Top... altijd handig die tentgevallen..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Zo, hier weer verder!
Ik postte als laatste dat ik de partytenten wel regel.
[09-07] FOT Barbecue! vorige deeltje met alle info!
da's mooi 14.gifquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Zo, hier weer verder!
Ik postte als laatste dat ik de partytenten wel regel.
[09-07] FOT Barbecue! vorige deeltje met alle info!
Dan wil ik er afquote:
Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oja, wacht, dat vette schuine enzo kan eigenlijk wel weg.
Daar heb jij toch "Dienst vervoer en Ondersteuning" voor????quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef An24 het volgende:
BBQenKan je er by the way ook met OV komen?
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat meerijden niet zo'n probleem moet wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef An24 het volgende:
BBQenKan je er by the way ook met OV komen?
![]()
![]()
![]()
Heb je meteen een gratis kokquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat meerijden niet zo'n probleem moet worden![]()
Ja is goed joh, bel donner ff op, kijken oftie een bussie voor me over heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb jij toch "Dienst vervoer en Ondersteuning" voor????![]()
![]()
Wiequote:
Vind het zowiezo wel knap als iemand dat kan.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WieZij of ik
Maareh...ik wilde eigenlijk bij jou aansluiten
De pindasaus vorig jaar was erg ok en Sub is goed in pannekoeken bakken, maar of-ie ook vlees kan barbequeen....dat weet ik nog zo net niet
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Vind het zowiezo wel knap als iemand dat kan.....![]()
Bewerk liever mijn eigen vleesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zal ik het speciaal voor de blondjes onder ons even aanpassen naar vlees laten verpieteren tot een schraal zwart hompje niet identificeerbare massa
![]()
Uhm.....dit klinkt heeeeeeeel foutquote:
Haha nu je het zegt....krijg zo ineens minstens 6 scenario's in mijn hoofd.....stop hoofd, stop!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....dit klinkt heeeeeeeel foutMaar goed.....als jij goed kan barbeknoeien, dan hou ik me aanbevolen
Je woont 5 minuten kruipen van Subje vandaan.. Dus vervoer is geen probleem...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:49 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
MAW Ik druf me nog niet helemaal aan te melden, maar als vervoer voor mij geen probleem is dan kom ik zeker
Bedoel je dat je vind dat ze op dieet moet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:10 schreef Subhuman het volgende:
Oja, wacht, dat vette schuine enzo kan eigenlijk wel weg.
Dan zit je al op pagina 358 zeker??? of was het nou 359 ??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bedoel je dat je vind dat ze op dieet moet?
noteert foute opmerking in subs foute-opmerkingen-bijbel
Woei, binnenkort subje maar eens een schopje geven danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je woont 5 minuten kruipen van Subje vandaan.. Dus vervoer is geen probleem...![]()
spaar je de moeite... dat doe ik al op IRC..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:45 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
[..]
Woei, binnenkort subje maar eens een schopje geven dan![]()
Ik moet op dieet, ik ben veeeeeelste dikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bedoel je dat je vind dat ze op dieet moet?
noteert foute opmerking in subs foute-opmerkingen-bijbel
* even in fotoboek kijktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet op dieet, ik ben veeeeeelste dik![]()
![]()
.
Je weet wie het zei, die subgozertquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet op dieet, ik ben veeeeeelste dik![]()
![]()
.
Hehe, ik weet het, goeie genenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
* even in fotoboek kijkt
ga je schamen
..te dik
![]()
![]()
![]()
Idd....mager sprietje ben jequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, ik weet het, goeie genen. Ik was laatst zelfs te mager
, dus kom maar op met die BBQ
.
je auto zit toch vol vlees, BBQs en kratten bier? daar past niemand meer bij...quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:44 schreef Subhuman het volgende:
Vervoer van en naar de dichtstbijzijnde bushalte kan altijd geregeld worden, mocht die bushalte te ver weg liggen. Ik kom in elk geval met de auto, dus ik wil mij daar eventueel wel voor opofferen, maar volgens mij ben ik lang de enige niet die met de auto is.En meerijdafspraken zijn ook altijd te maken!
Ik drink toch geen Heineken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, Mr Heineken wil zijn kratjes nog steeds terug van je
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:32 schreef Ynske het volgende:
Ik ben bang dat ik terug moet gaan krabbelen
iets met ouders enzow
Weet ik veel, bier = bier. Niemand die het verschil proeft tussen heineken of welk ander merk dan ook. Komt allemaal uit dezelfde uilquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:46 schreef Subhuman het volgende:
Ik drink toch geen Heineken.Wat een belediging!
nietuws dat meneer heineken dan misschien eigenaar is van veel brouwerijen wil niet zeggen dat het allemaal het heinekenrecept isquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet ik veel, bier = bier. Niemand die het verschil proeft tussen heineken of welk ander merk dan ook. Komt allemaal uit dezelfde uil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |