* Shark.Bait zet oordopjes op de lijst. Slaat ook extra in om te verkopen tegen woekerprijzenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
Wilde bijna vrede op aarde gaan zingen....maar houd me ff in, bewaar het voor de BBQ![]()
* RubberDuckey schuift ook aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog schuift een bak Ben & Jerry's het topic in voor Debsterr
Kan ze wel gebruiken volgens mij
Die zijn op, en sorry Skaai, maar ik ben zelf ook wuppie fanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:31 schreef Skaai het volgende:
Ja als je nou BBQ inkopen gaat doen bij de AH, wil ik de wuppies hebben
Cookie Doughquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
P, ik kan nog steeds zelf constateren of ik iets nodig heb of nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat die hier idd nog in de vriezer staat na het vorige bezoek van Debsterrquote:
Een halve bak B&J laten staan, shame on you Debsterquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat die hier idd nog in de vriezer staat na het vorige bezoek van DebsterrHalf opgegeten, want toen moest ze niet meer
Je hoeft me helemaal niet lief te vindenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
P, ik kan nog steeds zelf constateren of ik iets nodig heb of niet. Als je 'm nou gewoon geeft zonder verder gezeur, kan ik weer beginnen met je lief vinden
.
Laat ik wat voor je over, eet je het niet opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat die hier idd nog in de vriezer staat na het vorige bezoek van DebsterrHalf opgegeten, want toen moest ze niet meer
Ik had eerst dikke pannekoeken van Sub zitten eten, met spek&kaas! Dat vult best wel heel ergquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een halve bak B&J laten staan, shame on you Debster
Wees niet bangquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laat ik wat voor je over, eet je het niet op. Dan had ik het wel meegenomen in de auto ja!!!
Ik hoorde dat wuppies leuk knetteren als je ze op de BBQ gooitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:42 schreef Subhuman het volgende:
Mensen, kunnen we dit topic beperken tot nuttige barbecue-gerelateerde zaken en wat minder slowchat?
Overreguleringquote:Woei!Ik neem mijn camera mee!
Prima! Een camera is altijd leuk voor het vastleggen van alle gezelligheid!We zien echter liever niet dat je je afzondert met bijv. een model om een idee uit te werken.
Er is bier. En als er bier is is fles er ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Overregulering
En kleinzielig gehakketak van niks naar nergens is ook niet mijn idee van pret. Ik ben er niet
Ah, tofquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die zijn op, en sorry Skaai, maar ik ben zelf ook wuppie fan. En het geld staat op mijn rekening straks
.
Verder:
Marjo, net met Sub overlegd, en zoals P me al wist te vertellen, mag het kroost gewoon mee. Sub had het geniale idee dat kids voor de halve prijs mogen, en dus ook gewoon de regel: als er geld overblijft komt dat weer terug.
WHZ Flesquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er is bier. En als er bier is is fles er ook
Wat jij niet kanquote:
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:47 schreef Debsterr het volgende:
Wat jij niet kan. Maarrem, liefste Fles
, schatje, je komt toch wel gewoon? Ik bedoel, anders kunnen we niet samen bier drinken en golfjes met de hand maken
en humorloze grappen maken enzo
.
quote:We zien echter liever niet dat je je afzondert met bijv. een model om een idee uit te werken.
Fles, ik begrijp je punt niet helemaal? Een BBQ meet is toch een groepsgebeuren? Waarom zou je je tijdens zoiets willen afzonderen? Je kunt je foto-sessies toch ook op een ander moment plannen? Of gaat het je om het feit dat de regel er uberhaupt is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMag niet van Agent Untermensch:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef RonaldV het volgende:
Of gaat het je om het feit dat de regel er uberhaupt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |