haha die is echt kazig maar stiekem best leukquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef hp22 het volgende:
03. Jorje Sara - Beautiful World (M Factor Vocal Mix)
Ja die remix is zeker lekker! Veel beter dan het orgineelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Matige plaat maar wel een erg vette remix meen ik me te herinneren. Zo doet Chus wel meer puikend house/tribal house werk![]()
Ja een tikkie wel, maar heerlijk zomersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:42 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
haha die is echt kazig maar stiekem best leuk![]()
tijd voor een : "Centraal house/rpgressive Topic (1)" ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Zoals me hier wel vaker opvalt zijn er wel meer mensen de laatste tijd wat meer house georienteerd. Iemand nog goede fora wat betreft house/rpgressive?
Lekkere tracklist trouwens hp22
Je zou een andere titel kunnen nemen denk ik. Dit snap ik zelfs nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd voor een : "Centraal house/rpgressive Topic (1)" ?
Ik stelde net aan hp22 een Centraal Detroit Click Minimal Techno Topic voor. Is dat niet wat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Je zou een andere titel kunnen nemen denk ik. Dit snap ik zelfs niet
En gebruik PI's want je hebt een voorbeeld functie,.. ofzo
chus is 7 van de 10 keer de bombquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:04 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja die remix is zeker lekker! Veel beter dan het orgineel
[..]
Trance is breed en veelomvattend enzo !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd voor een : "Centraal house/rpgressive Topic (1)" ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:35 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik stelde net aan hp22 een Centraal Detroit Click Minimal Techno Topic voor. Is dat niet wat?
lekkere line up, is een misschientjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:09 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Trance is breed en veelomvattend enzo !![]()
Trouspro?![]()
Trouwens!!! gaat er hier nog iemand naar Tomorrowland in België 30 juli?!!!
Bij mij staat t wel op de planning!![]()
wel even hoi zeggen dan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iig Ferry Corsten in Rotterdam de 22e
ik ben die jongen met die roos en ik zal zwaaienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef DreamAway het volgende:
[..]
wel even hoi zeggen dan!![]()
en denk aan de gratis kaartjes via http://www.ferrycorsten.com/park/ !
ik gok dat ronald van gelderen komt, die is er altijd wel bij als Ferry iets heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:38 schreef superhaagie het volgende:
Dat van Ferry corsten at the park ziet er wel vet uit.
Is er al meer bekend over de rest van de line-up enz?
Heb iig al tickets besteldHet is immers gratis en ben je nou nederlander of niet
Ja, heeft maanden werk gekostquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:57 schreef Xantra het volgende:
zit nu sander @ sensation te luisteren, lekkere platen, matig mixwerk, maar wat hij met Sensation heeft gedaan ipv Miami is toch wel briljant!
En toch vond ik het de slechtste set van sensation, kon mijn voeten niet laten bewegen, en zo om me heen gekeken hadden meer mensen dat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:57 schreef Xantra het volgende:
zit nu sander @ sensation te luisteren, lekkere platen, matig mixwerk, maar wat hij met Sensation heeft gedaan ipv Miami is toch wel briljant!
Als ik dat zo op CC lees moet ik dat album maar eens in de gaten gaan houdenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Messenga het volgende:
Zegzeg, ik heb nu al zin in het album van Re:locate, wat een tracklist zeg
Tracklist "Rogue":
1. Rogue
2. Sobre Saliente (ft. Jonas Steur)
3. Escape (ft. Susana)
4. Placebo (ft. Kimito Lopez)
5. Absoluum (Album Edit)
6. Alcatraz (ft. MIDOR)
7. Dewdrops of Sunlight
8. Spirit (ft. Menno de Jong)
9. Waterfall (Album Edit)
10. Samburu
11. Remorse (Album Edit)
12. Silver Morning Sun (ft. Rebekka)
13. Typhoon (Album Edit)
14. Jetstream (ft. Thomas Bronzwaer)
15. Showdown (Digital Only Bonustrack)
Vinyl Samplers:
Galso014 Sampler 1/3:
Re:Locate - Rogue
Re:Locate ft. Jonas Steur - Sobre Saliente
Galso015 Sampler 2/3
Re:Locate ft. Menno de Jong - Spirit
Re:Locate ft. MIDOR - Alcatraz
Galso016 Sampler 3/3
Re:Locate ft. Thomas Bronzwaer - Jetstream
Re:Locate - Samburu
voor meer info : Check je clubcharts.nl!
ik was er niet bij, maar zo achter de pc is het lekker vind ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En toch vond ik het de slechtste set van sensation, kon mijn voeten niet laten bewegen, en zo om me heen gekeken hadden meer mensen dat.
Mensen gingen een beetje los bij The Fruit en the anthem maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Messenga het volgende:
Zegzeg, ik heb nu al zin in het album van Re:locate, wat een tracklist zeg
Tracklist "Rogue":
1. Rogue
2. Sobre Saliente (ft. Jonas Steur)
3. Escape (ft. Susana)
4. Placebo (ft. Kimito Lopez)
5. Absoluum (Album Edit)
6. Alcatraz (ft. MIDOR)
7. Dewdrops of Sunlight
8. Spirit (ft. Menno de Jong)
9. Waterfall (Album Edit)
10. Samburu
11. Remorse (Album Edit)
12. Silver Morning Sun (ft. Rebekka)
13. Typhoon (Album Edit)
14. Jetstream (ft. Thomas Bronzwaer)
15. Showdown (Digital Only Bonustrack)
Vinyl Samplers:
Galso014 Sampler 1/3:
Re:Locate - Rogue
Re:Locate ft. Jonas Steur - Sobre Saliente
Galso015 Sampler 2/3
Re:Locate ft. Menno de Jong - Spirit
Re:Locate ft. MIDOR - Alcatraz
Galso016 Sampler 3/3
Re:Locate ft. Thomas Bronzwaer - Jetstream
Re:Locate - Samburu
voor meer info : Check je clubcharts.nl!
Omdat Alcatraz, Vogue, en nog enkele nummers werelds zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:32 schreef Xantra het volgende:
[..]
???
aan de tracklist te zien lijkt die '' hoe kan dat?
ow ok, ik ken ze nietquote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat Alcatraz, Vogue, en nog enkele nummers werelds zijn.![]()
hm very cozy!!!!quote:Op zondag 9 juli 2006 03:48 schreef hp22 het volgende:
Gezellig, Sensation Black
http://rapidshare.de/files/25330685/opdevuist_PC.avi.html
[afbeelding]
Rob Gee scheen bagger te zijn, toen kwam er een mislukte metal band, werd er ge boe'ed, met zooi gegooid, ging iedereen op de grond zitten en toen werd er een bezoeker op het podium in elkaar geschopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |