie over die moeder, ze was gewoon te laat overgestoken
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:58:34 #145
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41746518
quote:
Wel heel erg veel
Veel en veel te weinig. Bewust racen en mensen in gevaar brengen minimaal 10 jaar zonder vervroegde vrijlating en een levenslange rijontzegging
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41748578
ja maf is dat .. normaal gesproken is het een al gezeur over te lage straffen en dan wordt er iets geëist wat in verhouding nog steeds vrij laag is en nu is het ineens teveel ?
pleased to meet you
pi_41748784
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Tijd terug in dit topic een discussie over die moeder, ze was gewoon te laat overgestoken
ja hoor, 2 stilstaande auto's gaan zonder op te letten hard optrekken en dan is het haar schuld ..
hou nou toch eens op die mafkezen te verdedigen ..
er zit anyway al een kind over te steken en hun trappen het gas in zonder ergens op te letten .. had moeder soms een bewuste keuze moeten maken welk van haar kinderen de kleinste kans had geraakt te worden of zo ?
pleased to meet you
  woensdag 13 september 2006 @ 00:48:33 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_41757367
Ik heb dit toendertijd bij Hart van Nederland oid gezien. Trieste gebeurtenis.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_41758831
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:59 schreef moussie het volgende:

[..]

ja hoor, 2 stilstaande auto's gaan zonder op te letten hard optrekken en dan is het haar schuld ..
hou nou toch eens op die mafkezen te verdedigen ..
er zit anyway al een kind over te steken en hun trappen het gas in zonder ergens op te letten .. had moeder soms een bewuste keuze moeten maken welk van haar kinderen de kleinste kans had geraakt te worden of zo ?
Was je er soms bij? Wie zegt dat dat kind niet zomaar de straat op liep zonder ergens op te letten, en dat mamma er vrolijk achteraan liep?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 13 september 2006 @ 02:19:46 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41758977
Ze reden veel te hard, dat is al lang bekend. Streetrace anyone? Dan maakt 't geen bal uit of het kind zomaar overstak of niet.

En dit kind was achtien dagen dus heel knap als je dan al kan lopen.

Eis drie jaar, uitspraak 3 maanden taakstraf. Zoiets zal het wel worden.
pi_41759519
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:09 schreef StefanP het volgende:

[..]

Was je er soms bij? Wie zegt dat dat kind niet zomaar de straat op liep zonder ergens op te letten, en dat mamma er vrolijk achteraan liep?
nope, ik was er niet bij .. maar ik heb wel het topic gelezen
quote:
Zij stonden ieder in hun eigen auto stil bij een kruising.

Het 2-jarige broertje van de baby mocht daarom van zijn moeder de weg oversteken totdat de moeder zag dat de auto's naast elkaar optrokken in de richting van het jongetje. Zij rende met de kinderwagen achter haar zoontje aan en werd geschept ..
Streetracers rijden 3 weken oude baby dood.
pleased to meet you
pi_41761675
Uit het nieuws bericht:
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef Molline het volgende:

Volgens justitie is er sprake van doodslag, omdat de twee mannen, A. J. en R. W., tijdens de wedstrijd bewust de kans hebben aanvaard dat er doden zouden vallen. De twee racers staan ook terecht voor poging tot doodslag op de moeder en haar twee jaar oude zoontje.

bron
Kan een creatieve officier hier geen Moord met voorbedachte rade van maken? Of kan dat alleen als er kan worden aangetoond dat de dader specifiek het slachtoffer wilde doden? Als je een straatrace begint dan neem je bewust het risico om iemand dood te rijden. Het doden van het skachtoffer is niet uitgelokt door de situatie zelf (een ruzie bijvoorbeeld).

Van mij mag de strafmaat voor straatracen worden uitgebried met een ontzegging van de rijbevoegdheid van minimaal 5 jaren bij het eerste vergrijp en levenslang bij het tweede.
pi_41761841
quote:
Wel heel erg veel
Eerder te weinig. Van mij mogen ze die idioten een flink aantal jaartjes vastzetten. En als ouders van dat kind had ik die gasten kapot gemaakt.
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 09:46:41 #154
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41762200
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:27 schreef moussie het volgende:

maar ach, je kan je kleintje natuurlijk ook gewoon een oogbeschadiging laten oplopen door het kijken in de felle zon omdat je ten allen tijde rekening moet gaan houden met gekken die zich niet aan de verkeersregels houden niet waar ..
Blijf mij verbazen over deze reactie

Sorry..
pi_41762333
Heel apart verhaal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')