Nope, dan weet ik datquote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Urvin het volgende:
Ik neem aan dat je weet dat Brandenburg dhr Schulz himself is![]()
Is een nieuwe alias van hem ik weet niet of hij het vaker gaat gebruiken.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 05:37 schreef hp22 het volgende:
Extrema
23. Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
Gaan we die even uploaden dan als je met je ballen uit Kreta terug bent!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef Xantra het volgende:
[..]
wilde net zeggen, één van me favorite labels
ozgur duurde erg lang jah maar heb hem toch gekocht, moest die gewoon hebben, heb er ook een leuke bootleg van gemaakt vind ik zelf![]()
Kale ballenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:30 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Gaan we die even uploaden dan als je met je ballen uit Kreta terug bent!
Ik spreek wel eens een andere top-producer en die vent Markus Schulz een zaadstengelquote:Op maandag 17 juli 2006 14:29 schreef Urvin het volgende:
[..]
Is een nieuwe alias van hem ik weet niet of hij het vaker gaat gebruiken.![]()
Tijdens zijn gigs in NL spreek ik hem nog wel eens.
Aardige gast![]()
Toch flauw van Arminquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik spreek wel eens een andere top-producer en die vent Markus Schulz een zaadstengel. Lijkt mij ook een prima gast
Even snel gezocht maar volgens mij heb je de titel zelf al gegeven: Sharam - PATT (Party All The Time)quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik zoek de naam van dit nummer: nummer
Het laatste nummer wat Deep Dish draaide op Extrema, geloof ik. Naam van de mp3 is Sharam - PATT
Ik zat te denken aan Sharam Jey...? Maar welk nummer dan?
Ik spreek Armin nooit.... Armin spreekt mijquote:
Ook weer zo ja, wanneer is Beat Only ook alweer?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik spreek Armin nooit.... Armin spreekt mij![]()
Je snapt
ja maar, ik kan 'm niet vinden @ discogs..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef hp22 het volgende:
Even snel gezocht maar volgens mij heb je de titel zelf al gegeven: Sharam - PATT (Party All The Time)(en Sharam is uiteraard een alias van Sharam Jey..)
Waarschijnlijk omdat ie nog niet uit isquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja maar, ik kan 'm niet vinden @ discogs..
wow, dan ben ik wel hipquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef Urvin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie nog niet uit is
Die schijnt wel ergens rond te zwerven...en nee ik heb 'm nietquote:
Whehehe iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef hp22 het volgende:
[..]
Die schijnt wel ergens rond te zwerven...en nee ik heb 'm niet. Vind die plaat niet zo geweldig
Vertel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:29 schreef swopfile het volgende:
Er staat iets groots te gebeuren trouwens.
Een van mijn favorieten van 2005! Geen idee of die ooit uit gaat komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:29 schreef Urvin het volgende:
[..]
Whehehe idd![]()
Ik w8 nog steeds op
Pharmacy of Sound - Searching For Substance
![]()
![]()
![]()
Kreeg afgelopen vrijdag een leuk remixje van john askew mee
Altijd leuk om promo's te krijgen
Krijg je een erectie, swop? Zeker weer je zusjequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:29 schreef swopfile het volgende:
Er staat iets groots te gebeuren trouwens.
Neen menschen, deel 50 staat voor de deur!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:31 schreef hp22 het volgende:
[..]
Krijg je een erectie, swop? Zeker weer je zusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |