Vakmanschaft ist meisterschaft en zo hequote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef Subhuman het volgende:
Je hebt vies bier en je hebt lekker bier.
als ik je blind laat testen heb je geen idee wat wat is...quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef Subhuman het volgende:
Je hebt vies bier en je hebt lekker bier.
Dat klinkt als een interessante wedstrijd voor bij de barbequequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
als ik je blind laat testen heb je geen idee wat wat is...
Het precieze merk zal ik je vast niet kunnen vertellen, maar smaakverschil is er echt wel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
als ik je blind laat testen heb je geen idee wat wat is...
Deal, als ik niet hoef te werken. Heb nog niks gehoord iig, dus ik denk dat ik wel kom.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef Skaai het volgende:
Ze hallo, PeRi moet ook maar even komen hoor
Slaap desnoods bij mij
Ik kom overigens met het OV, mits er een olijke Fokker is die langs Almere sjeest en mij op wilt pikken
Of iig ergens in A'dam
En btw, er wordt vast nog wel gemaild over het hoe en wat? Iig over wat betreft de eventuele bijdrage aan het geheel, ik snap dat het geen gratis aangelegenheid is![]()
Kan ik mooi op jou en Skaai oefenen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:20 schreef PeRi het volgende:
Jaaaaaaaaa San! Blijf je ook bij Skaai maffen?
.
Ik ken je niet!quote:
* Shark.Bait noteert subs oh zo foute opmerking in het bekende boekjequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:07 schreef An24 het volgende:
Taddaaadaaaaa, iets over imagoooooooo, toedelooooo
![]()
Pagina 999 of zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait noteert subs oh zo foute opmerking in het bekende boekje
Damn gisteren was het nog maar pagina 385 ofzo.. nu al 999quote:
Sub doet me toch een portie foute uitspraken johquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Damn gisteren was het nog maar pagina 385 ofzo.. nu al 999![]()
Jullie zijn vervelend!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sub doet me toch een portie foute uitspraken joh
En de bar waar ie getapt isquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jullie zijn vervelend!Weet je wat pas écht fout zou zijn? Als ik wel het biermerk zou herkennen!
Van mijn papa mag je bij me slapen hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Deal, als ik niet hoef te werken. Heb nog niks gehoord iig, dus ik denk dat ik wel kom..
Ik zou ook graag met iemand met iemand mee willen rijden, vanuit Rotterdam? Of als er nog iemand met het OV gaat, samen reizen?.
Het zou me niets verbazen als sub zelfs precies zou weten van welke akker het gerst zou komenquote:
Ik mag dus van de lijst af...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:40 schreef k_man het volgende:
Ik kan niet op 9 juli.
Heb ik een tijdje terug al gedaan maar ik doe net alsof ik het nu pas gedaan heb zodat ik een goede reden heb dit topic te schoppen.quote:
Je schopt niet hard genoeg Sub! Zal ik het maar doen dan voor je?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje terug al gedaan maar ik doe net alsof ik het nu pas gedaan heb zodat ik een goede reden heb dit topic te schoppen.
Locatie = recreatiegebied Spaarnwoude, geloof ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Is er al iets meer bekend danPrecieze lokatie
Kosten
Zo niet, niet schoppen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |